Focus on Cellulose ethers

Preparazione di carboxymethyl cellulosa

Carboxymethyl Cellulose (inglese: Carboxymethyl Cellulose, CMC per cortu) hè un additivu di l'alimentariu cumunimenti utilizatu, è u so sal di sodiu (carboxymethyl cellulosa di sodiu) hè spessu usatu cum'è addensante è pasta.

A carboxymethyl cellulosa hè chjamata glutamate monosodiu industriale, chì hè largamente utilizatu in a produzzione industriale è porta un grande valore d'utilizazione à diversi campi di produzzione. Carboxymethyl cellulosa hè una sustanza pulverosa, micca tossica, ma hè faciule di dissolve in acqua. Hè soluble in acqua fridda è acqua calda, ma hè insoluble in solventi organici. Diventarà un liquidu viscosu dopu a dissoluzione, ma a viscosità varierà per via di l'aumentu è a caduta di a temperatura. A causa di e so proprietà spiciali, ci sò parechje esigenze speciali in u almacenamentu è u trasportu.

Pruprietà fisichi è chimichi

Carboxymethyl cellulosa hè una sustanza bianca o gialla, inodore, senza gustu, granuli igroscòpichi, polveri o fibre fini.

※Priparazioni

A carboxymethylcellulose hè sintetizzata da a reazione catalizzata da a basa di cellulosa cù l'acidu chloroacetic. I gruppi carbossilici polari (acidu organicu) facenu a cellulosa solubile è chimicamente reattiva. Dopu à a reazzione iniziale, a mistura resultanti hà datu circa 60% CMC plus 40% salti (clorur di sodiu è glycolate di sodiu). U pruduttu hè un cusì chjamatu CMC industriale per detergenti. Questi sali sò sguassati cù un prucessu di purificazione ulteriore per pruduce CMC puri per l'usu in l'alimentariu, i farmaceutici è i dentifrici (dentifrici). I gradi intermedi "semi-purificati" sò ancu pruduciuti, spessu usati in applicazioni di carta cum'è a risturazione di documenti d'archivi. E proprietà funziunali di CMC dipendenu da u gradu di sustituzione di a struttura di cellulosa (vale à dì, quanti gruppi idrossilici participanu à a reazione di sustituzzioni), è ancu di a lunghezza di a catena di a struttura di cellulosa spina è u gradu di aggregazione di a spina di cellulosa. . sustituente carbossimetile.

※Aapplicazione

Carboxymethylcellulose hè usata in l'alimentariu cum'è modificatore di viscosità o addensante sottu u numeru E E466 o E469 (per l'idrolisi enzimatica) è per stabilizzà l'emulsioni in parechji prudutti, cumpresu u ghjacciu. Hè ancu un cumpunente di parechji prudutti non alimentari, cum'è pasta di denti, lassativi, pastiglie di dieta, vernici à l'acqua, detergenti, agenti di dimensionamentu di tessili, imballaggi termichi reutilizabili è diversi prudutti di carta. Hè utilizatu principarmenti perchè hè alta viscosità, micca tossicu è generalmente cunzidiratu ipoallergenicu postu chì e fibre fonti principali sò polpa di legnu di legnu o linters di cuttuni. A carboxymethylcellulose hè largamente usata in l'alimenti senza glutine è ridotti in grassu. In i detergenti per a lavanderia, hè utilizatu cum'è un polimeru di sospensione di terra cuncepitu per dipositu nantu à u cuttuni è altri tessuti cellulosichi, creendu una barriera carica negativa à i terreni in u licore di lavatu. Carboxymethylcellulose hè aduprata com'è lubricante in lacrime artificiali. Carboxymethylcellulose hè ancu utilizatu com'è agenti addensante, per esempiu, in l'industria di perforazione di l'oliu, induve hè un cumpunente di fangu di perforazione, induve hè utilizatu cum'è modificatore di viscosità è agenti di retenzioni d'acqua. Per esempiu, sodium CMC (Na CMC) hè stata utilizata com'è un cuntrollu negativu per a perdita di capelli in i cunigli. Tessuti tricotti fatti di cellulosa, cum'è u cuttuni o viscosa, ponu esse cunvertiti in CMC è utilizati in diverse applicazioni medichi.


Tempu di Postu: Dec-03-2022
Chat in ligna WhatsApp!