Etere di cellulosa mudificatu per u mortu
I tipi di etere di cellulosa è e so funzioni principali in u mortar mixte è i metudi di valutazione di e proprietà, cum'è a ritenzione d'acqua, a viscosità è a forza di ligame sò analizati. U mecanismu di ritardamentu è a microstruttura dietere di cellulosa in un mortu mischju seccuè a rilazioni trà a furmazione di a struttura di qualchi capa fina specificu di cellulosa etere mudificatu è u prucessu di idratazione sò esposte. In questa basa, hè suggeritu chì hè necessariu di accelerà u studiu nantu à a cundizione di perdita rapida di l'acqua. U mecanismu di idratazione stratificata di u mortaru mudificatu di l'etere di cellulosa in a struttura di a strata fina è a lege di distribuzione spaziale di polimeru in a capa di mortar. In a futura applicazione pratica, l'effettu di u mortar mudificatu di l'etere di cellulosa nantu à u cambiamentu di temperatura è a cumpatibilità cù altri additivi deve esse cunsideratu cumpletamente. Stu studiu prumove u sviluppu di a tecnulugia di l'applicazioni di u mortar CE modificatu, cum'è u muru di stuccatura di u muru esternu, u putty, u mortar di cunghjunzione è l'altri morti di strati sottili.
Parolle chjave:etere di cellulosa; mortare mistu seccu; mecanismu
1. Introduzione
Mortar seccu ordinariu, mortar d'isolamentu di muru esternu, mortar auto-calmante, sabbia impermeabile è altri mortar seccu hè diventatu una parte impurtante di i materiali di custruzzione basati in u nostru paese, è l'etere di cellulosa hè u derivati di l'etere di cellulosa naturali, è additivu additivu impurtante di varii tipi. di mortare seccu, ritardante, ritenzione d'acqua, ispessimentu, assorbimentu d'aria, aderenza è altre funzioni.
U rolu di CE in u mortar hè principalmente riflessu in a migliurà a lavorabilità di u mortar è assicurà l'idratazione di u cimentu in u mortar. U migliuramentu di u workability di u mortar hè principalmente riflessu in a ritenzione di l'acqua, l'anti-hanging è u tempu di apertura, soprattuttu in assicurà u carding di u mortu di strati sottili, a diffusione di u mortar di stuccatura è a migliurà a velocità di custruzzione di u mortar di bonding speciale hà impurtanti benefici suciali è ecunomichi.
Ancu s'è un gran numaru di studii nantu à u mortar CE modificatu sò stati realizati è successi impurtanti sò stati fatti in a ricerca di a tecnulugia di l'applicazione di u mortar CE modificatu, ci sò sempre carenze evidenti in a ricerca di u mecanismu di u mortar CE modificatu, in particulare l'interazzione trà CE è CE. cimentu, aggregate è matrice sottu un ambiente d'usu speciale. Dunque, Basatu nantu à u riassuntu di i risultati di ricerca pertinenti, stu documentu prupone chì più ricerche nantu à a temperatura è a cumpatibilità cù altri additivi deve esse realizatu.
2、u rolu è a classificazione di l'etere di cellulosa
2.1 Classificazione di l'etere di cellulosa
Parechje varietà di etere di cellulosa, ci sò quasi mille, in generale, secondu a prestazione di ionizazione pò esse divisu in categurie ionica è non ionica di tipu 2, in materiali basati in cimentu per via di etere di cellulosa ionica (cum'è carboxymethyl cellulosa, CMC). ) precipitarà cù Ca2+ è inestabile, cusì raramente utilizatu. L'etere di cellulosa non ionica pò esse in cunfurmità cù (1) a viscosità di a suluzione aquosa standard; (2) u tipu di sustituenti; (3) gradu di sustituzione; (4) struttura fisica; (5) Classificazione di solubilità, etc.
E proprietà di CE dipendenu principarmenti da u tipu, quantità è distribuzione di sustituenti, cusì CE hè generalmente divisu secondu u tipu di sustituenti. Cum'è metil cellulosa etere hè una unità di glucose di cellulosa naturali nantu à l'hydroxyl hè rimpiazzatu da i prudutti metossi, hydroxypropyl metil cellulosa etere HPMC hè hydroxyl da metossi, hydroxypropyl rispittivamenti prudutti rimpiazzati. Attualmente, più di 90% di l'eteri di cellulosa utilizati sò principalmente metil hydroxypropyl cellulose etere (MHPC) è metil hydroxyethyl cellulosa etere (MHEC).
