Chì fà l'idrossipropilmetilcellulosa à u vostru corpu?
L'idrossipropilmetilcellulosa (HPMC) hè un tipu di polimeru basatu in cellulosa chì hè utilizatu in una varietà di prudutti, cumprese farmaceutiche, alimentarii è cosmetichi. Hè una sustanza non tossica, micca irritante è allerginica chì hè usata cum'è agente addensante, emulsionante, stabilizzante è agenti di sospensione.
L'HPMC hè un derivatu semi-sinteticu di a cellulosa, chì hè un polisaccharide naturali chì si trova in e piante. Hè fattu da a reazione di a cellulosa cù l'ossidu di propilenu è dopu à reagisce u pruduttu risultatu cù u cloru di idrossipropile. Stu prucessu risultatu in un polimeru cù una larga gamma di pruprietà, cum'è esse capaci di furmà geli è filmi, è avè un altu gradu di solubilità in acqua.
HPMC hè aduprata in una varietà di prudutti, cumpresi i farmaci, l'alimentariu è i cosmichi. In farmacia, hè utilizatu cum'è un agentu di aglutinazione, disintegrante è di sospensione. Hè ancu utilizatu per migliurà e proprietà di flussu di i polveri, è ancu per migliurà a stabilità di i ingredienti attivi in a formulazione. In l'alimentariu, hè utilizatu com'è agente addensante, emulsionante, stabilizzante è agenti di sospensione. In cusmetichi, hè utilizatu com'è addensante è emulsionante.
HPMC hè generalmente cunsideratu cum'è sicuru per u cunsumu umanu. Ùn hè micca assorbutu da u corpu è hè eliminatu in i feces. Ùn hè micca cunnisciutu ancu di causà reazzioni avversi in l'omu.
In più di u so usu in farmaceutica, alimentaria è cusmetichi, HPMC hè ancu usatu in applicazioni industriali. Hè utilizatu cum'è aglutinante in a fabricazione di carta, cum'è addensante in pitture è rivestimenti, è com'è stabilizzante in emulsioni.
HPMC hè una sustanza versatile è utile chì pò esse usata in una varietà di prudutti. Ùn hè micca tossicu, micca irritante è micca allergenicu, è hè generalmente cunsideratu sicuru per u cunsumu umanu. Hè aduprata cum'è aglutinante, disintegrante è agente di sospensione in i farmaceutichi, cum'è agenti addensanti, emulsionanti, stabilizzatori è agenti di sospensione in l'alimentariu, è cum'è addensante è emulsionante in i cosmetichi. Hè ancu usatu in l'applicazioni industriali, cum'è in a fabricazione di carta è vernici è rivestimenti.
Tempu di Postu: Feb-10-2023