U nome cinese di HPMC hè idrossipropilmetilcellulosa. Ùn hè micca ionicu è hè spessu usatu cum'è agenti di retenzione di l'acqua in u mortar mischju seccu. Hè u materiale di ritenzione d'acqua più cumunimenti utilizatu in u mortar. Un pruduttu etere basatu in polisaccaridi pruduciutu da alcalinizazione è eterificazione. Ùn hà micca carica stessa, ùn reagisce micca cù l'ioni carichi in u materiale gelificante, è hà un rendiment stabile. U prezzu hè ancu più bassu di l'altri tipi d'eteri di cellulosa, per quessa hè largamente utilizatu in u mortar mischju seccu.
Funzione di l'idrossipropil metilcellulosa: pò addensà u mortare appena mistu per avè una certa viscosità umida è impedisce a segregazione. (Ghickening) A retenzioni di l'acqua hè ancu a caratteristica più impurtante, chì aiuta à mantene a quantità d'acqua libera in u mortaru, perchè dopu chì u mortaru hè custruitu, u materiale di cimentu hà più tempu per idratà. (A ritenzione d'acqua) Hà pruprietà di l'aria, chì ponu intruduce bolle d'aria uniformi è fini per migliurà a custruzzione di u mortar.
A più alta hè a viscosità di l'etere d'idrossipropilmetilcellulosa, u megliu u rendiment di ritenzione d'acqua. Per u stessu pruduttu, i risultati di viscosità misurati da metudi diffirenti sò assai diffirenti, è certi anu ancu duppiatu diffirenzi. Dunque, quandu si compara a viscosità, deve esse realizatu trà i stessi metudi di prova, cumpresa a temperatura, u rotore, etc.
In quantu à a dimensione di particella, più fine hè a particella, megliu hè a ritenzione d'acqua. Dopu chì i particeddi grossi di l'etere di cellulosa sò in cuntattu cù l'acqua, a superficia si dissolve immediatamente è forma un gelu per imbulighjà u materiale per impediscenu e molécule d'acqua di cuntinuà à infiltrate. A volte ùn pò micca esse dispersatu uniformemente è dissolutu ancu dopu à una longa agitazione, furmendu una suluzione flocculenta o agglomerazione. Affetta assai a retenzioni di l'acqua di l'etere di cellulosa, è a solubilità hè unu di i fatturi per a scelta di l'etere di cellulosa. A finezza hè ancu un indice di rendiment impurtante di l'etere di metilcellulosa. U MC utilizatu per u mortaru in polvere secca hè necessariu per esse in polvere, cù pocu cuntenutu d'acqua, è a finezza richiede ancu 20% -60% di a dimensione di particella per esse menu di 63um. A finezza influenza a solubilità di l'etere hydroxypropyl metilcellulosa. Coarse MC hè di solitu granulare, è hè faciule di dissolve in l'acqua senza agglomerazione, ma a tarifa di dissoluzione hè assai lenta, per quessa, ùn hè micca adattatu per l'usu in u mortaru in polvere secca. In u mortaru in polvere secca, u MC hè spargugliatu trà i materiali di cimentazione cum'è l'agregatu, u filler fine è u cimentu, è solu u polveru abbastanza fine pò evità l'agglomerazione di l'etere di metilcellulosa quandu si mischjanu cù l'acqua.
In generale, più altu hè a viscosità, u megliu l'effettu di ritenzione di l'acqua. Tuttavia, u più altu hè a viscosità è u più altu u pesu moleculare di MC, a diminuzione currispundente in a so solubilità avarà un impattu negativu nantu à a forza è a prestazione di custruzzione di u mortar. A più alta a viscosità, u più ovvi l'effettu di l'engrossimentu nantu à u mortaru, ma ùn hè micca direttamente proporzionale. A più alta a viscosità, u più viscosu serà u mortaru umitu, vale à dì, durante a custruzzione, si manifesta cum'è aderenza à u scraper è una alta aderenza à u sustrato. Ma ùn hè micca utile per aumentà a forza strutturale di u mortar umitu stessu. Questu hè, durante a custruzzione, u rendiment anti-sag ùn hè micca evidenti. À u cuntrariu, certi eteri di metilcellulosa di viscosità media è bassa ma mudificate anu un rendimentu eccellente per migliurà a forza strutturale di u mortar umitu.
A retenzioni di l'acqua di HPMC hè ancu ligata à a temperatura utilizata, è a retenzioni d'acqua di l'etere di metil cellulosa diminuite cù l'aumentu di a temperatura. Tuttavia, in l'appiecazione di u materiale attuale, u mortar in polvere secca hè spessu appiicata à sustrati caldi à alte temperature (più di 40 gradi) in parechji ambienti, cum'è u plastering di putty muru esterno sottu u sole in l'estiu, chì spessu accelerates Curing di cimentu è indurimentu di u mortu in polvere secca. A diminuzione di u tassu di ritenzione di l'acqua porta à u sensu evidenti chì sia a capacità di travagliu è a resistenza di crack sò affettati, è hè particularmente criticu per riduce l'influenza di i fatturi di a temperatura in questa cundizione. In questu sensu, l'additivi di etere di metil-idrossietil-cellulosa sò attualmente cunsiderati cum'è in prima linea di u sviluppu tecnologicu. Ancu s'è a quantità di methyl hydroxyethyl cellulosa hè aumentata (formula d'estate), a workability è a resistenza di crack ùn ponu ancu risponde à i bisogni di l'usu. Per mezu di qualchì trattamentu speciale nantu à MC, cum'è l'aumentu di u gradu di eterificazione, etc., l'effettu di ritenimentu di l'acqua pò esse mantinutu à una temperatura più altu, perchè pò furnisce un rendimentu megliu in cundizioni duri.
In generale, HPMC hà una temperatura di gel, chì pò esse divisa in 60 tipi, 65 tipi è 75 tipi. Per l'imprese chì utilizanu a sabbia di u fiumu per u mortaru ordinariu pronta, hè megliu aduprà HPMC 75-type cù una temperatura di gel alta. A dosa di HPMC ùn deve esse troppu altu, altrimenti aumenterà a dumanda di l'acqua di u mortar, si appiccicà à a spatola, è u tempu di stallazione serà troppu longu, chì affettarà a custruibilità. Diversi prudutti di mortare utilizanu HPMC cù viscosità diverse, è ùn utilizanu micca HPMC di alta viscosità casualmente. Per quessa, ancu i prudutti di l'idrossipropilmetilcellulose sò boni, sò applausi quandu sò usati bè. A scelta di u HPMC ghjustu hè a rispunsabilità primaria di u persunale di u laboratoriu di l'impresa.
Postu tempu: Apr-07-2023