2.2 U rolu di l'etere di cellulosa in u mortar
U rolu di CE in u mortar hè principarmenti riflessu in i seguenti trè aspetti: capacità di ritenzione d'acqua eccellente, influenza nantu à a coherenza è a tixotropia di u mortar è l'aghjustà a reologia.
A ritenzione di l'acqua di CE pò micca solu aghjustà u tempu d'apertura è u prucessu di stallazione di u sistema di mortar, in modu per aghjustà u tempu di u funziunamentu di u sistema, ma ancu impedisce chì u materiale di basa assorba l'acqua troppu è troppu veloce è impedisce l'evaporazione di acqua, per assicurà a liberazione graduale di l'acqua durante l'idratazione di cimentu. A ritenzione d'acqua di CE hè principalmente ligata à a quantità di CE, a viscosità, a finezza è a temperatura ambientale. L'effettu di ritenzione di l'acqua di u mortar CE modificatu dipende da l'assorbimentu di l'acqua di a basa, a cumpusizioni di u mortar, u gruixu di a capa, u requisitu di l'acqua, u tempu di stallazione di u materiale di cimentazione, etc. Studii mostranu chì in l'usu attuale. di certi leganti di tile ceramica, per via di u sustrato poroso seccu, assorbe rapidamente una grande quantità d'acqua da u slurry, a capa di cimentu vicinu à a perdita di l'acqua di u sustrato porta à u gradu di idratazione di cimentu sottu à 30%, chì ùn solu ùn pò micca formate cimentu. gel cù forza di ligame nantu à a superficia di u sustrato, ma ancu faciule per causà cracking è infiltrazioni d'acqua.
U requisitu d'acqua di u sistema di mortare hè un parametru impurtante. U requisitu di l'acqua di basa è u rendiment di mortar assuciatu dipende da a formulazione di u mortar, vale à dì a quantità di materiale di cimentazione, aggregate è aggregate aghjuntu, ma l'incorporazione di CE pò aghjustà in modu efficace u requisitu d'acqua è u rendiment di mortar. In parechji sistemi di materiale di custruzzione, CE hè adupratu cum'è addensante per aghjustà a cunsistenza di u sistema. L'effettu addensante di CE dipende da u gradu di polimerizazione di CE, cuncentrazione di suluzione, tassu di taglio, temperatura è altre cundizioni. A suluzione acquosa CE cù alta viscosità hà alta tixotropia. Quandu a temperatura aumenta, u gel strutturale hè furmatu è u flussu di tixotropia alta, chì hè ancu una caratteristica maiò di CE.
L'aghjunzione di CE pò aghjustà in modu efficace a pruprietà reologica di u sistema di materiale di custruzzione, in modu di migliurà u rendiment di u travagliu, cusì chì u mortar hà una megliu lavorabilità, un megliu rendimentu anti-hanging, è ùn aderisce micca à l'arnesi di custruzzione. Queste proprietà facenu u mortaru più faciule à livellu è cura.
2.3 Evaluazione di u rendiment di u mortar mudificatu di l'etere di cellulosa
A valutazione di u rendiment di u mortar CE modificatu include principalmente a ritenzione d'acqua, a viscosità, a forza di ligame, etc.
A ritenzione d'acqua hè un indice di rendiment impurtante chì hè direttamente ligatu à u rendiment di u mortar CE modificatu. Attualmente, ci sò parechji metudi di prova pertinenti, ma a maiò parte di elli usanu u metudu di a pompa di vacuum per caccià direttamente l'umidità. Per esempiu, i paesi stranieri principarmenti aduprà DIN 18555 (metudu di prova di u mortar di materiale cementation inorganic), è francese imprese di pruduzzioni di béton aeratu aduprà u metudu di carta filtru. U standard domesticu chì implica u metudu di prova di ritenzione di l'acqua hà JC/T 517-2004 (gesso di gesso), u so principiu di basa è u metudu di calculu è i normi stranieri sò coerenti, in tuttu per a determinazione di u tassu di assorbimentu di l'acqua di u mortaru.
