Focus on Cellulose ethers

Da cosa è fatta l'idrossipropilmetilcellulosa?

Da cosa è fatta l'idrossipropilmetilcellulosa?

L'idrossipropilmetilcellulosa (HPMC) hè un polimeru sinteticu soluble in acqua derivatu da a cellulosa. Hè un pezzu biancu, inodore, senza gustu chì hè largamente utilizatu com'è agente addensante, emulsionante, formatore di film è stabilizzante in parechje industrii, cumprese farmaceutica, alimentaria, cusmetica è custruzzione.

L'HPMC hè fatta da a reazione di cellulosa cù l'ossidu di propilenu è u cloru di metile. A cellulosa hè un polisaccharide chì hè u cumpunente principale di i muri di e cellule vegetali è hè u compostu urganicu più abbundante in a Terra. L'ossidu di propilenu hè un compostu urganicu cù a formula chimica CH3CHCH2O. Clorur di metile hè un gasu incolore, inflammable cù un odore dolce.

A reazione di a cellulosa cù l'ossidu di propilenu è u cloruru di metile risulta in a furmazione di gruppi idrossipropilici, chì sò attaccati à e molécule di cellulosa. Stu prucessu hè cunnisciutu com'è hydroxypropylation. I gruppi idrossipropilici aumentanu a solubilità di a cellulosa in l'acqua, facenu più faciule d'utilizà in una varietà di applicazioni.

L'HPMC hè largamente utilizatu in l'industria farmaceutica cum'è un agente ligante, disintegrante è di sospensione in pasticchi è capsule. Hè ancu utilizatu com'è addensante è emulsionante in creme è lozioni, è cum'è film form in gocce oculari. In l'industria alimentaria, hè utilizatu com'è addensante, stabilizzante è emulsionante in salsi, dressings è altri prudutti alimentari. In l'industria di a custruzzione, hè utilizatu com'è aglutinante in cimentu è mortar, è cum'è un revestimentu resistente à l'acqua per i muri è i pavimenti.

L'HPMC hè un materiale sicuru è micca tossicu chì hè appruvatu da a Food and Drug Administration (FDA) di i Stati Uniti per l'usu in l'alimentariu, i farmaceutichi è i cosmichi. Hè ancu appruvatu da l'Unione Europea (UE) per l'usu in l'alimentariu è farmaceuticu.


Tempu di Postu: Feb-10-2023
Chat in ligna WhatsApp!