Focus on Cellulose ethers

Studiu nantu à a Pruduzione Pilota di Pruduzzione di Resina PVC da Idrossipropil Methyl Cellulosa

Studiu nantu à a Pruduzione Pilota di Pruduzzione di Resina PVC da Idrossipropil Methyl Cellulosa

U prucessu di produzzione di HPMC domestica hè statu introduttu, è u rolu principali di HPMC domesticu in u prucessu di produzzione di PVC è a so influenza nantu à a qualità di a resina di PVC sò stati studiati in a prova pilotu. I risultati mostranu chì:A prestazione di HPMC domestica hè eccellente, è a prestazione di a resina di PVC prodotta hè equivalente à a qualità di a resina di PVC prodotta da i prudutti HPMC impurtati;Quandu l'HPMC domestica hè aduprata in a produzzione di PVC, u PVC pò esse migliuratu è sintonizatu aghjustendu u tipu è a quantità di HPMC U rendiment di i prudutti di resina;L'HPMC domesticu hè adattatu per a pruduzzione di diverse resine PVC sciolte. E particelle di resina di PVC prodotte anu un filmu sottile è ligeru chì si attacca à a caldera;I prudutti HPMC domestici ponu rimpiazzà i prudutti HPMC impurtati.

Parolle chjave:PVC; dispersante; idrossipropil metilcellulosa

 

A pruduzzione di HPMC cù u cuttuni raffinatu in i paesi stranieri principia in 1960, è u mo paese hà cuminciatu à sviluppà HPMC in principiu di 1970. A causa di e limitazioni di l'equipaggiu, a tecnulugia è altri fattori, a qualità ùn pudia esse stabile, è l'apparenza era fibru. Per quessa, l'HPMC necessariu da l'industria di a resina di PVC, l'industria farmaceutica, i materiali di custruzzione high-end, i cusmetichi, l'acciaio, l'alimentariu è l'altri industrii si basanu tutti nantu à l'impurtazioni, principalmente da i Stati Uniti è u Giappone, è HPMC hè sottumessu à monopoliu straneru. . In u 1990, u Ministeru di l'Industria Chimica hà urganizatu unità pertinenti per affruntà inseme i prublemi chjave, è pruducia prudutti chì rispondenu à i requisiti di qualità industriale di PVC, rializendu a localizazione di HPMC. Nta l'ultimi anni, eccellenti pruduttori domestici di HPMC anu stabilitu fermamente u cuncettu di sviluppu di l'innuvazione, a coordinazione, u verde, l'apertura è a spartera, insistenu nantu à u sviluppu guidatu da l'innuvazione, è anu ottinutu successu u sviluppu di alta qualità attraversu l'innuvazione indipendente, u sviluppu scientificu è a cunversione accelerata. di energia cinetica antica è nova. Pruposta da a Federazione di l'Industria Chimica è di Petroliu di Cina, u GB / T 34263-2017 "Hydroxypropyl Methyl Fiber for Industrial Use", chì hè statu designatu da u Cumitatu Tecnicu di Standardizazione Chimica Chine è appruvatu da l'unità di redazione, hè statu promulgatu in 2017, è hè hè stata liberata in tuttu u paese u 1 d'aprile di u 2018. implementatu ufficialmente. Da tandu, ci sò standard per l'imprese di PVC per cumprà è aduprà prudutti HPMC.

 

1. Qualità di cuttuni raffinata

U cuttuni raffinatu 30 # hè in forma di fibre fini sottu u microscopiu. Una fibra di cuttuni matura hà centinaie di fibri di elementi basi cristallizzati in a so sezione trasversale, è i fibri di l'elementu di basa sò aggregati in centinaie di fibri bundled. Questi fasci di fibrille Una fibra di cuttuni hè avvolta in spirale in strati concentrici. Questu hè favurèvule à a furmazione di cellulosa alkalized è l'uniformità di u gradu di eterificazione, è hè favurèvule à migliurà a capacità di ritenzione di cola di HPMC durante a polimerizazione di PVC.

