Addensante, cunnisciutu ancu com'è agente gelificante, hè ancu chjamatu pasta o cola alimentaria quandu s'utilice in l'alimentariu. A so funzione principale hè di aumentà a viscosità di u sistema di materiale, mantene u sistema di materiale in un statu di sospensjoni uniforme è stabile o statu emulsionatu, o formate un gel. Addensanti ponu aumentà rapidamente a viscosità di u pruduttu quandu s'utilice. A maiò parte di u miccanisimu di l'azzione di thickeners hè di utilizà l'allungamentu di a struttura di a catena macromolecular per ottene u scopu di addensamentu o per furmà micelle è acqua per furmà una struttura di rete tridimensionale per addensà. Hà e caratteristiche di menu dosage, invechjamentu veloce è bona stabilità, è hè largamente utilizatu in l'alimentariu, i rivestimenti, l'adesivi, i cusmetichi, i detergenti, l'imprese è a tintura, l'esplorazione di l'oliu, a gomma, a medicina è altri campi. U primu addensante era gomma naturale soluble in acqua, ma a so applicazione era limitata per u so prezzu altu per via di a so dosa grande è a bassa pruduzzione. U thickener di seconda generazione hè ancu chjamatu addensante emulsification, soprattuttu dopu à l'emergenza di thickener emulsification oliu-acqua, hè stata largamente usata in certi campi industriali. In ogni casu, emulsifying thickeners bisognu di utilizà una grande quantità di kerosene, chì ùn solu pollutes l'ambiente, ma ancu presenta periculi di sicurità in a produzzione è l'applicazione. Basatu nantu à sti prublemi, i addensanti sintetici sò esce, in particulare a preparazione è l'applicazione di addensanti sintetici furmati da a copolimerizazione di monomeri solubili in acqua cum'è l'acidu acrilicu è una quantità adatta di monomeri di reticulazione sò stati sviluppati rapidamente.
Tipi di addensanti è meccanismi di addensante
Ci sò parechji tipi di addensanti, chì ponu esse divisi in polimeri inorganici è organici, è i polimeri organici ponu esse divisi in polimeri naturali è polimeri sintetici.
A maiò parte di l'addensanti di polimeru naturali sò polisaccaridi, chì anu una longa storia d'usu è parechje varietà, cumpresa principalmente etere di cellulosa, gomma arabica, gomma di carrubo, gomma di guar, gomma di xanthan, chitosan, acid alginic Sodium è amidu è i so prudutti denaturati, etc. Sodium carboxymethyl cellulosa (CMC), etil cellulosa (EC), hydroxyethyl cellulosa (HEC), hydroxypropyl cellulosa (HPC), metil hydroxyethyl cellulosa (MHEC) in cellulose etere ) è metil hydroxypropyl cellulosa (MHPC) sò cunnisciuti cum'è glutamate monosodiu industriale. , è sò stati largamente usati in a perforazione di l'oliu, a custruzzione, i rivestimenti, l'alimentariu, a medicina è i sustanzi chimichi di ogni ghjornu. Stu tipu di addensante hè principalmente fattu di cellulosa polimeru naturali per azzione chimica. Zhu Ganghui crede chì a sodium carboxymethyl cellulosa (CMC) è l'hydroxyethyl cellulosa (HEC) sò i prudutti più utilizati in i prudutti di cellulosa etere. Sò i gruppi idrossilici è eterificazione di l'unità anhydroglucose nantu à a catena di cellulosa. (acidu chloroacetic o ossidu di etilene) reazione. Addensanti cellulosichi sò addensati da l'idratazione è l'espansione di catene longu. U meccanismu di ispessimentu hè u seguitu: a catena principale di molécule di cellulosa s'associa cù e molécule d'acqua circundante per via di ligami d'idrogenu, chì aumenta u voluminu fluidu di u polimeru stessu, aumentandu cusì u voluminu di u polimeru stessu. viscosità di u sistema. A so suluzione aquosa hè un fluidu non-Newtonian, è a so viscosità cambia cù a freccia di cisura è ùn hà nunda di fà cù u tempu. A viscosità di a suluzione aumenta rapidamente cù l'aumentu di a cuncentrazione, è hè unu di i addensanti è additivi reologichi più utilizati.