A viscosità hè un altru indice di prestazione impurtante direttamente in relazione cù u rendiment di u mortar CE modificatu. Ci sò quattru metudi di prova di viscosità cumunimenti usati: Brookileld, Hakke, Hoppler è u metudu di viscosimetru rotativu. I quattru metudi aduprà differente strumenti, cuncintrazzioni suluzione, ambiente di prova, cusì a stessa suluzione pruvata da i quattru metudi ùn sò micca i stessi risultati. À u listessu tempu, a viscosità di a CE varieghja cù a temperatura è l'umidità, cusì a viscosità di u stessu mortar CE mudificatu cambia dinamicamente, chì hè ancu una direzzione impurtante per esse studiata nantu à u mortar CE mudificatu in u presente.
A prova di forza di ligame hè determinata secondu a direzzione di l'usu di u mortu, cum'è u mortar di legame ceramicu si riferisce principalmente à "adesivo per piastrelle di ceramica" (JC / T 547-2005), u mortar protettivu si riferisce principalmente à "esigenze tecniche di mortare d'insulazione di muru esternu" ( DB 31 / T 366-2006) è "isolamentu di muru esternu cù malta di gesso in pannelli di polistirene espanso" (JC/T 993-2006). In i paesi stranieri, a forza adesiva hè carattarizata da a forza di flessione cunsigliata da l'Associazione Giapponese di Scienze di i Materiali (a prova adopra u mortaru prismaticu ordinariu tagliatu in dui metà cù a dimensione di 160 mm × 40 mm × 40 mm è u mortar mudificatu fattu in campioni dopu a cura. , in riferimentu à u metudu di prova di a forza di flessione di u mortar di cimentu).
3. Prugressu teorichi di ricerca di cellulosa etere mudificatu mortar
A ricerca teorica di u mortar CE modificatu si concentra principalmente in l'interazzione trà CE è diverse sustanzi in u sistema di mortare. L'azzione chimica in u materiale basatu di cimentu mudificatu da CE pò esse basamente mostrata cum'è CE è acqua, azione di idratazione di u cimentu stessu, CE è interazione di particelle di cimentu, CE è prudutti di idratazione di cimentu. L'interazzione trà CE è particelle di cimentu / prudutti di idratazione si manifesta principalmente in l'adsorzione trà CE è particelle di cimentu.
L'interazzione trà CE è particelle di cimentu hè stata rappurtata in casa è à l'esteru. Per esempiu, Liu Guanghua et al. misurata u putenziale Zeta di CE mudificatu cimentu slurry colloid quandu studià u miccanisimu di azzione di CE in béton non-discrete sottu acqua. I risultati anu dimustratu chì: U potenziale Zeta (-12.6mV) di slurry dopatu di cimentu hè più chjucu cà quellu di pasta di cimentu (-21.84mV), chì indica chì e particelle di cimentu in slurry dopatu di cimentu sò rivestiti cù una strata di polimeru non ionicu, chì face a diffusione doppia strata ilettricu diluente è a forza repulsive trà colloid debule.
3.1 Teoria ritardante di u mortu mudificatu di l'etere di cellulosa
In u studiu teoricu di u mortu CE modificatu, hè generalmente crede chì a CE ùn solu furnisce u mortaru cù un bonu rendimentu di travagliu, ma ancu riduce a liberazione di calore di idratazione iniziale di u cimentu è ritarda u prucessu dinamicu di idratazione di cimentu.
L'effettu ritardante di CE hè principalmente ligatu à a so cuncentrazione è a struttura molekulari in u sistema di materiale di cimentazione minerale, ma hà pocu rapportu cù u so pesu moleculare. Pò esse vistu da l'effettu di a struttura chimica di CE nantu à a cinetica di idratazione di u cimentu chì u più altu u cuntenutu di CE, u più chjucu u gradu di sustituzione alchile, u più grande u cuntenutu idrossilu, u più forte l'effettu di ritardu di idratazione. In termini di struttura molecolare, la sostituzione idrofila (ad es., HEC) ha un effetto ritardante più forte della sostituzione idrofobica (ad es., MH, HEMC, HMPC).
