Focus on Cellulose ethers

A Sicurezza di CMC

A Sicurezza di CMC

A sodium carboxymethyl cellulosa (CMC) hè generalmente cunsiderata cum'è sicura (GRAS) per u cunsumu da l'autorità regulatori cum'è l'Food and Drug Administration (FDA) in i Stati Uniti è l'Autorità Europea per a Sicurezza Alimentare (EFSA) in Europa quandu s'utilice in cunfurmità cù bè. pratiche di fabricazione (GMP) è linee di sicurezza stabilite. Eccu una panoramica di e considerazioni di sicurezza assuciate cù CMC:

  1. Approvazione Regulatoria: CMC hè appruvata per l'usu cum'è additivu alimentariu in parechji paesi in u mondu, cumpresi i Stati Uniti, l'Unione Europea, u Canada, l'Australia è u Giappone. Hè listatu cù diverse agenzie regulatori cum'è un additivu alimentariu permessu cù limiti d'usu specifichi è specificazioni.
  2. Studii di Tossicità: Studii tossicologichi estensivi sò stati realizati per valutà a sicurità di CMC per u cunsumu umanu. Questi studii includenu testi di tossicità aguda, subcronica è cronica, è ancu valutazioni di mutagenicità, genotossicità è carcinogenicità. Basatu nantu à e dati dispunibili, CMC hè cunsideratu sicuru per u cunsumu umanu à i livelli permessi.
  3. Ingestione di ghjornu accettabile (ADI): L'agenzii regulatori anu stabilitu valori accettabili di ingesta di ghjornu (ADI) per CMC basatu annantu à studii tossicologichi è valutazioni di sicurezza. L'ADI rapprisenta a quantità di CMC chì pò esse cunsumata ogni ghjornu per una vita senza risicu apprezzabile per a salute. I valori ADI varianu trà l'agenzii regulatori è sò spressi in termini di milligrammi per kilogramu di pesu corpu per ghjornu (mg/kg bw/day).
  4. Allergenicità: CMC hè derivatu da a cellulosa, un polisaccharide naturali chì si trova in i muri di e cellule vegetali. Ùn hè micca cunnisciutu per causà reazzioni allergii in a populazione generale. In ogni casu, l'individui cun allergii cunnisciuti o sensibilità à i derivati ​​​​di a cellulosa deve esse attenti è cunsultate i prufessiunali di a salute prima di cunsumà prudutti chì cuntenenu CMC.
  5. Sicurezza digestiva: CMC ùn hè micca assorbita da u sistema digestivu umanu è passa per u trattu gastrointestinali senza esse metabolizatu. Hè cunsideratu micca tossicu è micca irritante à a mucosa digestiva. In ogni casu, u cunsumu eccessivu di CMC o altri derivati ​​di cellulosa pò causà discomfort gastrointestinali, gonfiore o diarrea in certi individui.
  6. Interazzione cù i Medicazioni: CMC ùn hè micca cunnisciutu per interagisce cù i medicazione o affettanu a so absorzione in u trattu gastrointestinali. Hè cunsideratu cumpatibile cù a maiò parte di e formulazioni farmaceutiche è hè comunmente utilizatu com'è excipient in forme di dosa orale cum'è pasticchi, capsules è suspensions.
  7. Sicurezza Ambientale: CMC hè biodegradable è amichevule à l'ambiente, postu chì deriva da fonti rinnuvevuli cum'è a polpa di legnu o a cellulosa di cuttuni. Si rompe naturalmente in l'ambiente per l'azzione microbiana è ùn s'accumula micca in a terra o in i sistemi di l'acqua.

In riassuntu, a sodium carboxymethyl cellulosa (CMC) hè cunsiderata sicura per u cunsumu quandu s'utilice in cunfurmità cù e linee regulatori è i normi di sicurezza stabiliti. Hè statu assai studiatu per a so tossicità, allergenicità, sicurezza digestiva è impattu ambientale, è hè appruvatu per l'usu cum'è additivu alimentariu è excipient farmaceuticu in parechji paesi di u mondu. Cum'è cù qualsiasi ingredientu o additivu di l'alimentariu, l'individui anu da cunsumà prudutti chì cuntenenu CMC in moderazione cum'è parte di una dieta equilibrata è cunsultate i prufessiunali di a salute s'ellu anu restrizioni dietetiche specifiche o prublemi medichi.


Tempu di Postu: Mar-07-2024
Chat in ligna WhatsApp!