A gomma di guar cationica hè un copolimeru naturali estratto da e piante leguminose, chì hà e proprietà di tensioattivi cationici è resina polimerica. U so aspettu hè un pozzu giallu chjaru, inodore o ligeramente profumatu. Hè cumpostu di 80% polysaccharide D2 mannose è D2 galactose cù 2∀1 cumpusizioni di polimeru high molecular. A so suluzione aquosa 1% hà una viscosità di 4000 ~ 5000 mPas. A gomma di xanthan, cunnisciuta ancu com'è gomma di xanthan, hè un polimeru di polisaccaridi polimeru anionicu pruduttu da a fermentazione di l'amidu. Hè soluble in acqua fridda o acqua calda, ma insoluble in solventi organici generale. A caratteristica di a gomma di xanthan hè chì pò mantene una viscosità uniforme à una temperatura di 0 ~ 100, è hà ancu una alta viscosità à una cuncentrazione bassa, è hà una bona stabilità termica. ), hà sempre una solubilità è una stabilità eccellenti, è pò esse cumpatibili cù sali d'alta cuncentrazione in a suluzione, è pò pruduce un effettu sinergicu significativu quandu s'utilice cù addensanti di l'acidu poliacrilicu. A chitina hè un pruduttu naturali, un polimeru di glucosamine è un addensante cationicu.
L'alginate di sodiu (C6H7O8Na)n hè cumpostu principarmenti di u sal di sodiu di l'acidu alginic, chì hè cumpostu di l'acidu mannuronicu (unità M) è l'acidu guluronicu bD (unità G) cunnessi da 1,4 legami glicosidici è composti da diversi frammenti GGGMMM di copolimeri. L'alginate di sodiu hè u addensante più cumunimenti utilizatu per a stampa di tintura reattiva tessili. I tessili stampati anu mudelli brillanti, linee chjaru, rendimentu di culore altu, rendiment di culore uniforme, bona permeabilità è plasticità. Hè stata largamente utilizata in a stampa di cuttuni, lana, sita, nylon è altri tessuti.
addensante di polimeru sinteticu
1. Addensante di polimeru sinteticu cross-linking chimicu
Addensanti sintetici sò attualmente a più venduta è larga gamma di prudutti nantu à u mercatu. A maiò parte di sti addensanti sò polimeri microchimici cross-linked, insolubili in l'acqua, è ponu solu assorbe l'acqua per gonfià per ingrossi. L'addensante di l'acidu poliacrilicu hè un addensante sinteticu largamente utilizatu, è i so metudi di sintesi includenu polimerizazione in emulsione, polimerizazione in emulsione inversa è polimerizazione di precipitazione. Stu tipu di thickener hè statu sviluppatu rapidamente per via di u so rapidu effettu addensante, low cost è menu dosage. Attualmente, stu tipu di addensante hè polimerizatu da trè o più monomeri, è u monomeru principale hè generalmente un monomeru soluble in acqua, cum'è l'acidu acrilicu, l'acidu maleicu o l'anidride maleica, l'acidu metacrilicu, l'acrilamida è l'acrilamida 2. 2-metil propane sulfonate, etc.; u sicondu monomeru hè generalmente acrylate o styrene; u terzu monomeru hè un monomeru cù effettu cross-linking, cum'è N, N methylenebisacrylamide, butylene diacrylate ester o dipropylene phthalate, etc.
