Carboxymethyl cellulosa hè un pruduttu sustituitu di u gruppu carboxymethyl in cellulosa. Sicondu u so pesu moleculare o u gradu di sustituzzioni, pò dissolve cumplettamente o polimeri insolubili, è pò esse usatu cum'è scambiatore di cationi d'acidu debule per separà e proteine neutrali o basiche.
Carboxymethyl cellulosa pò furmà coloidi d'alta viscosità, suluzione, aderenza, ispessimentu, flussu, emulsificazione è caratteristiche di dispersione; hà e caratteristiche di ritenzione d'acqua, coloide protettiva, filmazione, resistenza à l'acidu, resistenza à u sali, sospensjoni, etc., è hè fisiologicamente innocu È altre caratteristiche, largamente usate in l'alimentariu, a medicina, a chimica di ogni ghjornu, u petroliu, a carta, u tessili, a custruzzione. è altri campi.
A sodium carboxymethyl cellulosa (CMC) hè u pruduttu più grande, u più utilizatu è u più còmuda trà l'eteri di cellulosa, cumunimenti cunnisciutu cum'è "glutamate monosodiu industriale"!
CMC cù viscosità alta è altu gradu di sustituzzioni hè adattatu per u fangu di bassa densità, è CMC cun viscosità bassa è altu gradu di sustituzione hè adattatu per u fangu di alta densità. L'scelta di CMC deve esse determinata secondu u tipu, l'area è a prufundità di u fangu.
Una alternativa high-end à a carboxymethyl cellulosa (CMC) hè a cellulosa polianionica (PAC), chì hè ancu un etere di cellulosa anionica cun un altu gradu di sustituzzioni è uniformità. A catena molecular hè più corta è a struttura molecular hè più stabile. Hà una bona resistenza à u salinu, resistenza à l'acidu, resistenza à u calciu, resistenza à l'alta temperatura è altre proprietà, è a solubilità hè ancu migliurata.
Carboxymethyl cellulosa pò esse aduprata in tutte e industrie, è carboxymethyl cellulosa (CMC) pò furnisce una stabilità megliu è risponde à esigenze di prucessu più altu.
Tempu di Postu: Nov-09-2022