Sodium carboxymethyl cellulosa struttura
Introduzione
Carboxymethyl cellulosa (CMC) hè un tipu di derivati di cellulosa chì hè derivata da a cellulosa per carboxymethylation. Hè un polveru biancu, inodore, senza gustu chì hè largamente utilizatu in l'alimentariu, farmaceutica, cosmetica è altre industrii. CMC hè un polimeru soluble in acqua chì hà una larga gamma di usi per via di e so proprietà uniche. Hè usatu cum'è agenti addensanti, stabilizzanti, emulsionanti è agenti di sospensione. CMC hè ancu utilizatu com'è colloide protettivu in a fabricazione di carta è tessili.
Struttura
A struttura di carboxymethyl cellulosa (CMC) hè cumposta da una catena lineare di molécule di glucose chì sò ligati inseme da ligami glycosidic. E molécule di glucose sò cunnessi l'una cù l'altru da un solu atomu d'ossigenu, furmendu una catena lineale. A catena lineale hè allora carboxymethylated, chì significa chì un gruppu carboxymethyl (CH2COOH) hè attaccatu à u gruppu hydroxyl (OH) di a molécula di glucose. Stu prucessu di carboxymethylation risultatu in una molécula di carboxymethyl cellulosa carica negativa.
A struttura di carboxymethyl cellulosa pò esse rapprisintata da a seguente formula:
(C6H10O5)n-CH2COOH
induve n hè u gradu di sustituzione (DS) di u gruppu carboxymethyl. U gradu di sustituzione hè u numeru di gruppi carboxymethyl per molécula di glucose. U più altu u gradu di sustituzzioni, u più altu hè a viscosità di a suluzione CMC.
Pruprietà Carboxymethyl cellulosa hà una quantità di proprietà uniche chì a facenu utile in una varietà di applicazioni. Hè un polimeru soluble in acqua chì hè assai stabile in suluzione aquosa. Hè ancu micca tossicu, micca irritante è micca allergenicu. CMC hè ancu resistente à a degradazione microbiana è ùn hè micca affettatu da u pH o a temperatura. CMC hè un forte agente addensante è pò esse usatu per addensà una varietà di liquidi, cumprese l'alimentariu, i farmaceutichi è i cosmichi. Hè ancu utilizatu com'è emulsionante, stabilizzante è agenti di sospensione. CMC hè ancu utilizatu com'è coloide protettivu in a fabricazione di carta è tessili. Conclusioni Carboxymethyl cellulosa (CMC) hè un tipu di derivati di cellulosa chì hè derivatu da a cellulosa per carboxymethylation. Hè un polveru biancu, inodore, senza gustu chì hè largamente utilizatu in l'alimentariu, farmaceutica, cosmetica è altre industrii. CMC hè cumpostu di una catena lineare di molécule di glucose chì sò ligati inseme da ligami glycosidic è carboxymethylated. Havi una quantità di proprietà uniche chì u facenu utile in una varietà di applicazioni. CMC hè un forte agente addensante è pò esse usatu cum'è emulsionante, stabilizzante è agenti di sospensione. Hè ancu utilizatu com'è coloide protettivu in a fabricazione di carta è tessili.
Tempu di post: Feb-11-2023