U mekanismu di ispessimentu di l'acidi poliacrilicu hè di dui tipi: l'ispessimentu di neutralizazione è l'ispessimentu di l'idrogenu. A neutralizazione è l'ispessimentu hè di neutralizà l'acidificante di l'acidu poliacrilicu à l'alkali per ionizà e so molécule è generà carichi negativi longu a catena principale di u polimeru, affittendu à a repulsione trà i carichi di u stessu sessu per prumove a catena molekulari chì si stende Open per furmà una reta. struttura per ottene un effettu addensante. L'ispessimentu di u ligame di l'idrogenu hè chì e molécule d'acidu poliacrilicu si combinanu cù l'acqua per furmà molécule d'idratazione, è poi si combinanu cù donatori idrossilici, cum'è surfactants non ionici cù 5 o più gruppi etossi. Per mezu di a repulsione elettrostatica di u stessu sessu di ioni carboxylate, a catena molecular hè furmata. L'estensione elicoidale diventa un bastone, cusì chì e catene molecolari arricciate sò slegate in u sistema acquoso per furmà una struttura di rete per ottene un effettu addensante. Diversi valori di pH di polimerizazione, agenti neutralizzanti è pesu moleculare anu una grande influenza nantu à l'effettu di ispessimentu di u sistema di ispessimentu. Inoltre, l'elettroliti inorganici ponu influenzà significativamente l'efficacità di l'engrossimentu di stu tipu di addensante, i ioni monovalenti ponu solu riduce l'efficienza di l'engrossimentu di u sistema, i ioni divalenti o trivalenti ùn ponu micca solu diluisce u sistema, ma ancu pruduce un precipitatu insoluble. Per quessa, a resistenza di l'elettroliti di i thickeners polycarboxylate hè assai poviru, chì rende impussibile di applicà in campi cum'è a sfruttamentu di l'oliu.
In l'industrii induve i addensanti sò più utilizati, cum'è tessili, esplorazione di petroliu è cusmetichi, i requisiti di prestazione di addensanti, cum'è a resistenza di l'elettroliti è l'efficienza di ispessimentu sò assai elevati. U addensante preparatu da a polimerizazione di suluzione di solitu hà un pesu moleculare relativamente bassu, chì rende l'efficienza di ispessimentu bassu è ùn pò micca risponde à i requisiti di certi prucessi industriali. Addensanti di pesu molekulari altu ponu esse ottenuti da polimerizazione in emulsione, polimerizazione in emulsione inversa è altri metudi di polimerizazione. A causa di a povira resistenza elettrolitica di u salinu di sodiu di u gruppu carboxyl, l'aghjunzione di monomeri non ionici o cationici è monomeri cù una forte resistenza elettrolitica (cum'è monomeri chì cuntenenu gruppi d'acidu sulfonicu) à u cumpunente polimeru pò migliurà assai a viscosità di l'espessore. A resistenza à l'elettroliti face risponde à i requisiti in i campi industriali cum'è a ricuperazione di l'oliu terziariu. Siccomu a polimerizazione in emulsione inversa hà iniziatu in u 1962, a polimerizazione di l'acidu poliacrilicu d'altu pesu moleculare è a poliacrilamide hè stata duminata da a polimerizazione in emulsione inversa. Invintatu u metudu di copolimerizazione in emulsione di azotu è poliossietilene o a so copolimerizazione alternata cù surfactant polyoxypropylene polimerizatu, agenti cross-linking è monomeru di l'acidu acrilicu per preparà l'emulsione di l'acidu poliacrilicu cum'è addensante, è hà ottinutu un bonu effettu addensante, è hà un bonu anti-elettrolitu. prestazione. Arianna Benetti et al. utilizatu u metudu di polimerizazione in emulsione inversa per copolimerizà l'acidu acrilicu, i monomeri chì cuntenenu gruppi di l'acidu sulfonicu è i monomeri cationici per inventà un addensante per i cosmichi. A causa di l'intruduzioni di gruppi di l'acidu sulfonicu è di sali d'ammoniu quaternari cù una forte capacità anti-elettrolita in a struttura di l'espessore, u polimeru preparatu hà eccellenti proprietà di ispessi è anti-elettroliti. Martial Pabon et al. utilizatu a polimerizazione in emulsione inversa per copolymerize acrilate di sodiu, acrilammide è isooctylphenol polyoxyethylene metacrilate macromonomers per preparà un addensante idrofobicu associazione solubile in acqua. Charles A. etc. utilizatu l'acidu acrilicu è l'acrilamide cum'è comonomers per ottene un addensante di pesu