Focus on Cellulose ethers

Cos'è un mortaio di gesso autolivellante?

Cos'è un mortaio di gesso autolivellante?

U mortar di gesso autolivellante, cunnisciutu ancu com'è sottostrato di gesso autolivellante o massetto di gesso autolivellante, hè un tipu di materiale per pavimenti chì hè pensatu per creà una superficia livellu sopra un sottofondu irregolare. Hè fattu da una mistura di polvere di gypsum, aggregati, è diversi additivi chì furnisce u mortar cù e so proprietà autolivellanti.

U mortar di gesso autolivellante hè tipicamente utilizatu in l'applicazioni interni, cum'è in edifici residenziali è cummirciali, induve hè appiicatu nantu à cimentu, legnu, o altri tipi di subfloors. Hè una scelta populari per installazioni di pavimenti per via di a so facilità d'usu, a rapidità di stallazione è a capacità di creà una superficia liscia è liscia chì hè pronta per più installazioni di pavimenti.

Composizione di mortare di gesso autolivellante

U mortar di gesso autolivellante hè custituitu da una cumminazione di polvere di gesso, aggregati è diversi additivi chì furnisce u mortar cù e so proprietà autolivellanti. U gypsum powder agisce cum'è un ligante, mentri l'agregati, tipicamente sabbia o perlite, furnisce struttura è stabilità à u mortar. L'additivi utilizati in u mortar di gesso autolivellante pò varià, ma tipicamente include:

  1. Superplasticizers: Quessi sò additivi chimichi chì sò usati per aumentà u flussu è u travagliu di u mortaru, chì permettenu di auto-livellu è riempie in i zoni bassi.
  2. Retarders: Quessi sò additivi chì rallentannu u tempu di prisenza di u mortaru, dendu più tempu di scorri è di livellu prima ch'ellu s'indurisce.
  3. Rinforzu di Fibra: Certi morti di gypsum autolivellanti ponu ancu cuntene rinforzu di fibra, chì ponu migliurà a forza è a durabilità di u mortar.
  4. Altri additivi: L'altri additivi ponu esse aghjuntu per migliurà a resistenza à l'acqua di u mortaru, a cuntrazione o l'aderenza à u subfloor.

Applicazione di mortare di gesso autolivellante

L'applicazione di u mortar di gesso autolivellante implica tipicamente parechji passi. Prima, u subfloor deve esse pulitu bè è preparatu per assicurà l'adesione propria di u mortar. Qualchese materiale scioltu, cum'è débris, polvera, o vechju adesivu, deve esse eliminatu.


Tempu di post: 19-mar-2023
Chat in ligna WhatsApp!