Focus on Cellulose ethers

Test Standard-ASTM e466 Sodium Carboxymethylcellulose

Test Standard-ASTM e466 Sodium Carboxymethylcellulose

ASTM E466 hè un metudu di prova standard chì furnisce una prucedura per determinà a viscosità di carboxymethylcellulose di sodiu (CMC) in acqua o altri solventi. Stu metudu hè comunmente utilizatu per misurà u gradu di polimerizazione è u livellu di sustituzione di CMC, è ancu per assicurà a coherenza di i campioni CMC per scopi di cuntrollu di qualità.

U metudu di prova implica a preparazione di una suluzione di CMC in acqua o un altru solvente adattatu è a misurazione di a so viscosità cù un viscosimetru. A viscosità hè misurata à una temperatura specifica è a velocità di cisura, chì sò specificate in a norma. U standard furnisce ancu linee guida per a preparazione di a suluzione CMC, è ancu struzzioni per a calibrazione è u funziunamentu di u viscosimetru.

In più di a misurazione di a viscosità, u standard ASTM E466 include ancu prucedure per a misurazione di altre proprietà di CMC, cum'è u pH, u cuntenutu di cendra è u cuntenutu di umidità. Queste proprietà ponu influenzà a prestazione di CMC in diverse applicazioni, è hè impurtante per assicurà chì rispondenu à e specificazioni richieste.

In generale, u standard ASTM E466 furnisce un metudu standardizatu è affidabile per a misurazione di a viscosità è altre proprietà di carboxymethylcellulose di sodiu. Questu aiuta à assicurà a coerenza è a qualità di i prudutti CMC è permette à i fabricatori di risponde à i bisogni di i so clienti in diverse industrie.


Tempu di post: 22-mar-2023
Chat in ligna WhatsApp!