molekulari altu per polimerizazione in emulsione inversa. Zhao Junzi è altri anu utilizatu a polimerizazione di suluzione è a polimerizazione in emulsione inversa per sintetizà addensanti di poliacrilatu di associazione idrofobica, è paragunanu u prucessu di polimerizazione è u rendiment di u produttu. I risultati mostranu chì, paragunatu cù a polimerizazione in soluzione è a polimerizazione in emulsione inversa di l'acidu acrilicu è l'acrilatu di stearile, u monomeru di l'associazione idrofoba sintetizzata da l'acidu acrilicu è l'etere di poliossietilene di l'alcoolu grassu pò esse efficacemente migliuratu da a polimerizazione in emulsione inversa è a copolimerizazione di l'acidu acrilico. Resistenza elettrolitica di addensanti. Ellu Ping hà discututu parechji prublemi ligati à a preparazione di addensante di l'acidu poliacrilico per polimerizazione in emulsione inversa. In questu documentu, u copolimeru anfoteru hè stata utilizata com'è stabilizzante è a methylenebisacrylamide hè stata utilizata com'è agente di reticulazione per inizià l'acrilatu d'ammoniu per a polimerizazione in emulsione inversa per preparà un addensante d'altu rendiment per a stampa di pigmenti. L'effetti di diversi stabilizzatori, iniziatori, comonomeri è agenti di trasferimentu di catena nantu à a polimerizazione sò stati studiati. Hè nutatu chì u copolymer di lauril metacrilate è l'acidu acrilicu pò esse usatu cum'è stabilizzante, è i dui iniziatori redox, perossu di benzoildimetilanilina è metabisulfite di sodium tert-butyl hydroperoxide, ponu esse inizziu polimerizazione è ottene una certa viscosità. polpa bianca. È si crede chì a resistenza di u sali di l'acrylate d'ammoniu copolimerizatu cù menu di 15% di acrilamida aumenta.
2. Addensante di polimeru sinteticu di l'associazione idrofobica
Ancu s'è l'addensanti di l'acidu poliacrilicu reticulati chimicamenti sò stati largamente utilizati, ancu s'è l'aghjunzione di monomeri chì cuntenenu gruppi di l'acidu sulfonicu à a cumpusizioni di addensante pò migliurà a so prestazione anti-elettrolita, ci sò ancu assai addensanti di stu tipu. I difetti, cum'è tixotropia povira di u sistema di ispessimentu, etc. U metudu migliuratu hè di intruduce una piccula quantità di gruppi idrofobi in a so catena principale idrofila per sintetizà addensanti associativi idrofobici. Addensanti associativi idrofobici sò addensanti di novu sviluppati in l'ultimi anni. Ci sò parti idrofile è gruppi lipofili in a struttura molekulari, chì mostranu una certa attività superficiale. Addensanti assuciativi anu megliu resistenza à u sali cà i thickeners non-associative. Questu hè perchè l'associu di gruppi idrofobici in parte contru à a tendenza di curling causata da l'effettu di schermu di ioni, o a barriera sterica causata da a catena laterale più longa indebolisce in parte l'effettu di scherma di ioni. L'effettu di l'associu aiuta à migliurà a reologia di l'addensante, chì ghjoca un rolu enormu in u prucessu di applicazione attuale. In più di i addensanti associativi idrofobici cù alcune strutture riportate in a literatura, Tian Dating et al. hà ancu infurmatu chì l'hexadecyl metacrilate, un monomeru idrofobu chì cuntene catene lunghe, hè statu copolimerizatu cù l'acidu acrilicu per preparà addensanti associativi cumposti da copolimeri binari. Addensante sinteticu. I studii anu dimustratu chì una certa quantità di monomeri cross-linking è monomeri idrofobi di catena longa ponu aumentà significativamente a viscosità. L'effettu di l'esadecil metacrilato (HM) in u monomeru idrofobicu hè più grande di quellu di u lauril metacrilato (LM). U rendiment di addensanti reticulati associativi chì cuntenenu monomeri idrofobi a catena lunga hè megliu cà quellu di addensanti reticulati non associativi. In questa basa, u gruppu di ricerca hà ancu sintetizatu un addensante assuciativu chì cuntene un terpolimeru di l'acidu acrilicu / acrilamide / hexadecyl metacrilate per polimerizazione in emulsione inversa. I risultati anu dimustratu chì l'associazione idrofobica di cetil metacrilato è l'effettu non-ionicu di propionamide ponu migliurà a prestazione di addensante di l'addensante.
