Sodium carboxymethyl cellulosa in l'alimentariu
Introduzione
A sodium carboxymethyl cellulosa (CMC) hè un additivu alimentariu largamente utilizatu chì hè utilizatu per migliurà a struttura, a stabilità è a vita di conservazione di una varietà di prudutti alimentari. CMC hè un pezzu biancu, inodore, senza gustu chì hè derivatu da a cellulosa, u cumpunente principale di i muri di e cellule vegetali. Hè un polisaccharide, vale à dì chì hè cumpostu di parechje molécule di zuccaru ligati. CMC hè aduprata in una varietà di prudutti alimentarii, cumpresi gelati, salsi, dressings è pane.
Storia
CMC hè statu sviluppatu prima in u principiu di u 1900 da un chimicu tedescu, u duttore Karl Schardinger. Hà scupertu chì trattendu a cellulosa cù una cumminazione di l'idrossidu di sodiu è l'acidu monocloroaceticu, puderia creà un novu compostu chì era più soluble in l'acqua chì a cellulosa. Stu novu compostu fù chjamatu carboxymethyl cellulosa, o CMC.
In l'anni 1950, CMC hè stata prima utilizata com'è additivu alimentariu. Hè stata utilizata per addensà è stabilizzà salsi, dressings è altri prudutti alimentari. Da tandu, CMC hè diventatu un additivu alimentariu populari per via di a so capacità di migliurà a struttura, a stabilità è a vita di i prudutti alimentari.
Chimica
CMC hè un polisaccharide, chì significa chì hè cumpostu di parechje molécule di zuccaru ligati inseme. U cumpunente principale di CMC hè a cellulosa, chì hè una longa catena di molécule di glucose. Quandu a cellulosa hè trattata cù una cumminazzioni di l'idrossidu di sodiu è l'acidu monocloroaceticu, forma carboxymethyl cellulosa. Stu prucessu hè cunnisciutu com'è carboxymethylation.
CMC hè un pezzu biancu, inodore, senza gustu chì hè solubile in acqua fredda è calda. Hè una sustanza non tossica, non allergénica è micca irritante chì hè sicura per u cunsumu umanu.
Funzione
CMC hè utilizatu in una varietà di prudutti alimentari per migliurà a so struttura, stabilità è vita di conservazione. Hè adupratu com'è agente addensante per dà à i prudutti alimentari una texture cremosa è per stabilizzà elli in modu chì ùn si separanu o si sguassate. CMC hè ancu utilizatu com'è emulsionante per aiutà à mischjà l'oliu è l'acqua.
Inoltre, CMC hè utilizatu per prevene a furmazione di cristalli di ghiaccio in i dolci congelati, cum'è u ghjacciu. Hè ancu usatu per migliurà a struttura di i prudutti di pane, cum'è i pasticci è i cookies.
Regulamentu
CMC hè regulatu da l'Food and Drug Administration (FDA) in i Stati Uniti. A FDA hà stabilitu un livellu massimu di usu per CMC in i prudutti alimentari. U livellu massimu di usu hè 0,5% in pesu.
Cunclusioni
A sodium carboxymethyl cellulosa (CMC) hè un additivu alimentariu largamente utilizatu chì hè utilizatu per migliurà a struttura, a stabilità è a vita di conservazione di una varietà di prudutti alimentari. CMC hè un pezzu biancu, inodore, senza gustu chì hè derivatu da a cellulosa, u cumpunente principale di i muri di e cellule vegetali. Hè un polisaccharide, vale à dì chì hè cumpostu di parechje molécule di zuccaru ligati. CMC hè utilizatu com'è agenti addensante, emulsionante, è per prevene a furmazione di cristalli di ghiaccio in i dolci congelati. Hè regulatu da a FDA in i Stati Uniti, cù un livellu massimu di usu di 0,5% in pesu.
Tempu di post: Feb-11-2023