Da cosa hè fatta l'idrossietilcellulosa?
L'idrossietilcellulosa (HEC) hè un polimeru sinteticu derivatu da a cellulosa, un polisaccaridu naturali chì si trova in e piante. Hè un polveru biancu, soluble in acqua chì hè utilizatu com'è agente addensante, sospensu è stabilizzante in una varietà di prudutti, cumpresi cosmetichi, farmaceutichi, detergenti è prudutti alimentari.
L'HEC hè pruduttu da a reazione di a cellulosa cù l'ossidu di etilene, un compostu chimicu derivatu da l'etilene, un gasu d'idrocarburu. L'ossidu d'etilene reagisce cù i gruppi idrossilici nantu à e molécule di cellulosa, furmendu ligami etere trà e molécule di cellulosa. Sta reazzione crea un polimeru cù un pesu molekulari più altu ch'è a cellulosa originale, è dà u polimeru e so proprietà soluble in acqua.
HEC hè utilizatu in una varietà di prudutti, cumpresi cosmetichi, farmaceutici, detergenti è prudutti alimentari. In i cusmetichi, hè utilizatu com'è agente addensante, agenti di sospensione è stabilizzante. In farmacia, hè utilizatu cum'è un agentu di aglutinazione, disintegrante è di sospensione. In i detergenti, hè utilizatu com'è agente addensante, agenti di sospensione è stabilizzante. In i prudutti di l'alimentariu, hè utilizatu com'è agente addensante, agenti di sospensione è stabilizzante.
HEC hè ancu usatu in operazioni di perforazione di petroliu è di gasu, induve hè adupratu per aumentà a viscosità di i fluidi di perforazione è per riduce a perdita di fluidu da a furmazione. Hè ancu usatu in a fabricazione di carta, induve hè utilizatu per aumentà a forza è a rigidità di a carta.
L'HEC hè un materiale non tossicu, micca irritante è allergenicu, facendu sicuru per l'usu in una varietà di prudutti. Hè ancu biodegradable, facendu una scelta ecologica.
Tempu di Postu: Feb-08-2023