Da a perspettiva di l'interazzione trà CE è particeddi di cimentu, u mecanismu di ritardamentu si manifesta in dui aspetti. Da una parte, l'adsorption di a molécula CE nantu à i prudutti di idratazione cum'è c - s -H è Ca (OH) 2 impedisce l'idratazione minerale di cimentu; d'altra parte, a viscosità di a suluzione di poru aumenta per via di CE, chì riduce l'ioni (Ca2+, so42-…). L'attività in a suluzione di pori ritarda ancu u prucessu di idratazione.
CE ùn solu ritarda a stallazione, ma ancu ritarda u prucessu di indurimentu di u sistema di mortar di cimentu. Hè truvatu chì a CE affetta a cinetica di idratazione di C3S è C3A in u clinker di cimentu in diverse manere. CE principarmenti diminuì a velocità di reazione di a fase di accelerazione C3s, è allungava u periodu di induzione di C3A/CaSO4. U ritardamentu di l'idratazione c3s ritarderà u prucessu di indurimentu di u mortar, mentre chì l'estensione di u periodu di induzione di u sistema C3A/CaSO4 ritardarà a stallazione di u mortar.
3.2 Microstruttura di u mortu mudificatu di l'etere di cellulosa
U mecanismu di influenza di CE nantu à a microstruttura di u mortar mudificatu hà attiratu una grande attenzione. Si riflette principalmente in i seguenti aspetti:
Prima, l'enfasi di a ricerca hè nantu à u mecanismu di furmazione di film è a morfologia di CE in mortar. Siccomu CE hè comunmente utilizatu cù altri polimeri, hè un focusu di ricerca impurtante per distingue u so statu da quellu di l'altri polimeri in u mortar.
Siconda, l'effettu di CE nantu à a microstruttura di i prudutti di idratazione di cimentu hè ancu una direzzione di ricerca impurtante. Comu pò esse vistu da u statu di furmazione di film di CE à i prudutti di idratazione, i prudutti di idratazione formanu una struttura cuntinuu à l'interfaccia di cE cunnessu à diversi prudutti d'idratazione. In 2008, K.Pen et al. hà utilizatu calorimetria isotermica, analisi termale, FTIR, SEM è BSE per studià u prucessu di lignificazione è i prudutti di idratazione di 1% PVAA, MC è HEC mortar mudificatu. I risultati anu dimustratu chì ancu chì u polimeru hà ritardatu u gradu di idratazione iniziale di cimentu, hà dimustratu una struttura di idratazione megliu à 90 ghjorni. In particulare, MC afecta ancu a morfologia cristallina di Ca(OH)2. L'evidenza diretta hè chì a funzione di ponte di polimeru hè rilevata in i cristalli stratificati, MC ghjucanu un rolu in cristalli di ligame, riducendu i crack microscòpichi è rinfurzendu a microstruttura.
L'evoluzione di a microstruttura di CE in u mortar hà ancu attiratu assai attenzione. Per esempiu, Jenni hà utilizatu diverse tecniche analitiche per studià l'interazzione trà i materiali in u mortaru polimeru, cumminendu esperimenti quantitativi è qualitativi per ricustruisce tuttu u prucessu di mistura fresca di mortare à indurimentu, cumprese a furmazione di film polimeru, l'idratazione di cimentu è a migrazione d'acqua.
In più, u micro-analisi di i punti di tempu differente in u prucessu di sviluppu di u mortar, è ùn pò esse in situ da u mortar mischjà à hardening di tuttu u prucessu di micru-analisi cuntinuu. Per quessa, hè necessariu di cumminà tuttu l'esperimentu quantitativo per analizà alcune tappe spiciali è traccia u prucessu di furmazione di a microstruttura di e tappe chjave. In Cina, Qian Baowei, Ma Baoguo et al. hà descrittu direttamente u prucessu di idratazione utilizendu resistività, calore di idratazione è altri metudi di prova. Tuttavia, per via di pochi esperimenti è fallimentu di cumminà a resistività è u calore di l'idratazione cù a microstruttura in parechji punti di u tempu, ùn hè statu furmatu un sistema di ricerca currispundente. In generale, finu à avà, ùn ci hè statu micca un modu direttu per descriverà quantitativamente è qualitativamente a presenza di diverse microstrutture polimeru in u mortar.