U cuttuni raffinatu 30# usa linters di cuttuni cun alta maturità è un bassu gradu di polimerizazione cum'è materia prima, u prucessu di produzzione hè cumplicatu, deve esse purificatu, è u costu di produzzione hè altu. U cuttuni raffinatu 1000 # usa linters di cuttuni cun alta maturità è altu gradu di polimerizazione cum'è materia prima, u prucessu di produzzione ùn hè micca cumplicatu, è u costu di pruduzzione hè bassu. Dunque, u cuttuni raffinatu 30 # hè adupratu per pruduce prudutti d'alta gamma cum'è a resina PVC / medicina / alimentazione, è u cuttuni raffinatu 1000 # hè adupratu per pruduce materiali di costruzione di qualità o altri campi d'applicazione.

 

2. A natura, mudellu è prucessu di pruduzzione di i prudutti HPMC

2.1 Pruprietà di i prudutti HPMC

HPMChè un polveru fibru o granulare non tossicu, inodore, senza gustu, biancu o biancu, fattu di cuttuni naturali raffinatu cum'è a materia prima principale. Hè un polimeru semi-sinteticu, inattivu, viscoelasticu, composti di tipu non ionicu. L'aliasi cinesi sò hydroxymethyl propyl cellulosa, cellulosa hydroxypropyl metil etere, è ipromellosa, è a formula molekulari hè [C6H7O2(OH)2COOR]n.

U puntu di fusione di HPMC hè 225-230°C, a densità hè 1,26-1,31 g/cm³, a massa moleculare relative hè di circa 22 000, a temperatura di carbonizazione hè 280-300°C, è a tensione di a superficia hè 42-56 mN / m (soluzione acquosa 2%).

E proprietà fisiche è chimiche di HPMC includenu principalmente i seguenti punti.

(1) Indice di dimensione di particella: L'indice di dimensione di particella HPMC per a resina PVC hà esigenze elevate. U tassu di passaghju di 150μm hè più grande di 98,5%, è u passaghju di 187μm hè 100%. U requisitu generale di specificazioni speciali hè trà 250 è 425μm.

(2) Solubilità: solubile in certi solventi cum'è l'acqua è l'alcooli, soluble in acqua è hà attività di superficia. Alta trasparenza, prestazione stabile di a suluzione, diverse specificazioni di i prudutti anu diverse temperature di gel, a solubilità cambia cù a viscosità, più bassa hè a viscosità, più grande hè a solubilità, e diverse specificazioni di HPMC anu certe differenze in u rendiment, è a solubilità in acqua ùn hè micca. affettatu da u valore di pH.

A solubilità in acqua fredda è acqua calda hè diversu. I prudutti cù un altu cuntenutu di metoxyl sò insolubili in acqua calda sopra 85°C, i prudutti cun cuntenutu methoxyl mediu sò insolubili in acqua calda sopra 65°C, è i prudutti cù pocu cuntenutu di metoxyl sò insolubili in acqua calda sopra 65°C. acqua calda sopra 60°C. L'HPMC ordinariu hè insolubile in solventi urgànichi cum'è etanol, etere è cloroformu, ma soluble in 10% à 80% di solu suluzione d'etanol o una mistura di metanol è dichloromethane. HPMC hà una certa igroscopicità. À 25°C / 80% RH, l'assorbimentu di umidità di equilibriu hè di 13%, è hè assai stabile in un ambiente seccu è un valore di pH di 3.0-11.0.

(3) HPMC hà caratteristiche eccellenti di esse solubile in acqua fridda ma insolubile in acqua calda. Pusendu HPMC in acqua fridda è agitendu pò dissolve completamente è trasfurmà in un liquidu trasparente. Certi prudutti di marca sò basicamente insolubili in acqua calda sopra 60°C, è pò solu gonfià. Sta pruprietà pò esse usata per lavà è purificazione, chì ponu riduce i costi, riduce a contaminazione è aumenta a sicurezza di a produzzione. Cù a diminuzione di u cuntenutu di methoxyl, u puntu di gelu di HPMC hà aumentatu, a solubilità in acqua diminuite, è l'attività di a superficia hè ancu diminuita.

(4) HPMC hè utilizatu com'è stabilizzatore di sospensione è dispersante in a polimerizazione di clorur di vinile è vinilidenu. Pò esse usatu inseme cù l'alcool polivinilico (PVA) o indipindentamente, è pò cuntrullà a forma di particella è a distribuzione di particella.

