1. Formula struttura di shampoo
Tensioattivi, condizionatori, addensanti, additivi funzionali, aromi, conservanti, pigmenti, shampoo sono mischiati fisicamente.
2. Surfactant
I surfactants in u sistema includenu surfactants primari è co-surfactants
I surfactants principali, cum'è AES, AESA, sodium lauroyl sarcosinate, potassium cocoyl glycinate, etc., sò principarmenti utilizati per a spuma è a pulizia di i capelli, è l'aghjuntu generale hè di circa 10 ~ 25%.
Surfactants ausiliarii, cum'è CAB, 6501, APG, CMMEA, AOS, lauryl amidopropyl sulfobetaine, imidazoline, surfactant aminoacidu, etc., funziunamentu principarmenti à aiutà foaming, thickening, stabilization schiuma, è riduce l'attività di superficia principale Stimulazione, generalmente micca più chè 10%.
3. Agente di cundizzioni
A parte di l'agenti di acondicionamentu di u shampoo include diversi ingredienti cationici, olii, etc.
I cumpunenti cationici sò M550, polyquaternium-10, polyquaternium-57, stearamidopropyl PG-dimethylammonium chloride phosphate, polyquaternium-47, polyquaternium-32, palm Amidopropyltrimethylammonium chloride, cationic panthenol, quaternary ammonium copropylammonium chloride, chlorure di ammonio quaternario gomma guar cationica , proteina quaternizzata, etc., u rolu di i cationi Hè adsorbitu nantu à i capelli per migliurà a pettinatura bagnata di i capelli;
L'olii è i grassi includenu alcoli più alti, lanolina solubile in acqua, oliu di silicone emulsionatu, PPG-3 octyl etere, stearamidopropyl dimethylamine, rape amidopropyl dimethylamine, polyglyceryl-4 caprate, glyceryl oleate, PEG-7 glycerin cocoate, etc., l'effettu hè simili. à quellu di i cationi, ma si cuncentra più nantu à a migliurà a pettinatura di i capelli bagnati, mentre chì i cationi generalmente si focalizeghjanu più nantu à migliurà l'acondicionamentu di i capelli dopu l'asciugatura. Ci hè una adsorzione competitiva di cationi è olii nantu à i capelli.
4. Thickener etere di cellulosa
Addensanti di shampoo ponu include i seguenti tipi: Elettroliti, cum'è clorur di sodiu, clorur d'ammoniu è altri sali, u so principiu addensante Dopu l'aghjunzione di l'elettroliti, i micelli attivi si gonfianu è a resistenza di u muvimentu aumenta. Hè manifestatu cum'è un aumentu di viscosità. Dopu avè righjuntu u puntu più altu, l'attività di a superficia salta è a viscosità di u sistema diminuisce. A viscosità di stu tipu di sistema di addensamentu hè assai affettata da a temperatura, è u fenomenu di gelatina hè propensu à accade;
Etere di cellulosa: cum'è l'idrossietilcellulosa,idrossipropilmetilcellulosa, etc., chì appartenenu à i polimeri di cellulosa. Stu tipu di sistema di ispessimentu ùn hè micca assai affettatu da a temperatura, ma quandu u pH di u sistema hè più bassu di 5, u polimeru serà idrolizatu, a viscosità scende, per quessa ùn hè micca adattatu per i sistemi di pH bassu;
Polymers high-molecular: cumpresi vari àcitu acrilicu, esteri acrilichi, cum'è Carbo 1342, SF-1, U20, etc., è parechji ossidi di polietilene high-molecular-weight, sti cumpunenti formanu una struttura di reta tridimensionale in acqua, è l'attività di a superficia I micelli sò impannillati in l'internu, cusì chì u sistema pare una viscosità alta.
Altri addensanti cumuni: 6501, CMEA, CMMEA, CAB35, lauryl hydroxy sultaine,
Disodium cocoamphodiacetate, 638, DOE-120, etc., sti addensanti sò assai cumunimenti usati.
In generale, i thickeners anu da esse coordinati per cumpensà i so difetti rispettivi.
5. Additivi funziunali
Ci sò parechji tipi di additivi funziunali, quelli chì sò cumunimenti usati sò i seguenti:
Agente perlescente: etilenglicol (due) stearate, pasta perlescente
Agente di schiuma: sodium xylene sulfonate (ammonium)
Stabilizzante di schiuma: polietilene ossidu, 6501, CMEA
Umettanti: diverse proteine, D-pantenolo, E-20 (glicosidi)
Agenti Antiforfora: Campanile, ZPT, OCT, Triclosan, Alcohol Diclorobenzilico, Guiperine, Hexamidine, Betaine Salicylate
Agente chelante: EDTA-2Na, etidronate
Neutralizzanti: àcitu citricu, idrossidu di sodiu, idrossidu di potassiu, idrossidu di sodiu
6. Agente Pearlescent
U rolu di l'agente perlescente hè di purtà un aspettu sedoso à u shampoo. A perla di u monoester hè simile à a perla di seda in forma di striscia, è a perla di u diester hè a perla forte simili à u fiocco di neve. Diester hè principalmente usatu in u shampoo. , i monoesteri sò generalmente usati in i sanitizers di e mani
A pasta Pearlescent hè un pruduttu perlescente pre-preparatu, di solitu preparatu cù doppia grassa, surfactant è CMEA.
7. Schiuma è stabilizzatore di scuma
Agente di schiuma: sodium xylene sulfonate (ammonium)
Sodium xylene sulfonate hè usatu in shampoo di sistema AES, è ammonium xylene sulfonate hè usatu in shampoo di AESA. A so funzione hè di accelerà a velocità di a bolla di surfactant è di migliurà l'effettu di pulizia.