3.3 Studiu nantu à u mortu di capa fina modificata in l'etere di cellulosa
Ancu s'è a ghjente hà realizatu più studii tecnichi è teorichi nantu à l'applicazione di CE in u mortar di cimentu. Ma ellu hà da pagà attente à hè chì u mortar CE mudificatu in u mortar mistu seccu di ogni ghjornu (cum'è legante di mattone, putty, mortar plastering strati magre, etc.) sò appiicati in forma di mortar strati magre, sta struttura unica hè di solitu accumpagnata. da u prublema di perdita d'acqua rapida di u mortar.
Per esempiu, u mortar di ligame di piastrelle di ceramica hè un mortaru tipicu di strati sottili (u modellu di mortare modificatu CE à strati sottili di l'agenti di bonding di piastrelle di ceramica), è u so prucessu di idratazione hè statu studiatu in casa è in l'esteru. In Cina, Coptis rhizoma hà utilizatu diversi tipi è quantità di CE per migliurà a prestazione di u mortar di legante di piastrelle ceramiche. U metudu di raghji X hè stata utilizata per cunfirmà chì u gradu di idratazione di cimentu à l'interfaccia trà u mortar di cimentu è a tile ceramica dopu a mistura CE hè stata aumentata. Osservendu l'interfaccia cù un microscopiu, hè statu trovu chì a forza di cimentu-ponte di tile ceramica hè stata principarmenti migliurata mischjendu pasta CE invece di densità. Per esempiu, Jenni hà osservatu l'arricchimentu di polimeru è Ca(OH)2 vicinu à a superficia. Jenni crede chì a coesistenza di cimentu è polimeru guida l'interazzione trà a furmazione di film polimeru è l'idratazione di cimentu. A caratteristica principale di i mortari di cimentu mudificatu CE cumparatu cù i sistemi di cimentu ordinariu hè un altu rapportu di l'acqua-cimentu (in solitu à o sopra à 0. 8), ma per via di a so area / voluminu elevatu, sò ancu induriscenu rapidamente, perchè l'idratazione di cimentu hè di solitu. menu di 30%, piuttostu cà più di 90% cum'è di solitu u casu. In l'usu di a tecnulugia XRD per studià a lege di sviluppu di a microstruttura di a superficia di u mortu adesivu di tile ceramica in u prucessu di indurimentu, hè statu trovu chì certi particelle di cimentu sò stati "traspurtati" à a superficia esterna di a mostra cù l'asciugatura di u poru. suluzione. Per sustene sta ipotesi, altre teste sò state realizate utilizendu cimentu grossu o calcariu megliu invece di u cimentu utilizatu prima, chì era ancu sustinutu da l'assorbimentu simultaneu di a perdita di massa XRD di ogni mostra è a distribuzione di granulometria di calcariu / sabbia di silice di u finale indurita. corpu. I testi di microscopia elettronica a scansione ambientale (SEM) anu revelatu chì CE è PVA migravanu durante i cicli umidi è secchi, mentre chì l'emulsioni di gomma ùn anu micca. Basatu annantu à questu, hà ancu cuncepitu un mudellu d'idratazione micca pruvucatu di u mortu modificatu CE à strati sottili per a legante di piastrelle ceramiche.
A letteratura pertinenti ùn hà micca infurmatu cumu l'idratazione di a struttura stratificata di u mortaru polimeru hè realizatu in a struttura di strati sottili, nè a distribuzione spaziale di diversi polimeri in a capa di mortar hè stata visualizata è quantificata per diversi mezi. Ovviamente, u mecanismu di idratazione è u mecanismu di furmazione di a microstruttura di u sistema CE-mortar in a cundizione di perdita rapida d'acqua sò significativamente diffirenti da u mortar ordinariu esistente. U studiu di u mecanismu di idratazione unicu è di u mecanismu di furmazione di microstruttura di u mortu mudificatu CE di u stratu sottile prumove a tecnulugia di l'applicazione di u mortaru CE mudificatu di strati sottili, cum'è u muru di stuccatura di u muru esternu, u putty, u mortar cumuni è cusì.
4. Ci sò prublemi
4.1 Influenza di u cambiamentu di temperatura nantu à u mortar mudificatu di l'etere di cellulosa
A suluzione CE di sfarenti tippi si gelà à a so temperatura specifica, u prucessu di gel hè cumplettamente reversibile. A gelazione termale reversibile di CE hè assai unica. In parechji prudutti di cimentu, l'usu principale di a viscosità di CE è di e proprietà di ritenzione di l'acqua è di lubrificazione currispondente, è a viscosità è a temperatura di u gel hà una relazione diretta, sottu à a temperatura di u gel, u più bassu hè a temperatura, u più altu hè a viscosità di CE. u megliu u funziunamentu di ritenzione d'acqua currispundenti.