(5) HPMC hà ancu una forte resistenza à l'enzimi, proprietà di gel termale (acqua calda sopra 60°C ùn si dissolve, ma solu swells), eccellenti proprietà di filmazione, stabilità di u valore di pH (3.0-11.0), retenzioni d'acqua è parechje altre caratteristiche.

Basatu nantu à e caratteristiche eccellenti sopra, HPMC hè largamente utilizatu in campi industriali cum'è medicina, industria petrochimica, custruzzione, ceramica, tessili, alimentazione, chimica di ogni ghjornu, resina sintetica, rivestimentu è elettronica.

2.2 Modellu di produttu HPMC

U rapportu di u cuntenutu di methoxyl è u cuntenutu di idrossipropile in i prudutti HPMC hè diversu, a viscosità hè diversa, è u rendiment di u produttu hè diversu.

2.3 Prucessu di pruduzzione di i prudutti HPMC

HPMC usa a cellulosa di cuttuni raffinata cum'è a materia prima principale, è forma u polu di cuttuni per u trattamentu di triturazione. Mettite u polveru di cuttuni in una caldera di polimerizazione verticale, disperse in circa 10 volte u solvente (toluene, isopropanol cum'è solvente mistu), è aghjunghje in sequenza Lye (soda caustica di qualità alimentaria hè dissolta prima in acqua calda), oxidu di propilenu, Agente di eterificazione di cloruru di metile, a reazione di eterificazione hè realizata à una certa temperatura è pressione, è u pruduttu di reazzione hè neutralizatu cù l'acidu, u ferru eliminatu, lavatu è seccu, è infine ottene HPMC.

 

3. Applicazione di HPMC in a produzzione di PVC

3.1 Principiu di azzione

L'applicazione di HPMC cum'è dispersante in a produzzione industriale di PVC hè determinata da a so struttura moleculare. Si può vedere dalla struttura molecolare di HPMC che la formula strutturale di HPMC ha sia un gruppo funzionale idrossipropile idrofilo (-OCH-CHOHCH3) sia un gruppo funzionale metossilico lipofilo (-OCH,). In a polimerizazione di sospensione di cloruru di vinile, u dispersante hè principarmenti cuncintratu in a strata di l'interfaccia di a fase di goccia monomeru-acqua, è disposta in tale manera chì u segmentu idrofilu di u dispersante si estende à a fase acqua, è u segmentu lipofilu si estende à u monomeru. goccia. In HPMC, u segmentu basatu in idrossipropile hè un segmentu idrofilu, chì hè principalmente distribuitu in a fase acqua; u segmentu methoxy-based hè un segmentu lipophilic, chì hè principalmente distribuitu in a fase di monomeru. A quantità di segmentu lipofilu distribuitu in a fase di monomeru afecta a dimensione di particella primaria, u gradu di aggregazione è a porosità di a resina. U più altu hè u cuntenutu di u segmentu lipofilicu, u più forte l'effettu protettivu nantu à e particeddi primari, u più chjucu u gradu di aggregazione di particella primaria, è a resina A porosità di a resina aumenta è a densità apparente diminuisce; u più altu hè u cuntenutu di u segmentu idrofilu, u più debule l'effettu protettivu nantu à e particelle primarie, u più grande u gradu di aggregazione di e particelle primarie, u più bassu a porosità di a resina, è a più alta a densità apparente. Inoltre, l'effettu protettivu di u dispersante hè troppu forte. Cù l'aumentu di a viscosità di u sistema di reazzione di polimerizazione, à un tassu di cunversione più altu, u ligame trà e particelle di resina hè propensu à accade, facendu a forma di particella irregulare; l 'effettu prutittivu di u dispersant hè troppu debbule, è i particeddi primariu Hè facile à coalesce à u stadiu di bassu tassi di cunversione in u primu stadiu di polymerization, furmendu cusì resina cù forma di particella irregulari.