L'addensante di poliuretano di associazione idrofobica (HEUR) hè statu ancu assai sviluppatu in l'ultimi anni. I so vantaghji ùn sò micca faciuli d'idrolizà, viscosità stabile è prestazioni di custruzzione eccellenti in una larga gamma di applicazioni cum'è u valore di pH è a temperatura. U meccanismo di ispessimento di addensanti di poliuretano hè principalmente dovutu à a so struttura polimerica speciale a tre blocchi in forma di lipofili-idrofili-lipofili, in modo che le estremità della catena sono gruppi lipofili (di solito gruppi idrocarburici alifatici), e il mezzo è idrofilo idrofilo. segmentu (di solitu polietilenglicol di pesu moleculare più altu). L'effettu di a dimensione di u gruppu idrofobicu nantu à l'effettu di ispessimentu di HEUR hè statu studiatu. Utilizendu diversi metudi di prova, u polietilene glycol cun un pesu molekulari di 4000 hè statu capped with octanol, dodecyl alcohol è octadecyl alcohol, è paragunatu cù ogni gruppu idrofobu. Micellare formata da HEUR in soluzione acquosa. I risultati hà dimustratu chì e catene idrofobi curtite ùn eranu micca abbastanza per HEUR per furmà micelle idrofobiche è l'effettu di ispessimentu ùn era micca bonu. À u listessu tempu, paragunendu l'alcolu stearyl è u polietilenglicol terminatu da l'alcolu lauril, a dimensione di micelle di u primu hè significativamente più grande di quella di l'ultime, è hè cunclusu chì u segmentu longu di a catena idrofobica hà un effettu addensante megliu.
I principali spazii d'applicazione
Stampa e tintura tessili
U bonu effettu di stampa è a qualità di a stampa di tessili è pigmenti dipende largamente da u rendiment di a pasta di stampa, è l'aghjuntu di addensante ghjucanu un rolu vitale in u so rendiment. Aghjunghjendu un addensante pò fà chì u pruduttu stampatu hà un altu rendimentu di culore, un contornu di stampa chjaru, un culore luminoso è pienu, è migliurà a permeabilità è a tixotropia di u pruduttu. In u passatu, l'amidu naturali o l'alginate di sodiu era sopratuttu utilizatu com'è addensante per i pasti di stampa. A causa di a difficultà di fà a pasta da l'amidu naturali è u prezzu altu di l'alginate di sodiu, hè gradualmente rimpiazzatu da stampa acrilica è addensanti di tintura. L'acidu poliacrilicu anionicu hà u megliu effettu addensante è hè attualmente u addensante più utilizatu, ma stu tipu di addensante hà sempre difetti, cum'è a resistenza à l'elettroliti, a tixotropia di pasta di culore è u rendiment di culore durante a stampa. A media ùn hè micca ideale. U metudu migliuratu hè di intruduce una piccula quantità di gruppi idrofobici in a so catena principale idrofila per sintetizà addensanti associativi. Attualmente, addensanti di stampa in u mercatu domesticu pò esse divisu in addensanti naturali, addensanti di emulsificazione è addensanti sintetici secondu diverse materie prime è metudi di preparazione. A maiò parte, perchè u so cuntenutu solidu pò esse più altu di u 50%, l'effettu di l'engrossi hè assai bonu.
