Preparazioni à liberazione sustinuta è liberazione cuntrullata: Eteri di cellulosa cum'è HPMC (hydroxypropyl methylcellulose) sò spessu usati cum'è materiali di scheletru di l'idrogel in preparazione à liberazione sustinuta. Pò cuntrullà a tarifa di liberazione di droghe in u corpu umanu per ottene effetti terapeutichi. L'HPMC di bassa viscosità pò esse aduprata cum'è adesivu, addensante è agente di sospensione, mentre chì HPMC di alta viscosità hè aduprata per preparà pasticchi di scheletru di materiale mistu, capsule à liberazione sustinuta, è pasticchi di scheletru di gel idrofilu à liberazione sustinuta.
Coating film-forming agent: HPMC hà boni proprietà di film-forming, è u film furmatu hè uniforme, trasparente, duru, è micca faciule d'aderisce. Pò migliurà a stabilità di a droga è impedisce a decolorazione. A cuncentrazione cumuni di HPMC hè 2% à 10%.
Eccipienti Farmaceutici: L'eteri di cellulosa ghjucanu un rolu impurtante in a furmazione di preparazione cum'è eccipienti farmaceutici, cum'è pellets à liberazione sustinuta, preparazione di scheletru à liberazione sustinuta, preparati rivestiti à liberazione sustinuta, capsule à liberazione sustinuta, filmi di droga à liberazione sustinuta, resina di droga sustinuta. preparazioni liberazione è preparazione liquidu sustinutu-liberazione.
Cellulosa Microcristallina (MCC): MCC hè una forma di cellulosa chì hè largamente usata in l'industria farmaceutica, in particulare in i prucessi di compressione diretta è di granulazione secca, cum'è a compactazione di rulli per preparà pasticchi o granuli compressi.
Bioadesivi: Eteri di cellulosa, in particulare derivati di l'eteri non ionici è anionici cum'è EC (etilcellulosa), HEC (idrossietilcellulosa), HPC (idrossipropilcellulosa), MC (metilcellulosa), CMC (carbossimetilcellulosa) o HPMC (idrossipropilmetilcellulosa) sò largamente usati in bioadhesives. Questi polimeri ponu esse aduprati in bioadhesivi orali, oculari, vaginali è transdermali, solu o in cumbinazioni cù altri polimeri.
Addensanti è Stabilizzanti: I derivati di a cellulosa sò largamente usati per addensà e soluzioni di droga è sistemi di dispersione cum'è emulsioni è suspensioni. Questi polimeri ponu aumentà a viscosità di suluzione di droga non-aqueous cum'è suluzioni di rivestimentu organicu. Aumentà a viscosità di suluzione di droga pò migliurà a biodisponibilità di i preparati topichi è mucosa.
Fillers: A cellulosa è i so derivati sò comunmente usati cum'è riempitivi in forme di dosi solidi cum'è pasticchi è capsule. Sò cumpatibili cù a maiò parte di l'altri excipients, farmacologicamente inerte, è micca digeriti da l'enzimi gastrointestinali umani.
Leganti: L'eteri di cellulosa sò usati cum'è leganti durante u prucessu di granulazione per aiutà i granuli à formanu è mantene a so integrità.
Capsule vegetali: L'eteri di cellulosa sò ancu usati per fà capsule vegetali, una alternativa ecologica à e capsule tradiziunali di origine animale.
Sistemi di consegna di droghe: L'eteri di cellulosa ponu esse aduprati per sviluppà una varietà di sistemi di consegna di droghe, cumpresi sistemi di liberazione cuntrullata è ritardata, è ancu sistemi per a liberazione di droghe specifiche in u situ o in u tempu.
L'applicazione di l'eteri di cellulosa in l'industria farmaceutica cuntinueghja à espansione, è cù u sviluppu di novi forme di dosa è novi excipients, a scala di a so dumanda di u mercatu hè prevista per espansione più.
Tempu di post: 31-oct-2024