À u listessu tempu, a sulubilità di diversi tipi di CE à e diverse temperature ùn hè micca cumplettamente a stessa. Cum'è a methyl cellulosa soluble in acqua fridda, insoluble in acqua calda; Methyl hydroxyethyl cellulosa hè soluble in acqua fridda, micca acqua calda. Ma quandu a suluzione acquosa di metil-cellulosa è metil-idrossietil-cellulosa hè riscaldata, a metil-cellulosa è a metil-idrossietil-cellulosa precipitanu fora. La cellulosa méthylique a précipité à 45 ~ 60 ℃, et la cellulose méthyle hydroxyéthylique étherisée s'est précipitée lorsque la température a augmenté à 65 ~ 80 ℃ et que la température a diminué, a précipité à nouveau dissous. Hydroxyethyl cellulosa è sodium hydroxyethyl cellulosa sò solubili in acqua à ogni temperatura.
In l'usu propiu di CE, l'autore hà ancu truvatu chì a capacità di ritenzione di l'acqua di CE diminuisce rapidamente à bassu temperature (5 ℃), chì hè di solitu riflessu in u rapidu calatu di workability durante a custruzzione in l'invernu, è più CE deve esse aghjuntu. . U mutivu di stu fenominu ùn hè micca chjaru à u mumentu. L'analisi pò esse pruvucatu da u cambiamentu di a sulubilità di certi CE in acqua di bassa temperatura, chì deve esse realizatu per assicurà a qualità di a custruzzione in l'invernu.
4.2 Bubble è eliminazione di cellulosa etere
CE di solitu introduce un gran numaru di bolle. Da una banda, e bolle uniformi è stabili sò utili à u funziunamentu di u mortar, cum'è a migliurà a custruibilità di u mortar è a rinfurzà a resistenza di fretu è a durabilità di u mortar. Invece, e bolle più grande degradanu a resistenza à u gelu è a durabilità di u mortaru.
In u prucessu di mischjà di u mortar cù l'acqua, u mortaru hè struitu, è l'aria hè purtata in u mortaru novu mischju, è l'aria hè impannillata da u mortaru umitu per furmà bolle. Nurmalmenti, sottu a cundizione di viscosità bassu di a suluzione, e bolle furmate s'arrizzanu per via di a flotabilità è si precipitanu à a superficia di a suluzione. I bolle scappanu da a superficia à l'aria esterna, è a film liquidu spustatu à a superficia pruducerà a differenza di pressione per l'azzione di gravità. U gruixu di a film diventerà più diluente cù u tempu, è infine i bolle sfondanu. In ogni casu, per via di l'alta viscosità di u mortar di novu mischju dopu l'aghjunzione di CE, a rata media di infiltrazione di liquidu in u film liquidu hè rallentata, perchè u film liquidu ùn hè micca faciule per diventà magre; À u listessu tempu, l'aumentu di a viscosità di u mortu rallenta a velocità di diffusione di e molécule surfactant, chì hè benefica per a stabilità di a scuma. Questu causa un gran numaru di bolle introdutte in u mortar per stà in u mortar.
Tensione di a superficia è a tensione interfaccia di a suluzione acquosa culminante Al marca CE à 1% cuncentrazione di massa à 20 ℃. CE hà un effettu di trascinamentu di l'aria nantu à u mortar di cimentu. L'effettu di l'aria di u CE hà un effettu negativu nantu à a forza meccanica quandu sò introdutte grandi bolle.
U defoamer in mortar pò inibisce a furmazione di scuma causata da l'usu CE, è distrughje a scuma chì hè stata formata. U so mecanismu d'azzione hè: l'agentu di defoaming entra in u film liquidu, reduce a viscosità di u liquidu, forma una nova interfaccia cù viscosità di a superficia bassu, face a film liquidu perde a so elasticità, accelera u prucessu di exsudation liquidu, è infine face u film liquidu. magre è crack. U defoamer in polvere pò riduce u cuntenutu di gasu di u mortar novu mischju, è ci sò l'idrocarburi, l'acidu stearic è u so estere, u trietilfosfatu, u polietilenglicol o polisiloxane adsorbitu nantu à u trasportatore inorganicu. Attualmente, u defoamer in polvere utilizatu in u mortar mistu seccu hè principalmente polioli è polisiloxane.
