Focus on Cellulose ethers

U Metudu di Pruduzzione in Fase Liquida di Produce Hydroxypropyl Methyl Cellulosa (HPMC)

U Metudu di Pruduzzione in Fase Liquida di Produce Hydroxypropyl Methyl Cellulosa (HPMC)

L'idrossipropilmetilcellulosa (HPMC) hè un etere di cellulosa largamente utilizatu in diverse applicazioni industriali è farmaceutiche per via di e so eccellenti proprietà fisiche è chimiche. L'HPMC hè cumunimenti pruduciutu attraversu diversi metudi, cumpresu u metudu di produzzione in fase liquida.

U metudu di produzzione in fase liquida hè un prucessu di reazzione chimica chì implica a reazione di metil cellulosa (MC) cù l'ossidu di propilenu (PO) è dopu cù propilene glycol (PG) in certi cundizioni. U prucessu implica i seguenti passi:

  1. Preparazione di Methyl Cellulose (MC)

MC hè ottenutu da u trattamentu di a cellulosa cù l'alkali è da a metilazione cù u cloruru di metile. U gradu di sustituzione (DS) di MC determina e so proprietà è pò esse cuntrullatu variendu e cundizioni di reazione.

  1. Preparazione di l'ossidu di propilene (PO)

PO hè preparatu da l'ossidazione di propilenu cù l'aria o l'ossigenu in presenza di un catalizzatore. A reazione hè realizata à alte temperature è pressioni per assicurà un altu rendiment di PO.

  1. Reazione di MC cù PO

A reazione di MC cù PO hè realizatu in presenza di un catalizzatore è un solvente cum'è toluene o diclorometano. A reazzione hè esotermica è genera calore, chì deve esse cuntrullatu per evità reazzioni runaway.

  1. Preparazione di Propylene Glycol (PG)

U PG hè preparatu da l'idrolisi di l'ossidu di propilenu cù l'acqua o un catalizzatore d'acidu o basi adattatu. A reazzione hè realizata in cundizioni miti per ottene un altu rendiment di PG.

  1. Reazione di MC-PO cù PG

U pruduttu MC-PO hè poi reagitu cù PG in presenza di un catalizzatore è un solvente cum'è etanolu o metanolu. A reazzione hè ancu esotermica è genera calore, chì deve esse cuntrullatu per evità reazzioni runaway.

  1. Lavà è Asciugatura

Dopu a reazzione, u pruduttu hè lavatu cù l'acqua è secca per ottene HPMC. U pruduttu hè di solitu purificatu cù una seria di passi di filtrazione è centrifugazione per sguassà ogni impurità.

U metudu di pruduzzione in fase di liquidu hà parechji vantaghji annantu à l'altri metudi, cumpresi un altu rendimentu, un prezzu bassu è una scalabilità faciule. A reazione pò esse realizatu in una sola nave, riducendu a necessità di equipaghji è prucessi cumplessi.

Tuttavia, u metudu di pruduzzione in fase liquida hà ancu qualchì svantaghju. A reazione pò generà calore, chì deve esse cuntrullatu currettamente per evità prublemi di sicurezza. L'usu di solventi pò ancu esse risichi per l'ambiente è per a salute, è u prucessu di purificazione pò esse tempu è costu.

In cunclusioni, u metudu di pruduzzione in fase liquida hè un metudu largamente utilizatu per a produzzione di HPMC. U metudu implica a reazzione di MC cù PO è PG in certi cundizioni, seguita da purificazione è secca. Mentre u metudu hà qualchì svantaghju, i so vantaghji facenu una scelta populari per l'applicazioni industriali è farmaceutiche.


Postu tempu: Apr-23-2023
Chat in ligna WhatsApp!