A qualità di l'apparenza di a stampa di cola bianca elastica hè l'espressione esterna di a so qualità è a qualità, chì include u statu di l'apparenza, a finezza è a fluidità di a stampa di a cola bianca elastica. L'apparizione di a cola bianca elastica di stampa di bona qualità deve esse liquidu uniforme, semi-pasta bianca viscosa, delicata è equilibrata, bona fluidità è superficia brillanti. Tuttavia, cola bianca elastica di stampa di qualità povira hè spessu solidificazione in strati, poca fluidità, floculazione è separazione di l'acqua, viscosità eccessiva, è u corpu di pasta cum'è durante l'almacenamiento, chì affetta direttamente a so qualità, culore, putenza di copre, resistenza à l'acqua, leveling, Opacity. gloss, rendiment di culore è altre proprietà.
Ci sò parechji fatturi chì affettanu a qualità di l'apparenza di a stampa di a cola bianca elastica: e materie prime, cum'è a resina (adesiva), l'agente di umidità è di dispersione, addensante, riempimentu è a so formula è u prucessu di produzzione l'afectanu.
Motivi chì Affettanu a Qualità di l'Apparizione di Stampa Mucilage Elastic White
1. U grassu hè a sustanza filmata di stampa di cola bianca elastica. Durante a reazzione di polimerizazione chimica di a resina, a temperatura, u tempu, a velocità di reazzione, a preservazione di u calore, a velocità di agitazione è l'aghjunzione di additivi pruvucarà una reazione chimica incompleta è residuale Troppu monomeri pruvucarà una scarsa stabilità chimica è fisica, è a resina sarà ancu coagulate è coalesce. , risultatu in delaminazione di stampa di cola bianca elastica, odore forte, adesione povera, bloccu di a rete è altri fattori instabili. Per quessa, a resina deve avè una bona stabilità chimica, stabilità di almacenamiento, bona elasticità, forte aderenza, dolcezza è caratteristiche anti-aderenti.
2. Ghjudicate da a velocità di sedimentazione (legge di Stokes)
V=218r2(P-P1)/η
In a formula: V-vitezza di caduta, ㎝/s; r-radiu di particella, ㎝;
densità di particella di pigmentu P, g/cm3; P1-densità di liquidu, g/cm3
η-taille des particules liquides, 0,1 pa.s
A velocità di sedimentazione di u filler hà una relazione multipla cù a finezza di macinazione, vale à dì, più grande hè a finezza di macinazione, a velocità di sedimentazione di u filler serà multiplicata. A stampa di cola bianca elastica separà l'acqua è floculate in strati in pocu tempu. Allora a finezza generale hè in 15-20μm. In ogni casu, e particelle di pigmentu più fini ritardanu solu a stallazione è ùn impediscenu micca a stallazione. A stampa di cola bianca elastica hè un liquidu viscosu cù fluidità non newtoniana, è a so viscosità deve esse misurata cù un viscosimetru rotazionale.
3. L'influenza di stampà additivi elastichi di cola bianca
L'agenti di umidificazione è di dispersione in u mucillagiu biancu elasticu di stampa pò disperse uniformemente diversi riempitivi. A reta loose hè introduttu in a so cumpusizioni per fà i particeddi di filler suspende senza sedimentazione, riduce in modu efficace a viscosità di u slurry, è impediscenu a stampa di mucilagine bianca elastica da flocculating. è stratificazione di precipitazioni; l'aghjuntu di u nivellu riduce a restrizzioni mutuale trà e catene macromoleculari, riduce a friczione di sustanzi è reduce a viscosità. U addensante ghjoca un rolu più impurtante in l'aghjustà a qualità di l'apparenza di stampa di cola bianca elastica.
4. L'influenza di a stampa di u prucessu di produzzione di cola bianca elastica
A velocità eccessiva di l'agitatore pruvucarà a resina per esse demulsificata da alta cisura, è l'aghjunzione incorrecta di additivi, cum'è dispersanti, agenti di flussu è addensanti, portanu ancu à a demulsificazione di a cola bianca elastica stampata è a furmazione di particelle di gel. Cuntrolla u tempu, a temperatura è a finezza di u produttu di u prucessu di produzzione.