pittura à l'acqua
Addensanti addensanti in modu adattatu à a pittura pò cambià in modu efficace e caratteristiche di u fluidu di u sistema di pittura è facenu tixotropicu, dotendu cusì a pittura cù una bona stabilità di almacenamiento è lavorabilità. Un addensante cù un rendimentu eccellente pò aumentà a viscosità di u revestimentu durante l'almacenamiento, inibisce a separazione di u revestimentu, è riduce a viscosità durante u revestimentu d'alta velocità, aumenta a viscosità di a film di revestimentu dopu u revestimentu, è impedisce l'occurrence di sagging. Addensanti di pittura tradiziunale spessu usanu polimeri solubili in acqua, cum'è a cellulosa d'hydroxyethyl high-molecular. Inoltre, i addensanti polimerici ponu ancu esse utilizati per cuntrullà a ritenzione di l'umidità durante u prucessu di rivestimentu di i prudutti di carta. A prisenza di addensanti pò fà a superficia di carta rivestita più liscia è uniforme. In particulare l'emulsione gonfiabile (HASE) addensante hà un rendimentu anti-splash è pò esse usatu in cumminazione cù altri tipi di addensanti per riduce assai a rugosità di a superficia di a carta rivestita. Per esempiu, a pittura di lattice spessu scontra u prublema di a separazione di l'acqua durante a produzzione, u trasportu, u almacenamentu è a custruzzione. Puru siparazzioni acqua pò esse ritardata da cresce u viscosity è dispersibility di vernice lattice, tali adjustments sò spessu limitati, è u più impurtante O attraversu l 'scelta di thickener è u so currispundenza à scioglie stu prublema.
estrazzioni d'oliu
In l'estrazione di l'oliu, per ottene un altu rendiment, a conduttività di un certu liquidu (cum'è l'energia idraulica, etc.) hè aduprata per frattura a capa fluida. U liquidu hè chjamatu fluidu di frattura o fluidu di frattura. U scopu di frattura hè di furmà fratture cù una certa dimensione è conduttività in a furmazione, è u so successu hè strettamente ligatu à u rendiment di u fluidu di frattura utilizatu. I fluidi di frattura includenu fluidi di frattura à l'acqua, fluidi di frattura à basa di oliu, fluidi di frattura basati in alcolu, fluidi di frattura emulsionati è fluidi di frattura di schiuma. Frà elli, u fluidu di frattura à l'acqua hà i vantaghji di u prezzu bassu è di alta sicurezza, è hè attualmente u più utilizatu. Thickener hè l'additivu principali in u fluidu di frattura à l'acqua, è u so sviluppu hà passatu guasi una mità di seculu, ma ottene un addensante fluidu di frattura cù un rendimentu megliu hè sempre stata a direzzione di ricerca di i studiosi in casa è in l'esteru. Ci sò parechji tipi di addensanti di polimeru fluidu di frattura à l'acqua attualmente utilizati, chì ponu esse divisi in duie categorie: polisaccaridi naturali è i so derivati è polimeri sintetici. Cù u sviluppu cuntinuu di a tecnulugia d'estrazione di l'oliu è l'aumentu di a difficultà minera, a ghjente presenta esigenze più recenti è più alte per u fluidu di frattura. Perchè sò più adattabili à l'ambienti di furmazione cumplessi chì i polisaccaridi naturali, i addensanti di polimeri sintetici ghjucanu un rolu maiò in a frattura di pozzu profonda à alta temperatura.
Chimica è Alimentazione di ogni ghjornu
Attualmente, ci sò più di 200 tipi di addensanti utilizati in l'industria chimica di ogni ghjornu, cumpresi principalmente sali inorganici, surfactants, polimeri solubili in acqua è alcoli grassi / acidi grassi. Sò usati principalmente in detergenti, cusmetichi, dentifrici è altri prudutti. Inoltre, i addensanti sò ancu assai usati in l'industria alimentaria. Sò principarmenti usati per migliurà è stabilizzà e proprietà fisiche o forme di l'alimentu, aumentanu a viscosità di l'alimentu, dà à l'alimentu un gustu appiccicosu è diliziosu, è ghjucanu un rolu in ispessimentu, stabilizazione è homogenizazione. , gel emulsionante, mascherante, aromatizzante e dolcificante. Addensanti usati in l'industria alimentaria includenu addensanti naturali ottenuti da animali è piante, è addensanti sintetici cum'è CMCNa è alginate di propilene glycol. Inoltre, i addensanti sò ancu assai usati in a medicina, a fabbricazione di carta, a ceramica, a trasfurmazioni di pelle, l'electroplating, etc.