Hè stata pruvata da a pratica chì l'aghjunghje HPMC è altri dispersanti à a polimerizazione di sospensjoni di u cloru di vinile pò riduce a tensione interfacial trà u cloru di vinile è l'acqua in a fase iniziale di polimerizazione. Dispersione stabile in u mediu acqua, questu effettu hè chjamatu a capacità di dispersione di u dispersante; per d 'altra banda, u gruppu funziunale lipofilu di u dispersante adsorbitu nantu à a superficia di a goccia di clorur di vinile forma una capa protettiva per impedisce l'aggregazione di a goccia di clorur di vinile. A goccia ghjoca un rolu di stabilizazione è prutezzione, chì hè chjamata capacità di retenzioni di colloidi di u dispersante. Vale à dì, in u sistema di polimerizazione di sospensjoni, u dispersante ghjoca un rolu doppiu di disperse è prutegge a stabilità coloidale.

3.2 Analisi di u rendiment di l'applicazione

A resina di PVC hè una polvere di particella solida. E so caratteristiche di particella (cumprese a so forma di particella, a dimensione è a distribuzione di particella, a microstruttura è a dimensione di i pori è a distribuzione, etc.) affettanu largamente u rendiment di trasfurmazioni di plastica è u rendiment di u produttu, è determinanu u PVC. Ci sò dui fattori chì anu a maiò influenza nantu à e caratteristiche di e particelle di resina:L'agitazione di u cisterna di polimerizazione, l'equipaggiu hè relativamente fissu, è e caratteristiche di stirring sò basicamente invariate;U sistema dispersante di u monomeru in u prucessu di polimerizazione, vale à dì, cumu sceglie u tipu, u gradu è a dosa hè a variabile più critica chì cuntrollà e proprietà di pellets di resina PVC.

Da u mecanismu di granulazione di resina in u prucessu di polimerizazione di a sospensjoni, hè cunnisciutu chì l'aghjunzione di un dispersante prima di a reazzione serve principalmente à stabilizzà e gocce d'oliu di monomeru formate da stirring è impediscenu a polimerizazione mutuale è a fusione di gocce d'oliu. Dunque, l'effettu di dispersione di u dispersante affetterà e proprietà principali di a resina polimerica.

A capacità di ritenzione di colloidi di u dispersante hà una relazione positiva cù a viscosità o u pesu moleculare. A più grande hè a viscosità di a suluzione acquosa, u più altu hè u pesu molekulari, è più a forza di a film protettiva adsorbita nantu à l'interfaccia di fase di cloruru di vinile-acqua, u menu propensu à a rupture di film è a grossatura di u granu.

A suluzione acquosa di u dispersante hà attività interfacial, più chjuca hè a tensione di a superficia, più alta hè l'attività di a superficia, più fine i gocce d'oliu monomeru formate, più chjuca hè a densità apparente di e particelle di resina ottenute, è più loose è porosa.

Hè stata cunfirmata da a ricerca sperimentale chì a tensione interfacciale di HPMC hè relativamente chjuca in e soluzioni dispersanti aquosa di gelatina, PVA è HPMC à a listessa cuncentrazione, vale à dì, più chjuca hè a tensione superficiale, più alta hè l'attività di a superficia di l'HPMC. u sistema di polimerizazione di sospensjoni di chlorure di vinile, chì indica chì U più forte a capacità di dispersione di HPMC dispersant. In cunfrontu cù i dispersanti di PVA di viscosità media è alta, u pesu moleculare mediu relative di HPMC (circa 22 000) hè assai più chjuca di quellu di PVA (circa 150 000), vale à dì, u rendiment di ritenzione adesivu di i dispersanti HPMC ùn hè micca cusì bonu cum'è quellu. di PVA.

L'analisi teorica è pratica sopra mostra chì HPMC pò esse usata per pruduce diversi tipi di resine PVC di sospensione. In cunfrontu cù PVA cù un gradu d'alcoolisi di 80%, hà una capacità di ritenzione di cola più debule è una capacità di dispersione più forte;Comparatu cù 5% PVA, a capacità di ritenzione di cola è a capacità di dispersione sò equivalenti. L'HPMC hè aduprata cum'è un dispersante, è e particelle di resina prodotte da HPMC anu menu cuntenutu di "film", poca regularità di particelle di resina, dimensione di particella più fine, alta assorbimentu di plastificanti di trasfurmazioni di resina, è in realtà menu appiccicosa à u bollitore, perchè ùn hè micca. -tossicu è faciule Produce resine di qualità medica cun alta chiarezza.

