I prodotti di etere di cellulosa HPMC e HEMC hanno gruppi sia idrofobi che idrofili. Il gruppo metossi è idrofobico e il gruppo idrossipropossi è differente a seconda della posizione di sostituzione. Alcuni sono idrofili e altri idrofobi. L'idrossietossi è idrofilo. L'idrofilia detta significa chì hà a pruprietà di esse vicinu à l'acqua; l'idrofobicità significa chì hà a pruprietà di repelle l'acqua. Siccomu u pruduttu hè idrofilu è idrofobicu, u pruduttu di l'etere di cellulosa hà attività superficiale, chì crea bolle d'aria. Se solo una delle due proprietà è idrofila o idrofoba, non si genereranno bolle. Tuttavia, HEC ha solo un gruppo idrofilo di gruppo idrossietossi e non ha un gruppo idrofobo, quindi non genererà bolle.
U fenomenu di bolle hè ancu direttamente ligatu à a rata di dissoluzione di u pruduttu. Se u pruduttu si dissolve à un ritmu inconsistente, si formanu bolle. In generale, più bassa hè a viscosità, più veloce hè a velocità di dissoluzione. A più alta hè a viscosità, più lenta hè a velocità di dissoluzione. Un altru mutivu hè u prublema di granulazione, a granulazione hè irregulare (a dimensione di particella ùn hè micca uniforme, ci sò grandi è chjuchi). Provoca u tempu di dissoluzione per esse diversu, pruduce a bolla d'aria.
I vantaghji di e bolle d'aria ponu aumentà l'area di scraping batch, a pruprietà di a custruzzione hè ancu migliurata, u slurry hè più liggeru, è u batch scraping hè più faciule. U svantaghju hè chì l'esistenza di bolle riducerà a densità di massa di u pruduttu, riduce a forza, è affetta a resistenza di u tempu di u materiale.
Tempu di Postu: Feb-27-2023