Focus on Cellulose ethers

L'impattu di l'idrossietilcellulosa di metile nantu à a matrice di resina epossidica

L'impattu di l'idrossietilcellulosa di metile nantu à a matrice di resina epossidica

A Methyl Hydroxyethyl Cellulose (MHEC) hè un etere di cellulosa solubile in acqua chì hè largamente utilizatu in l'industria di a custruzzione cum'è addensante è modificatore di reologia in sistemi di cimenti. Hè cunnisciutu per migliurà e proprietà di flussu, lavorabilità è aderenza di materiali cimentiti, facendu un additivu ideale per formulazioni di cimentu, mortar è grout. Tuttavia, l'impattu di MHEC nantu à e proprietà di e matrici di resina epossidica hà ricevutu menu attenzione.

E resine epossidiche sò una classe di polimeri termoindurenti chì sò largamente utilizati in l'industria aerospaziale, automobilistica è di custruzzione per via di e so eccellenti proprietà meccaniche, resistenza chimica è aderenza à diversi sustrati. Tuttavia, ponu esse fragili è presentanu una forza d'impattu bassu, chì limita u so usu in certi applicazioni. Per affruntà stu prublema, i circadori anu investigatu l'usu di diversi additivi, cumpresi l'eteri di cellulosa, per migliurà a durezza è a resistenza à l'impattu di e resine epossidiche.

Diversi studii anu riportatu l'usu di MHEC cum'è additivu in matrici di resina epossidica. Per esempiu, un studiu di Kim et al. (2019) anu investigatu l'effettu di MHEC nantu à e proprietà meccaniche di composti basati in epossidichi. I circadori anu truvatu chì l'aghjuntu di MHEC hà migliuratu a resistenza à a frattura è a forza di l'impattu di i composti, è ancu a stabilità termale è a resistenza à l'acqua. L'autori anu attribuitu queste migliure à l'abilità di MHEC per furmà ligami d'idrogenu cù a matrice di resina epossidica, chì hà aumentatu l'aderenza interfacial è impedisce a propagazione di crack.

Un altru studiu di Pan et al. (2017) anu investigatu l'effettu di MHEC nantu à u cumpurtamentu di curazione è e proprietà meccaniche di un sistema di resina epossidica. I ricercatori anu truvatu chì l'aghjunzione di MHEC ritardava u tempu di curazione è riduce a temperatura massima di curazione di a resina epossidica, chì hè attribuita à a natura idrofila di MHEC. Tuttavia, l'aghjunzione di MHEC hà ancu migliuratu a forza di trazione è l'allungamentu à a rottura di a resina epossidica curata, chì indica chì MHEC pò migliurà a flessibilità è a durezza di a matrice di resina epossidica.

In più di migliurà e proprietà meccaniche di e matrici di resina epossidica, MHEC hè statu ancu infurmatu per avè un impattu pusitivu nantu à e proprietà reologiche di sistemi basati in epossidichi. Per esempiu, un studiu di Li et al. (2019) anu investigatu l'effettu di MHEC nantu à a reologia è e proprietà meccaniche di un adesivu basatu in epossidichi. I circadori anu truvatu chì l'aghjunzione di MHEC hà migliuratu u cumpurtamentu tixotropicu di l'adesivu è hà riduciutu a stallazione di i filler. L'aghjunzione di MHEC hà ancu migliurà a forza di aderenza è a resistenza à l'impattu di l'adesivo.

In generale, l'usu di MHEC cum'è additivu in matrici di resina epossidica hà dimustratu risultati promettenti in a migliurà e proprietà meccaniche, a tenacità è u cumpurtamentu reologicu di u sistema. L'abilità di MHEC per furmà ligami di l'idrogenu cù a matrice di resina epossidica hè creduta esse un mecanismu chjave daretu à sti migliuramentu, chì ponu purtà à una crescita di l'aderenza interfacciale è a propagazione di crack ridutta. Tuttavia, più ricerca hè necessariu per capiscenu cumplettamente l'impattu di MHEC nantu à e proprietà di e matrici di resina epossidica è ottimisà l'usu di questu etere di cellulosa in formulazioni basati in epossidichi.


Tempu di Postu: Apr-01-2023
Chat in ligna WhatsApp!