Sicondu l'analisi di pruduzzione teorica è pratica di sopra, HPMC è PVA, cum'è i principali dispersanti per a polimerizazione di sospensione, ponu in fondu à risponde à i requisiti di qualità di i prudutti di resina, ma hè assai difficiuli di risponde à i requisiti di capacità di ritenzione adesiva è attività interfacial in polimerizazione. pruduzzione. Perchè i dui anu e so caratteristiche, in modu di pruduce prudutti di resina d'alta qualità, a maiò parte di i fabricatori utilizanu sistemi compositi cù diverse capacità di ritenzione di adesivi è attività interfaciali, vale à dì, sistemi di dispersante compositu PVA è HPMC, per ottene l'effettu di l'apprendimentu da ognunu. altru.

3.3 Comparazione di qualità di HPMC in casa è à l'esteru

U prucessu di prova di a temperatura di u gelu hè di preparà una suluzione aquosa cù una frazione di massa di 0,15%, aghjunghje à un tubu colorimetricu, inserisci un termometru, scalda lentamente è agitate delicatamente, quandu a suluzione apparisce u gel filamentosu biancu latte hè u limitu più bassu di a temperatura di u gelu, cuntinuà à scaldà è mischjà, quandu a suluzione diventa completamente bianca di latte hè u limitu superiore di a temperatura di u gel.

3.4 Statu di diversi mudelli di HPMC in casa è à l'esteru sottu microscopiu

I ritratti di diversi tipi di HPMC sottu u microscopiu ponu esse vistu:Foreign E50 è domesticu 60YT50 HPMC tramindui prisentanu una struttura aggregata sottu u microscopiu, a struttura molekulari di 60YT50HPMC domestica hè compatta è uniforme, è a struttura molekulari di E50 stranera hè dispersa;U statu aggregatu di u 60YT50 HPMC domesticu A struttura pò teoricamente riduce a tensione interfaccia trà u cloruru di vinile è l'acqua, è aiuta u cloruru di vinile à disperse uniformemente è stabile in u mediu acqua, vale à dì, perchè u cuntenutu idrossipropile di 60YT50 HPMC hè ligeramente più altu, rende più idrofila, mentre ES0 A causa di l'altu cuntenutu di gruppi metossilici, teoricamente, hà un rendimentu di ritenzione di gomma più forte;impedisce a fusione di gocce di cloru di vinile in a prima fase di u prucessu di polimerizazione;impedisce a fusione di particeddi di polimeru in i fasi media è più tardi di u prucessu di polimerizazione. A struttura aggregata studia principarmenti l'arrangiamentu mutuale di e molécule di cellulosa (regioni cristalline è amorfi, a dimensione è a forma di a cellula unità, a forma di imballaggio di catene moleculari in a cellula unità, a dimensione di cristalliti, etc.), a struttura d'orientazione ( catina molecular è Orientation di microcrystals), etc., sò conducive à a reazzione piena grafting di cuttuni raffinatu durante l'etherification, è migliurà a qualità intrinseca è a stabilità di HPMC.

3.5 State of HPMC aqueous solution in casa è à l'esteru

L'HPMC domestica è straniera hè stata preparata in una soluzione acquosa di 1%, è a trasmittanza di luce di 60YT50 HPMC domestica era di 93%, è quella di E50 HPMC straniera era di 94%, è ùn ci era praticamente nisuna differenza di trasmissione di luce trà i dui.

I prudutti HPMC domestici è stranieri sò stati formulati in una soluzione aquosa di 0,5%, è a suluzione dopu chì a cellulosa HPMC hè stata dissolta hè stata osservata. Pò esse vistu da l'occhiu nudu chì a trasparenza di i dui hè assai bona, chjara è trasparente, è ùn ci hè micca una grande quantità di fibra insoluble, chì mostra chì a qualità di HPMC impurtata è HPMC domestica hè megliu. L'alta trasmittanza luminosa di a suluzione mostra chì HPMC reagisce cumplettamente in u prucessu di alkalizazione è eterificazione, senza una grande quantità di impurità è fibri insolubili. Prima, pò facilmente identificà a qualità di HPMC. Liquidu biancu è bolle d'aria.

