Methyl Cellulosa (MC) Molecular formula \[C6H7O2(OH)3-h(OCH3)n1] x U cuttuni raffinatu hè trattatu cù alkali, è u cloruru di metile hè usatu cum'è agenti di eterificazione. Dopu una seria di reazzioni, u trattamentu di l'etere di cellulosa hè realizatu. In generale, u gradu di sustituzione hè 1,6 ~ 2,0, è u gradu di sustituzzioni hè diversu. Hè appartene à l'etere di cellulosa non ionica.
1. Methylcellulose hè sulubbili in acqua fridda, acqua calda vi scuntrà difficultà, è u range pH di a suluzione aqueous hè assai stabile trà 3/12. Amidu, guar gum è assai altri surfactants sò più cumpatibili. A gelazione si trova quandu a temperatura righjunghji a temperatura di gelazione.
A ritenzione di l'acqua di metilcellulose dipende da a so quantità aghjuntu, a viscosità, a finezza di particella è a velocità di dissoluzione. Generalmente allargata, chjuca, alta viscosità, alta ritenzione d'acqua. Trà elli, a retenzioni d'acqua hà u più grande impattu, è u livellu di viscosità ùn hè micca direttamente proporzionale à a retenzioni d'acqua. A velocità di dissoluzione dipende principalmente da u gradu di mudificazione di a superficia di e particelle di cellulosa è a finezza di e particelle. Trà l'eteri di cellulosa sopra, a metil cellulosa è l'idrossipropil metil cellulosa anu una alta retenzioni d'acqua.
I cambiamenti di temperatura ponu influenzà seriamente a retenzioni di l'acqua di metil cellulosa. – A più alta hè a temperatura, u peghju hè a ritenzione d'acqua. Se a temperatura di u mortar supera i 40 ° C, a retenzioni di l'acqua di a metil cellulosa serà ridutta significativamente, affettendu seriamente a custruzzione di u mortar.
A metilcellulose hà un effettu significativu nantu à a lavorabilità è l'aderenza di u mortar. A "stickiness" quì si riferisce à l'aderenza trà l'utillita di l'applicatore di u travagliu è u sustrato di u muru, vale à dì, a resistenza di cisura di u mortar. A viscosità, a forza di cisura di u mortaru, è a forza necessaria da i travagliadori in usu sò ancu assai grande, è a custruzzione di mortar ùn hè micca bè. A metilcellulosa aderiva à livelli moderati in i prudutti di l'etere di cellulosa.
2. Hydroxypropyl metilcellulosa (HPMC) [C 6 H 7 O 2 (OH) 3-mn (OCH 3 ) m, OCH 2 CH (OH) CH 3 ] n]] hydroxypropyl metil cellulosa In l'ultimi anni, i tipi di cellulosa sò cresce rapidamente. Hè un etere mistu di cellulosa non ionica preparatu da una seria di reazzioni dopu l'alkalizazione di l'alkali di cuttuni raffinati, in quale l'ossidu di propilenu è u cloru di metile sò usati com'è agenti di eterificazione. U gradu di sustituzione hè tipicamenti 1.2/2.0. E so proprietà varienu secondu u rapportu di u cuntenutu di metossilu è u cuntenutu di idrossipropile.
1. Hydroxypropyl methylcellulose hè divisu in tippu hot-melt è tippu instant. A so temperatura di gelazione in acqua calda hè significativamente più altu ch'è quellu di a metilcellulosa. Mostra ancu una grande mellura nantu à a metilcellulosa quandu si dissolve in acqua fridda.
A viscosità di l'idrossipropilmetilcellulosa hè ligata à u pesu moleculare, è u pesu moleculare hè altu. A temperatura influenza ancu a so viscosità, cum'è a temperatura aumenta, a viscosità diminuite. Tuttavia, l'influenza di a temperatura nantu à a viscosità hè più bassu di quella di a metilcellulosa. A suluzione hè di almacenamentu stabile à a temperatura di l'ambienti.
