Chì ghjè u sodium CMC?
Sodium carboxymethyl cellulosa (CMC) hè un polimeru soluble in acqua derivatu da a cellulosa. Hè un pezzu biancu, inodore, senza gustu chì hè largamente utilizatu in una varietà di industrii, cumprese l'alimentariu, i farmaceutichi, i cosmetichi è a carta. CMC hè aduprata cum'è agenti addensanti, stabilizzanti, emulsionanti è agenti di sospensione in una varietà di prudutti.
Sodium CMC hè pruduttu da a reazione di cellulosa cù monochloroacetate di sodiu. Sta reazzione risulta in una sustituzzioni carboxymethyl di e molécule di cellulosa, chì aumenta a solubilità di a cellulosa in l'acqua. U gradu di sustituzione (DS) di e molécule CMC hè un fattore impurtante in a determinazione di e proprietà di a CMC. U più altu u DS, u più soluble u CMC hè in acqua.
Sodium CMC hè adupratu in una varietà di applicazioni per via di e so proprietà uniche. Hè aduprata com'è agente addensante in i prudutti alimentari, cum'è gelati, salsi è dressings. Hè ancu utilizatu com'è stabilizzante è emulsionante in parechji prudutti, cumprese bevande, latticini è prudutti di panificazione. CMC hè ancu usatu in farmacia cum'è agenti di sospensione è in cusmetichi cum'è agenti addensanti.
Sodium CMC hè un additivu sicuru è efficau chì hè appruvatu da a FDA per l'usu in l'alimentariu è in i farmaci. Ùn hè micca tossicu è micca irritante, è ùn pruduce micca reazioni avversi quandu s'utilice in quantità cunsigliate. CMC hè ancu cunsideratu cum'è amichevule per l'ambiente, postu chì hè biodegradable è ùn pruduce micca rifiuti periculosi.
In cunclusioni, a sodium carboxymethyl cellulosa (CMC) hè un polimeru soluble in acqua derivatu da a cellulosa. Hè aduprata cum'è agente addensante, stabilizzante, emulsionante è agenti di sospensione in una varietà di prudutti. Sodium CMC hè sicuru è efficau, è hè appruvatu da a FDA per l'usu in l'alimentariu è farmaceutica. Hè ancu cunsideratu cum'è amichevule per l'ambiente, postu chì hè biodegradable è ùn pruduce micca rifiuti periculosi.
Tempu di Postu: Feb-09-2023