 

4. Test pilotu di l'applicazione di dispersante HPMC

Per cunfirmà ulteriormente a prestazione di dispersione di HPMC domestica in u prucessu di polimerizazione è a so influenza nantu à a qualità di resina PVC, u squadra di R & D di Shandong Yiteng New Materials Co., Ltd hà utilizatu prudutti HPMC domestici è stranieri cum'è dispersanti, è HPMC domestici. è PVA impurtatu cum'è dispersanti. A qualità di e resine preparate da diverse marche di HPMC cum'è dispersanti in Cina hè stata pruvata è paragunata, è l'effettu di l'applicazione di HPMC in a resina di PVC hè statu analizatu è discutitu.

4.1 Prucessu di test pilotu

A reazione di polimerizazione hè stata realizata in una caldera di polimerizazione di 6 m3. Per eliminà l'influenza di a qualità di monomeru nantu à a qualità di a resina di PVC, a pianta pilotu hà utilizatu u metudu di carburu di calcium per pruduce monomeru di cloru di vinile, è u cuntenutu di l'acqua di u monomeru era menu di 50.×10-6. Dopu chì u vacuum di a caldera di polimerizazione hè qualificata, aghjunghje u cloruru di vinile misuratu è l'acqua senza ioni à a caldera di polimerizazione in sequenza, è dopu aghjunghje u dispersante è altri additivi richiesti da a formula in u caldu à u stessu tempu dopu a pesa. Dopu à pre-stirring per 15 minuti, acqua calda à 90°C hè statu introduttu in a giacca, riscaldatu à a temperatura di polimerizazione per inizià a reazzione di polimerizazione, è l'acqua fridda hè stata introdutta in a giacca à u stessu tempu, è a temperatura di reazzione hè stata cuntrullata da DCS. Quandu a pressione di u bollitore di polimerizazione scende à 0,15 MPa, u tassu di cunversione di polimerizazione righjunghji 85% à 90%, aghjunghjendu un terminatore per finisce a reazione, ricuperendu u cloruru di vinile, sepandu è siccatu per ottene resina PVC.

4.2 Test pilotu di a produzzione di resina 60YT50 domestica è straniera E50 HPMC

Da i dati di paraguni di qualità di 60YT50 domestici è stranieri E50 HPMC per pruduce resina PVC, si pò vede chì a viscosità è l'absorption plastificante di resina PVC domestica 60YT50 HPMC sò simili à quelli di i prudutti HPMC stranieri simili, cù materia volatile bassa, bona self. -sufficiency, U tassu qualificatu hè 100%, è i dui sò basamenti vicinu in termini di qualità resina. U cuntenutu methoxyl di l'E50 straneru hè ligeramente più altu ch'è quellu di 60YT50 HPMC domesticu, è a so prestazione di ritenzione di gomma hè forte. A resina di PVC ottenuta hè ligeramente megliu cà i dispersanti HPMC domestici in quantu à l'assorbimentu di plastificante è a densità apparente.

4.3 60YT50 HPMC domesticu è PVA impurtatu utilizatu cum'è dispersante per pruduce test pilotu di resina

4.3.1 Qualità di resina PVC prodotta

A resina di PVC hè prodotta da 60YT50 HPMC domesticu è dispersante PVA impurtatu. I dati di paraguni di qualità ponu esse vistu: utilizendu a listessa qualità 60YT50HPMC è u sistema di dispersante PVA impurtatu per pruduce resina PVC rispettivamente, perchè teoricamente 60YTS0 HPMC dispersant hà una forte capacità di dispersione è una bona prestazione di ritenzione di gomma. Ùn hè micca bonu cum'è u sistema di dispersione PVA. A densità apparente di a resina di PVC prodotta da u sistema di dispersione 60YTS0 HPMC hè ligeramente più bassa di quella di u dispersante PVA, l'assorbimentu di plastificante hè megliu, è a dimensione media di particella di resina hè più fina. I risultati di a prova ponu esse basamente riflette e diverse caratteristiche di 60YT50 HPMC è sistemi di dispersante PVA impurtati, è riflette ancu i vantaghji è i svantaghji di i dui dispersanti da a prestazione di resina PVC. In termini di microstruttura, a film superficia di resina dispersante HPMC Thin, a resina hè più faciule da plastificà durante u processu.