3. A retenzioni di l'acqua di l'idrossipropil metilcellulosa dipende da a so quantità di l'aghjunzione, a viscosità, etc., è a tarifa di ritenzione di l'acqua di a listessa quantità hè più altu ch'è quella di metilcellulosa.
4. Hydroxypropyl methylcellulose hè stabile à l'acidu è l'alkali, è a so suluzione aquosa hè assai stabile in u pH di 2/12. U funziunamentu di a soda caustica è l'acqua di calce ùn hà micca assai influenza, ma l'alkali pò accelerà a so velocità di dissoluzione, è a viscosità hè aumentata. L'idrossipropil metilcellulosa hè stabile à i sali cumuni, ma quandu a cuncentrazione di a suluzione salina hè alta, a viscosità di a suluzione di l'idrossipropil metilcellulosa tende à aumentà.
L'idrossipropilmetilcellulosa pò esse mischjata cù polimeri solubili in acqua per furmà una suluzione uniforme è viscosità alta. Cum'è alcolu polivinilico, etere di amido, gomma vegetale, etc.
L'idrossipropilmetilcellulosa hà una migliore resistenza à l'enzima cà a metilcellulosa, a pussibilità di a degradazione enzimatica di a so suluzione hè più bassu di quella di metilcellulosa, è l'adesione di l'idrossipropilmetilcellulosa à a custruzzione di u mortar hè più altu ch'è quella di metilcellulosa. cellulosa di basa.
Trè, hydroxyethyl cellulosa (HEC) hè fatta da u cuttuni raffinatu trattatu cù alkali, in a prisenza di acetone, è l'ossidu di etilene cum'è agenti di eterificazione. U so gradu di sustituzione hè di solitu 1.5/2.0. Ha una forte idrofilia ed è facile da assorbire l'umidità.
1. Hydroxyethyl cellulosa hè soluble in acqua fridda, ma hè difficiule di dissolve in acqua calda. A suluzione hè stabile à alta temperatura è ùn hà micca proprietà di gel. Pò esse usatu per un bellu pezzu in u mortar d'alta temperatura, ma a so retenzioni d'acqua hè più bassu di quella di a metil cellulosa.
2. Hydroxyethyl cellulosa hè stabile à l'acidu generale è l'alkali. Alkali accelera a so dissoluzione, è a so viscosità aumenta ligeramente. A so dispersione in l'acqua hè ligeramente peghju di quella di metil cellulosa è hydroxypropyl metil cellulosa.
3. Hydroxyethyl cellulosa hà un bonu funziunamentu anti-hanging nantu à u mortar, ma per un bellu pezzu, certi cellulosa hydroxyethyl prodotta in casa hà un rendimentu significativamente più bassu di a metil cellulosa per via di u so grande cuntenutu d'acqua è altu cuntenutu di frassini.
4. Carboxymethyl cellulosa (CMC) \ [C6H7O2 (OH) 2och2COONa] (cotone, etc.) di fibra naturale hè trattatu cù alkali, è chloroacetate di sodiu hè utilizatu com'è agenti di eterificazione, dopu una seria di trattamenti di reazzione, hè fattu in ionica. etere di cellulosa. U gradu di sustituzione hè in generale 0.4 / 1.4, è u gradu di sustituzione hà un impattu maiò in u rendiment.
Carboxymethyl cellulosa hà una alta igroscopicità, è e cundizioni generali di almacenamiento cuntenenu più acqua.
2. Carboxymethyl cellulosa suluzione aqueous ùn pruduce gel, a viscosità diminuite quandu a temperatura s'arrizza, è a viscosità hè irreversibile quandu a temperatura supera 50 ° C.
A so stabilità hè assai affettata da u pH. Adupratu generalmente per u mortar di gypsum, micca per u mortar di cimentu. In u casu di alta alkalinità, perderà a so viscosità.
A so ritenzione d'acqua hè assai più bassu di quella di a metil cellulosa. U mortar di gypsum hà un effettu ritardante, riducendu a forza. Ma u prezzu di a carboxymethyl cellulosa hè significativamente più bassu di quellu di a metil cellulosa.
Tempu di post: 13-Jan-2023