Metudu di cuntrollu di qualità di l'apparenza di stampa di cola bianca elastica
1. Selezziunà a resina adattata per i bisogni di u disignu di formula
A resina hè a parte più impurtante di a formula di stampa elastica di cola bianca. Diverse resine anu una distribuzione di granulometria differente, stabilità chimica di ioni, stabilità meccanica, acqua in oliu, oliu in acqua è idrofilia, chì anu una grande influenza nantu à l'aspettu. Per quessa, quandu sceglite una resina, hè necessariu di cunsiderà cumplettamente e caratteristiche di a resina stessu, in particulare a cumpatibilità di a resina, in modu di coordinà a selezzione di filler è additivi in a formula di prucessu.
2. Match well with dispersant and leveling agent
L'agenti di livellamentu è i dispersanti pruduciuti da diversi fabricatori anu diverse valori HLB. In generale, i dispersanti è l'agenti leveling (basatu à l'acqua) cù valori più grande di HLB riduceranu più a viscosità di u sistema; cù l'aumentu di i valori HLB, diversi tipi di agenti dispersing è leveling riduceranu a viscosità di u sistema è afectanu a resina ancu più grande. L'agente di dispersione è di livellazione idrofila aumenterà a stabilità di almacenamento di a colla bianca elastica di stampa, è l'agente di dispersione è di livellazione idrofoba migliorerà a resistenza di scrub di a colla bianca elastica di stampa dopu a furmazione di film. Dunque, a combinazione di agenti disperdenti è livellanti idrofili è idrofobici ponu migliurà efficacemente u almacenamentu di stampa di colla bianca elastica. Se si aggiunge più agenti disperdenti e livellanti, l'idrofilia e la fluidità saranno migliorate, ma si riduce la resistenza al lavaggio e la resistenza all'acqua sarà deteriorata. Sè troppu pocu dispersing è leveling agent hè aghjuntu, affettarà direttamente a qualità di a so apparenza, cusì in generale deve esse cuntrullata trà 3% -5%.
3. Selezzione raghjone di addensanti per migliurà a prestazione di stampa di cola bianca elastica
Attualmente, i addensanti cumunimenti usati in a stampa di cola bianca elastica includenu: l'acidu poliacrilicu, l'etere di cellulosa, l'acrilicu solubile in alcali è u poliuretanu assuciativu non ionicu.
Addensanti cellulosici (cumpresi principarmenti hydroxypropyl metil cellulosa, hydroxyethyl cellulosa, è hydroxypropyl cellulosa) hannu un altu efficienza addensante è una bona stabilità, ma poviru leveling è facili à causari marchi web in serigrafia, è hannu un certu effettu nant'à u gloss di u slurry. Addensanti di poliuretanu sò più caru è sò raramente usati in stampa cola bianca elastica. Addensanti di l'acidu poliacrilicu anu boni proprietà di leveling, ùn sò micca fàciuli di pruduce marchi di rete, ùn anu micca influenza in u gloss di u slurry, anu una bona resistenza à l'acqua è una stabilità biologica, è anu una bona cumpatibilità, cusì chì i ligami molecolari sò furmati trà e particelle, risultatu in Resin. -filler-resin forma una struttura reta, furniscia high-medium è high speeds shear, facennu a stampa cola bianca elastica hannu megghiu rheology, è facennu l 'apparizione di semi-paste fluidu biancu latte.
4. Aduprà u prucessu di pruduzzioni currettu
L'addensante deve esse diluitu cù l'acqua prima di aghjunghje. A resina deve esse aghjuntu prima, è l'agitatore deve esse guardatu à una velocità media-bassa per evità a demulsificazione di resina causata da una cisalla eccessiva. Duranti u prucessu di pruduzzione, a viscosità di u slurry deve esse osservatu in ogni mumentu, è a velocità di stirring è a temperatura di a slurry durante a produzzione deve esse bè cuntrullata. È prima di aghjustà u slurry, aghjunghje una quantità approprita di surfactant per prutege e particelle di resina da a demulsificazione.
Tempu di Postu: Mar-04-2023