Focus on Cellulose ethers

Chì sò l'hypromellose phthalate?

Chì sò l'hypromellose phthalate?

Hypromellose phthalate (HPMCP) hè un tipu d'excipient farmaceuticu chì hè utilizatu in a formulazione di forme di dosi orali, in particulare in a produzzione di pasticchi è capsule enteriche. Hè derivatu da a cellulosa, chì hè un polimeru naturali chì forma u cumpunente strutturale di i muri di e cellule vegetali. HPMCP hè un polimeru anionicu soluble in acqua chì hè comunmente utilizatu cum'è materiale di revestimentu entericu per via di e so eccellenti proprietà di filmazione, stabilità è resistenza à i fluidi gastrici.

HPMCP hè statu introduttu per a prima volta in l'iniziu di l'anni 1970 è hè diventatu un materiale di rivestimentu entericu largamente utilizatu per via di e so proprietà uniche. Hè pruduciutu da l'esterificazione di l'ipromellosa cù l'acidu ftalicu è hè dispunibule in una varietà di gradi diffirenti, secondu u gradu di ftalazione è u pesu moleculare di u polimeru. I gradi più cumunimenti usati di HPMCP sò HPMCP-55, HPMCP-50 è HPMCP-HP-55, chì anu diversi gradi di ftalazione è sò adattati per l'usu in diversi tipi di formulazioni.

A funzione principale di HPMCP in formulazioni farmaceutiche hè di prutezzione di l'ingredienti attivi di a droga da a degradazione in l'ambiente acidu di u stomacu. Quandu una tableta o capsula chì cuntene HPMCP hè ingerata, u revestimentu ferma intactu in u stomacu per via di u pH bassu, ma una volta chì a forma di dosa righjunghji l'ambienti più alkaline di l'intestinu chjucu, u revestimentu cumencia à dissolve è liberà l'ingredienti attivi. Questa liberazione ritardata aiuta à assicurà chì a droga hè mandata à u situ di l'azzione è chì a so efficacità ùn hè micca cumprumessa da l'acidu gastricu.


Tempu di Postu: Mar-08-2023
Chat in ligna WhatsApp!