Focus on Cellulose ethers

Da chì hè fatta l'ipromellosa?

Da chì hè fatta l'ipromellosa?

L'ipromellosa, cunnisciuta ancu com'è idrossipropilmetilcellulosa (HPMC), hè un polimeru sinteticu derivatu da a cellulosa. Hè fattu da mudificà chimicamente a cellulosa naturali ottenuta da a polpa di legnu o fibre di cuttuni per mezu di un prucessu chjamatu eterificazione. In questu prucessu, i fibri di cellulosa sò trattati cù una cumminazione di l'ossidu di propilenu è di clorur di metile, chì porta à l'aghjunzione di gruppi idrossipropilici è metili à e molécule di cellulosa.

U pruduttu risultatu hè un polimeru soluble in acqua chì hè utilizatu in una varietà di applicazioni, cumprese farmaceutiche, cusmetichi, prudutti alimentari è supplementi dietetichi. L'ipromellosa hè dispunibule in diversi gradi, cù diversi pesi moleculari è gradi di sustituzione, secondu l'usu previstu.

In generale, l'ipromellosa hè cunsiderata cum'è un ingredientu sicuru è ben toleratu quandu s'utilice cum'è diretta. Hè comunmente utilizatu cum'è un agente di rivestimentu, un agente addensante è un stabilizzante in parechji prudutti è hè apprezzatu per a so capacità di migliurà a stabilità di u produttu, aumentà a viscosità è rinfurzà u rendiment di u produttu.

 


Tempu di Postu: Mar-04-2023
Chat in ligna WhatsApp!