4.3.2 Film cundizione di particeddi di resina PVC sottu microscope elettroni

Osservendu a microstruttura di e particelle di resina, e particelle di resina prodotte da u dispersante HPMC anu un grossu "film" microscòpicu più sottile; e particelle di resina prodotte da u dispersante PVA anu "film" microscòpicu più grossu. Inoltre, per i fabricatori di resina di carburu di calciu cù un altu cuntenutu di impurità di monomeri di cloru di vinile, per assicurà a stabilità di u sistema di formula, anu da aumentà a quantità di dispersante, chì si traduce in un aumentu di i dipositi di superficia di e particelle di resina. è ingrossu di u "film". U rendiment di plastificazione di u processu downstream hè sfavorevule.

4.4 Test pilotu di diverse qualità di HPMC per pruduce resina PVC

4.4.1 Qualità di resina PVC prodotta

Utilizendu diversi gradi domestici di HPMC (cù diverse viscosità è cuntenutu di idrossipropile) cum'è un solu dispersante, a quantità di dispersante hè 0,060% di u monomeru di cloruru di vinile, è a polimerizazione di sospensione di cloruru di vinile hè realizata à 56,5.° C per ottene A dimensione media di particella, a densità apparente è l'assorbimentu di plastificanti di resina PVC.

Si pò vede da questu chì:In cunfrontu cù u sistema di dispersione 65YT50 HPMC, 75YT100 hà una viscosità di 65YT50 HPMC menu di 75YT100HPMC, è u cuntenutu hydroxypropyl hè ancu menu di 75YT100HPMC, mentre chì u cuntenutu di metossile hè più altu di 75YT100HPMC. Sicondu l'analisi teorica di i dispersanti, a viscosità è l'idrossipropile A diminuzione di u cuntenutu di a basa inevitabbilmente porta à a diminuzione di a capacità di dispersione di HPMC, è l'aumentu di u cuntenutu di metossi prumove a rinfurzà a capacità di ritenzione adesiva di u dispersant. vale à dì, u sistema di dispersione 65YT50 HPMC farà aumentà a dimensione media di particella di resina PVC (grandezza di particella grossa), a densità apparente aumenta è l'assorbimentu di plastificante aumenta;In cunfrontu cù u sistema di dispersione 60YT50 HPMC, u cuntenutu hydroxypropyl di 60YT50 HPMC hè più grande di quellu di 65YT50 HPMC, è u cuntenutu di metossi di i dui hè vicinu è più altu. Sicondu a teoria di dispersante, u più altu hè u cuntenutu hydroxypropyl, u più forte a capacità di dispersione di u dispersante, cusì a capacità di dispersione di 60YT50 HPMC hè rinfurzata; à u listessu tempu, u cuntenutu di dui metossili hè vicinu è u cuntenutu hè più altu, a capacità di ritenzione di cola hè ancu più forte, In i sistemi di dispersione 60YT50 HPMC è 65YT50 HPMC di a stessa qualità, a resina PVC prodotta da 60YT50HPMC cà a dispersione 65YT50 HPMC. sistema deve avè una dimensione di particella mediu più chjuca (taglia di particella fini) è più bassa densità apparente, perchè u cuntenutu methoxyl in u sistema di dispersione hè vicinu à (prestazioni di ritenzione di gomma), risultannu in absorption plastificante simile. Questu hè ancu u mutivu perchè 60YT50 HPMC hè generalmente utilizatu in l'industria di a resina di PVC quandu selezziunate i dispersanti compositi PVA è HPMC. Di sicuru, se 65YT50 HPMC hè ragiunamente utilizatu in a formula di u sistema di dispersione compostu deve ancu esse determinatu secondu indicatori specifichi di qualità di resina.

