Da chì hè fatta l'etilcellulosa?
L'etil cellulosa hè un polimeru sinteticu chì deriva da a cellulosa naturali, un cumpunente strutturale cumuni di i muri di e cellule vegetali. A pruduzzione di cellulosa di etile implica a mudificazione chimica di a cellulosa naturali cù u cloru di etile è un catalizzatore per pruduce un derivatu di l'etere etile di cellulosa.
U prucessu principia cù a purificazione di cellulosa da fonti vegetali, cum'è a polpa di lignu o u cuttuni. A cellulosa purificata hè poi dissolta in una mistura di solventi, cum'è l'etanol è l'acqua, per furmà una suluzione viscosa. U cloru di etile hè aghjuntu à a suluzione, cù un catalizzatore, chì facilita a reazzione trà a cellulosa è u cloru di etile.
Durante a reazione, a molécula di cloruru di etile rimpiazza alcuni di i gruppi idrossilici nantu à a catena di cellulosa, risultatu in a furmazione di cellulosa etil. U gradu di etossilazione, o u numeru di gruppi etilicu attaccati à ogni unità di glucose in a catena di cellulosa, pò esse cuntrullati durante a reazzione per pruduce cellulosa etile cù diverse proprietà è caratteristiche di solubilità.
Dopu chì a reazione hè cumpleta, l'etil cellulosa risultante hè purificata è secca per caccià qualsiasi solventi o impurità rimanenti. U pruduttu finali hè un pezzu biancu o giallu chì hè soluble in una larga gamma di solventi organici, ma insoluble in acqua.
In generale, l'etil cellulosa hè un polimeru sinteticu derivatu da a cellulosa naturali per un prucessu di mudificazione chimica chì implica l'aghjunzione di gruppi etil à a catena di cellulosa.
Tempu di post: 19-mar-2023