Chì ghjè a temperatura minima di furmazione di film (MFT) di i polveri di polimeru redispersible?
Kima Chemical pò furnisce una certa infurmazione generale nantu à MFT è a so impurtanza in u funziunamentu di i polveri di polimeru redispersible.
MFT hè a temperatura à a quale una dispersione di polimeru pò furmà un film continuu quandu si secca. Hè un paràmetru criticu in u funziunamentu di i polveri di polimeru redispersible perchè affetta l'abilità di u polveru per furmà una film cohesive è cuntinuu nantu à u sustrato.
U MFT di polveri di polimeru redispersible varieghja secondu u tipu di polimeru, a dimensione di particella è a cumpusizioni chimica. In generale, i polveri di polimeru redispersibile anu un intervallu MFT trà 0 ° C à 10 ° C. Tuttavia, certi polimeri ponu avè un MFT bassu à -10 ° C o finu à 20 ° C.
In generale, un MFT più bassu hè desideratu per i polveri di polimeru redispersible perchè permette una megliu furmazione di film à temperature più bassu, chì pò esse risultatu in aderenza mejorata, flessibilità è durabilità di u revestimentu. Tuttavia, u MFT ùn deve esse troppu bassu postu chì pò esse risultatu in una scarsa resistenza à l'acqua è integrità di film.
In cunclusioni, a MFT di polveri di polimeru redispersible hè un paràmetru impurtante chì affetta u rendiment di u revestimentu. U MFT ottimale dipende da i bisogni specifichi di l'applicazione è u tipu di polimeru utilizatu.
Tempu di Postu: Mar-20-2023