4.4.2 Morfologia di particelle di particeddi di resina PVC sottu microscopiu

A morfologia di particelle di resina PVC prodotta da 2 tipi di dispersanti 60YT50 HPMC cù un cuntenutu differente di idrossipropile è metossile sottu u microscopiu pò esse vistu: cù l'aumentu di u cuntenutu di idrossipropile è metossile, a capacità di dispersione di HPMC, ritenzione A capacità di colla hè rinfurzata. In cunfrontu cù 60YT50 HPMC (8,7% di frazione di massa idrossipropilica, 28,5% di frazione di massa metossilica), e particelle di resina di PVC prodotte sò regularmente, senza tailing, è e particelle sò sciolte.

4.5 Effettu di a dosa di 60YT50 HPMC nantu à a qualità di resina PVC

A prova pilotu usa 60YT50 HPMC cum'è un solu dispersante cù una frazione di massa di u gruppu metossile di 28,5% è una frazione di massa di u gruppu hydroxypropyl di 8,5%. A dimensione media di particella, a densità apparente è l'assorbimentu di plastificante di a resina di PVC ottenuta da a polimerizazione in sospensione di cloruru di vinile à 5°C.

Si pò vede chì, cum'è a quantità di dispersante aumenta, u gruixu di a capa di dispersante adsorbitu nantu à a superficia di a goccia aumenta, chì aumenta a prestazione di dispersante è a capacità di ritenzione adesiva di u dispersante, risultatu in una diminuzione di a dimensione media di particella di PVC. resina è una diminuzione di a superficia. A densità apparente aumenta è l'assorbimentu di plastificante diminuite.

 

5 Cunclusioni

(1) A prestazione di l'applicazione di a resina PVC preparata da i prudutti domestici HPMC hà righjuntu u livellu di prudutti impurtati simili.

(2) Quandu HPMC hè adupratu cum'è un solu dispersante, pò ancu pruduce prudutti di resina di PVC cù indicatori megliu.

(3) In cunfrontu cù u dispersante PVA, HPMC è u dispersante PVA, i dui tipi di additivi sò solu utilizati cum'è dispersante per pruduce resina, è l'indicatori di resina pruduciutu anu i so vantaghji è svantaghji. U dispersante HPMC hà una alta attività di superficia è una forte prestazione di dispersione di gocce d'oliu monomeru. Hè u listessu rendimentu cum'è PVA 72 .5% alcoholysis gradu di prestazione simili.

(4) In e stesse cundizioni di qualità, diversi gradi di HPMC anu un cuntenutu differenti di metossili è idrossipropilici, chì anu usi differenti per aghjustà l'indice di qualità di resina PVC. U dispersante 60YT50 HPMC hà un rendimentu di dispersione megliu cà 65YT50 HPMC per via di u so altu cuntenutu di idrossipropile; 65YT50 HPMC A causa di l'altu cuntenutu di metossi di u dispersante, u rendiment di ritenzione di gomma hè più forte di quellu di 60YT50HPMC.

(5) Di solitu in a pruduzzione di resina PVC, a quantità di dispersante 60YT50HPMC utilizata hè diversa, è l'aghjustamentu di a qualità è a prestazione di a resina PVC hà ancu cambiamenti evidenti. Quandu a dosa di dispersante 60YT50 HPMC aumenta, a dimensione media di particella di resina PVC diminuisce, a densità apparente aumenta è a plastificazione. A rata d'absorzione di l'agente diminuisce, è vice versa.

Inoltre, paragunatu à u dispersante PVA, HPMC hè utilizzatu per pruduce prudutti di serie di resina, chì mostra una grande elasticità è stabilità à paràmetri cum'è u tipu di bollitore di polimerizazione, u voluminu, l'agitazione, ecc. bollitore, è riduce u film superficia di resina Spessore, resina non-tossicu, alta stabilità termale, rinfurzà a trasparenza di i prudutti di trasfurmazioni di resina downstream, etc. In più, HPMC domesticu aiutarà i pruduttori di PVC à riduce i costi di produzzione, migliurà a competitività di u mercatu è portanu bè. benefici ecunomichi.


Tempu di post: 21-mar-2023
Chat in ligna WhatsApp!