Focus on Cellulose ethers

Effettu addensante di l'idrossipropilmetilcellulosa

Idrossipropil metilcellulosaHPMCdà u mortar umitu cù una viscosità eccellente, chì pò aumentà significativamente l'aderenza trà u mortar umitu è ​​a capa di basa, è migliurà a prestazione anti-sagging di u mortar. in mortare. L'effettu addensante di l'etere di cellulosa pò ancu aumentà l'homogeneità è l'abilità anti-dispersione di i materiali freschi di cimentu, impediscenu a delaminazione, a segregazione è u sanguinamentu di u mortar è u cimentu, è pò esse usatu in u béton rinfurzatu cù fibre, u cimentu sottumarinu è l'autocompacting. béton.

L'idrossipropilmetilcellulosa aumenta a viscosità di i materiali basati in cimentu da a viscosità di a suluzione di cellulosa etere. A viscosità di a suluzione di cellulosa hè generalmente evaluata da l'indice "viscosità". A viscosità di l'etere di cellulosa si riferisce in generale à una certa cuncentrazione (cum'è 2%) di a suluzione di l'etere di cellulosa à una temperatura specifica (cum'è 20 ° C) è di cisaglia. sottu a cundizione di una vitezza (o ritmu di rotazione, cum'è 20 rpm).

A viscosità hè un paràmetru impurtante per evaluà u rendiment di l'etere di cellulosa. A più alta hè a viscosità di a suluzione hydroxypropyl methylcellulose, u megliu hè a viscosità di u materiale di cimentu, u megliu l'aderenza à u sustrato, u megliu a capacità anti-sagging è anti-dispersing. Forte, ma se a so viscosità hè troppu grande, affettarà a fluidità è l'operabilità di materiali basati in cimentu (cum'è coltelli di stuccatura durante a custruzzione di mortar di stuccatura). Dunque, a viscosità di l'etere di cellulosa utilizata in u mortaru mischju seccu hè di solitu 15.000 ~ 60.000 mPa. S-1, u mortar autolivellante è u béton autocompactante chì necessitanu una fluidità più alta necessitanu una viscosità più bassa di l'etere di cellulosa.

Inoltre, l'effettu addensante di l'hydroxypropyl methylcellulose aumenta a dumanda d'acqua di materiali basati in cimentu, aumentandu cusì u rendiment di u mortar.

A viscosità di a suluzione idrossipropilmetilcellulosa dipende da i seguenti fattori:

Cellulosa etere peso moleculare (o gradu di polymerization) è cuncintrazzioni, temperatura suluzione, tassu di taglio, è metudi di prova.

1. U più altu u gradu di polimerizazione di l'etere di cellulosa, u più grande u pesu moleculare, è u più altu hè a viscosità di a so suluzione acquosa;

2. U più altu u dosage (o cuncentrazione) di l'etere di cellulosa, u più altu hè a viscosità di a so suluzione acquosa, ma l'attenzione deve esse pagata à selezziunà a dosa apprupriata quandu l'utilizanu, in modu per evità a dosa eccessiva è affetta u funziunamentu di u travagliu di u mortar. è béton;

3. Cum'è a maiò parte di i liquidi, a viscosità di a suluzione d'etere di cellulosa diminuisce cù l'aumentu di a temperatura, è più altu hè a cuncentrazione di l'etere di cellulosa, u più grande l'effettu di a temperatura;

4. Cellulosa suluzioni etere sò di solitu pseudoplastics cù proprietà thinning shear. A più alta hè a velocità di cisura durante a prova, più bassa hè a viscosità.

Per quessa, a cuesione di u mortar serà ridutta per l'azzione di a forza esterna, chì hè benefica per a custruzzione di scraping di u mortar, perchè u mortaru pò avè una bona workability è cohesion à u stessu tempu. In ogni casu, quandu a cuncentrazione di suluzione d'etere di cellulosa hè assai bassu è a viscosità hè assai chjuca, mostrarà e caratteristiche di u fluidu Newtonian. Quandu a cuncentrazione aumenta, a suluzione mostrarà gradualmente e caratteristiche di u fluidu pseudoplasticu, è più altu hè a cuncentrazione, più ovvia a pseudoplasticità.


Tempu di pubblicazione: 10-10-2022
Chat in ligna WhatsApp!