Stabilizzante di schiuma: polietilene ossidu, 6501, CMEA
L'ossidu di polietilene pò furmà una strata di polimeru di film nantu à a superficia di e bolle di surfactant, chì ponu fà e bolle stabile è micca faciule di sparisce, mentre chì 6501 è CMEA principarmenti rinfurzà a forza di e bolle è ùn facenu micca fàciule di rompe. A funzione di u stabilizzatore di schiuma hè di allungà u tempu di schiuma è di rinfurzà l'effettu di lavatu.
8. Moisturizer
Moisturizers: include diverse proteini, D-panthenol, E-20 (glycosides), è amidi, zuccheri, etc.
Un moisturizer chì pò esse usatu nantu à a pelle pò ancu esse usatu nantu à i capelli; u moisturizer pò mantene i capelli combable, riparà i cuticuli di i capelli, è mantene i capelli da perde l'umidità. Prutiini, amidi è glicosidi fucalizza nantu à a riparazione di a nutrizione, è u D-panthenol è i zuccheri si concentranu in l'idratazione è u mantenimentu di l'umidità di i capelli. I moisturizers più cumuni utilizati sò parechji proteini derivati da a pianta è D-panthenol, etc.
9. Agente anti-caspa è anti-itch
A causa di u metabolismu è di e ragioni patologiche, i capelli pruducianu a caspa è a prurito di a testa. Hè necessariu d'utilizà shampoo cù funzione anti-caspa è anti-prurito. Nta l'ultimi anni, l'agenti anti-forfora cumunimenti usati include campanol, ZPT, OCT, alcolu diclorobenzilico, è guabaline, Hexamidine, Betaine Salicylate.
Campanola: l'effettu hè mediu, ma hè cunvenutu à utilizà, è hè di solitu usatu in cunjunzione cù DP-300;
ZPT: L'effettu hè bonu, ma l'operazione hè fastidiosa, chì affetta l'effettu perle è a stabilità di u pruduttu. Ùn pò micca esse usatu cù agenti chelanti cum'è EDTA-2Na à u stessu tempu. Hè bisognu à esse suspesu. In generale, hè mischju cù 0,05% -0,1% di clorur di zincu per prevene a decolorazione.
OCT: L'effettu hè u megliu, u prezzu hè altu, è u pruduttu hè faciule per turnà giallu. In generale, hè utilizatu cù 0,05% -0,1% di clorur di zincu per prevene a decolorazione.
Alcolu dichlorobenzyl: attività antifungal forte, attività antibacterial debule, pò esse aghjuntu à u sistema à temperatura alta, ma micca faciule per un bellu pezzu, in generale 0,05-0,15%.
Guiperine: rimpiazza cumplettamente l'agenti antiforfora cunvinziunali, elimina rapidamente a caspa, è allevia continuamente a prurito. Inibisce l'attività fungica, eliminà l'infiammazione di a cuticula di u scalp, risolve fundamentalmente u prublema di a caspa è prurizia, migliurà u microambientu di u scalp, è nutre i capelli.
Hexamidine: fungicida à spettru largu solubile in acqua, uccidendu ogni tipu di batteri Gram-negativi è batteri Gram-pusitivi, è a dosa di diversi muffa è lieviti hè generalmente aghjuntu trà 0,01-0,2%.
Betaine salicylate: Hà un effettu antibacterial è hè generalmente usatu per anti-caspa è acne.
10. Agente chelant è neutralizing agent
Agent chelating Ion: EDTA-2Na, usatu per chelate Ca / Mg ioni in acqua dura, a prisenza di sti ioni seriamente defoam è fà i capelli micca puliti;
Neutralizzante di l'acidu-base: l'acidu citricu, l'idrogenu fosfatatu disodiu, alcuni ingredienti altamente alkalini usati in shampoo anu da esse neutralizzati cù l'acidu citricu, à u stessu tempu, per mantene a stabilità di u pH di u sistema, qualchì buffer acid-base pò ancu esse neutralizatu. esse aghjuntu Agenti, cum'è sodium dihydrogen phosphate, disodium hydrogen phosphate, etc.
11. Savori, cunsirvatori, pigmenti
Fragrance: a durata di a fragranza, se cambia u culore
Cunsirvatori: S'ellu hè irritanti à u scalp, cum'è Kethon, s'ellu vi cunflittu cù a fragranza è causa discoloration, cum'è hydroxymethylglycine di sodiu, chì vi reagisce cù u fragranza chì cuntene citrale à fà u sistemu turnà russu. U conservatore cumunimenti usatu in shampoo hè DMDM -H, dosage 0,3%.
Pigmentu: Pigmenti di qualità alimentaria deve esse usatu in cusmetichi. I pigmenti sò faciuli di fade o cambià u culore in cundizioni di luce è hè difficiule di risolve stu prublema. Pruvate di evità l'usu di buttigli trasparenti o aghjunghje certi fotoprotettori.
12. prucessu di pruduzzioni Shampoo
U prucessu di pruduzzione di shampoo pò esse divisu in trè tippi:
Cunfigurazione fredda, cunfigurazione calda, cunfigurazione calda parziale
Metudu di blending à friddu: tutti l'ingredienti in a formula sò solubili in acqua à bassa temperatura, è u metudu di blending friddu pò esse usatu in questu tempu;
Metudu di mistura calda: s'ellu ci sò olii solidi o altri ingredienti solidi chì necessitanu un riscaldamentu d'alta temperatura per dissolve in u sistema di formula, u metudu di mischju caldu deve esse usatu;
Metudu parziale di mischju caldu: pre-riscalda una parte di l'ingredienti chì deve esse riscaldatu è dissolutu separatamente, è poi aghjunghje à tuttu u sistema.
Tempu di Postu: Dec-29-2022