Focus nantu à l'eteri di cellulosa

Chì ghjè u prucessu di pruduzzione di hydroxyethyl cellulosa?

L'idrossietilcellulosa (HEC) hè un etere di cellulosa non ionicu largamente utilizatu in a custruzzione, i rivestimenti, u petroliu, i chimichi di ogni ghjornu è altri campi. Havi un bonu addensante, sospensjoni, dispersione, emulsificazione, film-forming, colloid protettivu è altre proprietà, è hè un impurtante addensante è stabilizzante.

1. Preparazione di materie prime
A materia prima principale di cellulosa hydroxyethyl hè a cellulosa naturali. A cellulosa hè generalmente estratta da u legnu, u cuttuni o altre piante. U prucessu d'estrazione di a cellulosa hè relativamente simplice, ma hè bisognu di alta purezza per assicurà a prestazione di u pruduttu finali. Per questu mutivu, i metudi chimichi o meccanichi sò generalmente usati per pre-trattà a cellulosa, cumpresi sgrassing, de-impurity, bleaching è altri passi per sguassà impurità è cumpunenti non cellulosa.

2. Trattamentu d'alkalizazione
U trattamentu di l'alcalinizazione hè un passu chjave in u prucessu di produzzione di cellulosa hydroxyethyl. U scopu di stu passu hè di attivà u gruppu hydroxyl (-OH) nantu à a catena moleculare di cellulosa per facilità a reazione di eterificazione successiva. A suluzione di l'idrossidu di sodiu (NaOH) hè generalmente aduprata com'è agente alcalinizante. U prucessu specificu hè: mischjà a cellulosa cù a suluzione di sodium hydroxide per gonfià cumplettamente è disperse a cellulosa in cundizioni alkaline. À questu tempu, i gruppi idrossilici nantu à e molécule di cellulosa diventanu più attivi, preparanu per a reazzione di eterificazione successiva.

3. Reazione di eterificazione
A reazione di eterificazione hè u passu core in a produzzione di cellulosa idrossietil. Stu prucessu hè di intruduce l'ossidu di etilene (cunnisciutu ancu com'è oxidu d'etilene) à a cellulosa dopu à u trattamentu di alcalinizazione, è reagisce cù i gruppi idrossilici in e molécule di cellulosa per pruduce cellulosa hydroxyethyl. A reazzione hè generalmente realizata in un reattore chjusu, a temperatura di reazzione hè generalmente cuntrullata à 50-100 ° C, è u tempu di reazione varieghja da parechje ore à più di deci ore. U pruduttu finali di a reazione hè un etere di cellulosa parzialmente hydroxyethylated.

4. Neutralizazione è lavà
Dopu chì a reazzione di l'eterificazione hè cumpleta, i reactanti sò generalmente cuntenenu una grande quantità di alkali senza reazione è derivati. Per ottene un pruduttu idrossietil cellulosa pura, deve esse realizatu un trattamentu di neutralizazione è di lavaggio. Di solitu, l'acidu diluitu (cum'è l'acidu clorhidric diluitu) hè utilizatu per neutralizà l'alkali residuale in a reazzione, è dopu i reactanti sò lavati ripetutamente cù una grande quantità d'acqua per caccià impurità solubili in acqua è derivati. L'hydroxyethyl cellulosa lavata esiste in forma di una torta di filtru umitu.

5. Desidratazione è Asciugatura
U pane umitu dopu u lavatu hà un altu cuntenutu di acqua è deve esse disidratatu è seccu per ottene un pruduttu di cellulosa idrossietil in polvere. A disidratazione hè generalmente realizata da filtrazione in vacuum o separazione centrifuga per sguassà a maiò parte di l'acqua. In seguitu, u pane umitu hè mandatu à l'equipaggiu di siccà per siccà. L'equipaggiu d'asciugatura cumuni include l'asciugatrici a tamburo, l'asciugatrice flash è l'asciugatrice spray. A temperatura di l'asciugatura hè generalmente cuntrullata à 60-120 ℃ per impedisce a temperatura eccessiva di pruvucà a denaturazione di u pruduttu o a degradazione di u rendiment.

6. Grinding and Screening
L'hydroxyethyl cellulosa secca hè di solitu un grande bloccu o materiale granulare. Per facilità l'usu è migliurà a dispersibilità di u pruduttu, deve esse chjapputu è schermu. A macinazione generalmente usa una macinazione meccanica per macinà grandi blocchi di materiale in polvere fina. U screening hè di separà e particeddi grossi chì ùn righjunghjenu micca a dimensione di particella necessaria in a polvera fina attraversu schermi cù aperture diverse per assicurà a finezza uniforme di u pruduttu finali.

7. Packaging di u produttu è Storage
U pruduttu di cellulosa hydroxyethyl dopu a macinazione è u screening hà una certa fluidità è dispersibilità, chì hè adattata per l'applicazione diretta o un ulteriore trasfurmazioni. U pruduttu finali deve esse imballatu è almacenatu per prevene l'umidità, a contaminazione o l'ossidazione durante u trasportu è u almacenamentu. Materiali di imballaggio a prova di umidità è anti-ossidazione, cum'è sacchetti di carta d'aluminiu o sacchetti compositi multistrati sò generalmente usati per imballaggi. Dopu à l'imballu, u pruduttu deve esse guardatu in un ambiente frescu è seccu, evitendu u sole direttu è e cundizioni d'alta temperatura è alta umidità per assicurà a so prestazione stabile.

U prucessu di pruduzzione di l'idrossietilcellulosa include principalmente a preparazione di materie prime, u trattamentu di l'alcalinizazione, a reazione di eterificazione, a neutralizazione è a lavatura, a disidratazione è l'asciugatura, a macinazione è a vagliatura, è l'imballaggio è u almacenamentu di u pruduttu finali. Ogni passu hà u so propriu esigenze di prucessu spiciali è punti di cuntrollu. E cundizioni di reazione è e specificazioni operative anu da esse strettamente cuntrullate durante u prucessu di produzzione per assicurà a qualità è a prestazione stabile di u pruduttu. Stu materiale polimericu multifunzionale hà una larga gamma di applicazioni in a produzzione industriale è a vita di ogni ghjornu, riflettendu a so impurtanza insustituibile.


Tempu di post: Aug-21-2024
Chat in ligna WhatsApp!