2.Addensante inorganicu
Addensanti inorganici includenu duie classi di pisu moleculare bassu è altu pesu moleculare, è addensanti di pesu molekulari bassu sò principarmenti suluzioni acquose di sali inorganici è surfactants. I sali inorganici attualmente utilizati includenu principarmenti u cloruru di sodiu, u cloruru di potassiu, u cloru di ammoniu, u sulfate di sodiu, u fosfatatu di sodiu è u trifosfatu di pentasodiu, trà i quali u cloruru di sodiu è u clorur d'ammoniu anu megliu effetti addensanti. U principiu di basa hè chì i surfactants formanu micelle in suluzione acquosa, è a prisenza di l'elettroliti aumenta u numeru di l'associazioni di micelle, risultatu in a trasfurmazioni di micelle sferiche in micelle in forma di bastone, aumentendu a resistenza di u muvimentu, è cusì cresce a viscosità di u sistema. . In ogni casu, quandu l'elettrolitu hè eccessivu, affettarà a struttura micellare, riduce a resistenza di u muvimentu, è cusì riduce a viscosità di u sistema, chì hè u chjamatu effettu di salting-out.
Addensanti inorganici di altu pesu moleculare include bentonite, attapulgite, silicate d'aluminiu, sepiolite, hectorite, etc. Frà elli, a bentonite hà u valore più cummerciale. U mekanismu principale di ispessimentu hè cumpostu di minerali di gel tixotropicu chì si gonfianu assorbendu l'acqua. Questi minerali sò generalmente una struttura stratificata o una struttura di lattice dilatata. Quandu si sparghje in l'acqua, i ioni di metalli in questu si diffondenu da i cristalli lamellari, s'inflate cù u prugressu di l'idratazione, è infine si separanu completamente da i cristalli lamellari per furmà una sospensjoni coloidale. liquidu. À questu tempu, a superficia di u cristallu lamellare hà una carica negativa, è i so cantoni anu una piccula quantità di carica positiva per l'apparizione di superfici di frattura di lattice. In una suluzione diluta, i carichi negativi nantu à a superficia sò più grossi di i carichi pusitivi nantu à i cantoni, è i particeddi si rimpianu senza ingrossu. In ogni casu, cù l'aumentu di a cuncentrazione di l'elettroliti, a carica nantu à a superficia di e lamelle diminuite, è l'interazzione trà e particelle cambia da a forza repulsiva trà e lamelle à a forza attrattiva trà i carichi negativi nantu à a superficia di e lamelle è u pusitivu. carichi à i cantoni di u bordu. Verticalmente cross-linked together to form a house of cards structure, pruvucannu gonfiore per pruduce un gel per ottene un effettu addensante. À questu tempu, u gel inorganicu si dissolve in l'acqua per furmà un gel altamente tixotropicu. Inoltre, a bentonite pò furmà ligami d'idrogenu in suluzione, chì hè benefica per a furmazione di una struttura di rete tridimensionale. U prucessu di l'idratazione di gel inorganicu è a furmazione di a casa di carte hè mostratu in u schema schematicu 1. Intercalazione di monomeri polimerizzati à montmorillonite per aumentà l'interlayer spacing, è poi a polimerizazione intercalation in situ trà i strati pò pruduce un polimeru / montmorillonite organicu- Inorganic hybrid. addensante. I catene di polimeru ponu passà per i fogli di montmorillonite per furmà una reta di polimeru. Per a prima volta, Kazutoshi et al. usatu montmorillonite sodium-basatu comu un agenti cross-linking à intruduce un sistemu polimeru, è preparatu un hydrogel montmorillonite cross-linked temperature-sensitive. Liu Hongyu et al. Adupratu montmorillonite à basa di sodiu cum'è un agenti cross-linking à sintetizà un novu tipu di addensanti cù un altu rendimentu anti-elettroliti, è hà pruvatu a prestazione addensante è anti-NaCl è altre prestazioni elettrolitiche di l'addensante compositu. Les résultats montrent que l'épaississant réticulé à la Na-montmorillonite possède excellentes propriétés anti-électrolytes. In più, ci sò dinù inorganic è altri thickeners cumposti urganica, comu lu thickener sinteticu preparatu da M.Chtourou è altri derivati urgànica di sali ammonium è argilla tunisiana appartene à montmorillonite, chì hà un bonu effettu thickening.
Tempu di Postu: 11-Jan-2023