Esempi di etere di cellulosa
L'eteri di cellulosa sò un gruppu di cumposti derivati da a cellulosa, u cumpunente principale di i muri di e cellule vegetali. Sò usati cum'è agenti addensanti, stabilizzatori, emulsionanti è agenti di sospensione in una varietà di prudutti, cumprese l'alimentariu, i farmaceutichi è i cosmichi. Esempi di eteri di cellulosa include:
1. Methylcellulose: A Methylcellulose hè un pozzu soluble in acqua, biancu, inodore derivatu da a cellulosa. Hè aduprata cum'è agente addensante, emulsionante è agenti di sospensione in una varietà di prudutti, cumprese l'alimentariu, i farmaceutichi è i cosmichi. Hè ancu usatu in a fabricazione di carta è tessili.
2. Hydroxypropyl Methylcellulose (HPMC): L'HPMC hè un pozzu soluble in acqua, biancu, inodore derivatu da a cellulosa. Hè aduprata cum'è agente addensante, emulsionante è agenti di sospensione in una varietà di prudutti, cumprese l'alimentariu, i farmaceutichi è i cosmichi. Hè ancu usatu in a fabricazione di carta è tessili.
3. Carboxymethylcellulose (CMC): CMC hè un pozzu soluble in acqua, biancu, senza odore derivati da a cellulosa. Hè aduprata cum'è agente addensante, emulsionante è agenti di sospensione in una varietà di prudutti, cumprese l'alimentariu, i farmaceutichi è i cosmichi. Hè ancu usatu in a fabricazione di carta è tessili.
4. Ethylcellulose: Ethylcellulose hè un pozzu insoluble in acqua, biancu, senza odore derivati da cellulosa. Hè aduprata cum'è agente addensante, emulsionante è agenti di sospensione in una varietà di prudutti, cumprese l'alimentariu, i farmaceutichi è i cosmichi. Hè ancu usatu in a fabricazione di carta è tessili.
5. Hydroxyethylcellulose (HEC): HEC hè un pozzu soluble in acqua, biancu, inodore derivatu da a cellulosa. Hè aduprata cum'è agente addensante, emulsionante è agenti di sospensione in una varietà di prudutti, cumprese l'alimentariu, i farmaceutichi è i cosmichi. Hè ancu usatu in a fabricazione di carta è tessili.
6. Carboxyethylcellulose (CEC): CEC hè un pozzu soluble in acqua, biancu, inodore derivatu da a cellulosa. Hè aduprata cum'è agente addensante, emulsionante è agenti di sospensione in una varietà di prudutti, cumprese l'alimentariu, i farmaceutichi è i cosmichi. Hè ancu usatu in a fabricazione di carta è tessili.
7. Sodium Carboxymethylcellulose (NaCMC): NaCMC hè un pozzu soluble in acqua, biancu, inodore derivatu da a cellulosa. Hè aduprata cum'è agente addensante, emulsionante è agenti di sospensione in una varietà di prudutti, cumprese l'alimentariu, i farmaceutichi è i cosmichi. Hè ancu usatu in a fabricazione di carta è tessili.
8. Hydroxypropylcellulose (HPC): HPC hè un pozzu soluble in acqua, biancu, inodore derivatu da a cellulosa. Hè aduprata cum'è agente addensante, emulsionante è agenti di sospensione in una varietà di prudutti, cumprese l'alimentariu, i farmaceutichi è i cosmichi. Hè ancu usatu in a fabricazione di carta è tessili.
9. Hydroxypropylmethylcellulose Phthalate (HPMCP): HPMCP hè un pozzu soluble in acqua, biancu, inodore derivatu da a cellulosa. Hè aduprata cum'è agente addensante, emulsionante è agenti di sospensione in una varietà di prudutti, cumprese l'alimentariu, i farmaceutichi è i cosmichi. Hè ancu usatu in a fabricazione di carta è tessili.
10. Hydroxyethylmethylcellulose (HEMC): HEMC hè un pozzu soluble in acqua, biancu, inodore derivatu da a cellulosa. Hè aduprata cum'è agenti addensanti, emulsionanti è agenti di sospensione in una varietà di prudutti, cumprese l'alimentariu, i farmaceutichi è i cosmichi. Hè ancu usatu in a fabricazione di carta è tessili.
Tempu di Postu: Feb-08-2023