Focus on Cellulose ethers

Selezzione di u polimeru RDP ghjusta per formulazioni di adesivi per piastrelle è stucche

L'adesivu di tile è e formule di putty sò prudutti must-have in l'industria di a custruzione. Sò usati per ligà i tile ceramichi à una varietà di superfici, cumprese i muri è i pavimenti. Un cumpunente impurtante di questi prudutti hè u polimeru RDP. RDP significa Redispersible Polymer Powder, chì hè un copolimeru di acetate di vinile è etilene. I polimeri ghjucanu un rolu vitale in formulazioni adesivi è putty è influenzanu una varietà di proprietà, cumprese aderenza, coesione, durabilità è processabilità. Questu articulu discuterà i fatturi da cunsiderà quandu selezziunate u polimeru RDP appropritatu è u so impattu nantu à e formulazioni di adesivi di tile è putty.

1. Adesione

L'aderenza hè a capacità di un pruduttu di aderisce à diverse superfici. E proprietà adesive di i polimeri RDP dipendenu da a struttura chimica, u pesu moleculare è u gradu di cross-linking di u polimeru. A struttura chimica di u polimeru RDP determina i tipi di superfici cù quale hè cumpatibile. Per esempiu, u cumpunente di l'acetate di vinile di u polimeru hà una alta aderenza à superfici non polari cum'è PVC è PE. L'etilene, invece, hà una alta aderenza à e superfici polari cum'è u cimentu è u legnu.

Per ottene una forte adesione, hè cunsigliatu di utilizà polimeri RDP d'altu pesu moleculare. I polimeri di pesu molekulari più altu creanu forze intermoleculari forti, chì risultanu in una migliore aderenza. U gradu di cross-linking affetta a solubilità di u polimeru RDP è cusì e so proprietà adesive. I polimeri altamente reticulati sò menu solubili è anu proprietà adesive più bassu cà i polimeri menu reticulati.

2. Cuesione

A coesione si riferisce à a capacità di un pruduttu di aderisce à sè stessu. E proprietà cohesive di i polimeri RDP sò ligati à a temperatura di transizione vetru (Tg) di u polimeru. A Tg di un polimeru RDP determina a temperatura à a quale u polimeru passa da u gomma à u statu vetru. I polimeri cù una Tg sopra a temperatura di l'ambienti mostranu una coesione eccellente, mentre chì i polimeri cù una Tg sottu a temperatura di l'ambienti mostranu una coesione povira.

Per una coesione eccellente, hè cunsigliatu di utilizà polimeri RDP cù una Tg sopra a temperatura di l'ambienti. I polimeri di Tg più elevati sviluppanu forze intermoleculari più forti, risultatu in una coesione megliu. Hè cunsigliatu ancu di utilizà polimeri RDP di pesu molekulari più altu per rinfurzà a coesione.

3. Durabilità

A durabilità hè una pruprietà essenziale di l'adesivi di piastrelle è formulazioni di stufa. A durabilità di i polimeri RDP hè affettata da a so resistenza à l'acqua, u calore è a degradazione UV. U cumpunente di l'acetate di vinile di u polimeru RDP hè sensibile à l'idrolisi, risultatu in una durabilità ridutta in cundizioni umidi.

Per una durabilità rinfurzata, hè cunsigliatu di utilizà polimeri RDP cun altu cuntenutu di etilene. Vinyl hà eccellenti proprietà di resistenza à l'acqua è l'umidità è per quessa hà una durabilità megliu. I polimeri RDP cun bassu cuntenutu di acetate di vinile mostranu ancu una alta durabilità. Inoltre, i polimeri RDP cù una bona resistenza UV sò cunsigliati per l'applicazioni esterne.

4. Processability

A lavorabilità si riferisce à a facilità d'applicazione di formule adesive è putty. A processabilità di i polimeri RDP hè affettata da a so dimensione di particella, a densità di massa è a dispersione. I polimeri RDP di particella chjuca mostranu una eccellente processabilità perchè si dispersanu più rapidamente in l'acqua, risultannu in mischi di adesivi o mastici più lisci. Inoltre, i polimeri RDP cù densità di massa bassa mostranu una processabilità eccellente postu chì necessitanu menu sforzu per mischjà.

Per migliurà a processabilità, hè cunsigliatu d'utilizà polimeri RDP cù una piccula dimensione di particella è bassa densità di massa. Inoltre, hè cunsigliatu di utilizà polimeri RDP cù alta dispersibilità in acqua per ottene una dispersione più rapida è mischi più lisci.

in cunclusioni

A selezzione di u polimeru RDP ghjusta per e formulazioni di adesivi è di stufa di piastrelle hè critica per ottene una qualità eccellente di u produttu. L'aderenza, a coesione, a durabilità è a processabilità di u polimeru affettanu u rendiment di u pruduttu. I fattori da cunsiderà quandu selezziunate un polimeru RDP adattatu includenu a so struttura chimica, u pesu molekulari, u gradu di reticulazione, a temperatura di transizione di vetru, a resistenza à l'acqua, u calore è a degradazione UV, a dimensione di particella, a densità di massa è a dispersione. Una considerazione attenta di questi fattori pò purtà à una selezzione ottima di polimeru RDP è megliu formulazioni di adesivi è putty di piastrelle.


Tempu di Postu: Oct-07-2023
Chat in ligna WhatsApp!