Ancu s'ellu hè infurmatu chì in più di l'aghjustà u cuntenutu di a bolla, l'applicazione di defoamer pò ancu riduce u shrinkage, ma i diversi tipi di defoamer anu ancu prublemi di cumpatibilità è cambiamenti di temperatura quandu sò usati in cumminazione cù CE, queste sò e cundizioni basi per esse risolte in l'usu di a moda di mortare modificata CE.
4.3 Compatibilità trà l'etere di cellulosa è altri materiali in u mortar
U CE hè di solitu usatu inseme à altri additivi in u mortar mistu seccu, cum'è defoamer, agenti di riduzzione d'acqua, polveri adesivi, etc. Sti cumpunenti ghjucanu ruoli differenti in u mortar rispettivamente. Studià a cumpatibilità di CE cù altri additivi hè a premessa di l'utilizazione efficace di sti cumpunenti.
U mortar mistu seccu utilizatu principarmenti agenti di riduzzione di l'acqua sò: caseina, agenti di riduzzione di l'acqua di serie lignina, agenti di riduzzione di l'acqua di serie naftalina, condensazione di melamina formaldeide, acidu policarboxilico. A caseina hè un superplastificante excelente, soprattuttu per i mortari magre, ma perchè hè un pruduttu naturali, a qualità è u prezzu spessu fluttuanu. L'agenti di riduzzione di l'acqua di lignina include lignosulfonate di sodiu (sodium di legnu), calcium di lignu, magnesiu di lignu. Naphthalene serie riduzzione acqua cumunimenti usatu Lou. Naphthalene sulfonate formaldehyde condensates, melamine formaldehyde condensates sò boni superplasticizers, ma l'effettu nantu à u mortar magre hè limitatu. L'acidu polycarboxylic hè una tecnulugia di novu sviluppu cù alta efficienza è senza emissioni di formaldeide. Perchè u CE è u superplastificante di a serie di naftalina cumuni pruvucarà a coagulazione per fà a mistura di cimentu perde a capacità di travagliu, per quessa hè necessariu di sceglie un superplastificante di serie non naftalina in ingegneria. Ancu s'ellu ci sò stati studii nantu à l'effettu compostu di u mortaru mudificatu di CE è di diverse additivi, ci sò ancu assai malintesi in usu per via di a varietà di diversi additivi è CE è pocu studii nantu à u mecanismu d'interazzione, è un gran numaru di teste sò necessarii per ottimisimu.
5. Cunclusioni
U rolu di CE in u mortar hè principarmenti riflessu in l'eccellente capacità di ritenzione di l'acqua, l'influenza nantu à a consistenza è e proprietà tixotropiche di u mortar è l'aghjustamentu di e proprietà reologiche. In più di dà u mortaru un bonu rendimentu di travagliu, CE pò ancu riduce a liberazione di calore di idratazione precoce di cimentu è ritardà u prucessu dinamicu di idratazione di cimentu. I metudi di valutazione di u rendiment di u mortar sò diffirenti basati nantu à e diverse occasioni di applicazione.
Un gran numaru di studii nantu à a microstruttura di CE in u mortar, cum'è u meccanismo di furmazione di film è a morfologia di furmazione di film sò stati realizati à l'esteru, ma finu à avà, ùn ci hè micca un mezzu direttu per descriverà quantitativamente è qualitativamente l'esistenza di diverse microstrutture polimeriche in u mortar. .
U mortar mudificatu CE hè appiicatu in forma di mortare di strati sottili in u mortu di mistura secca di ogni ghjornu (cum'è legante di mattone facciale, putty, mortar di strati sottili, etc.). Sta struttura unica hè di solitu accumpagnata da u prublema di a perdita rapida di l'acqua di u mortar. Attualmente, a ricerca principale si cuncentra nantu à u legante di mattone faccia, è ci sò pocu studii nantu à altri tipi di mortare mudificatu CE.
Per quessa, in u futuru, hè necessariu di accelerà a ricerca nantu à u mecanismu di idratazione stratificata di u mortaru mudificatu di cellulosa etere in a struttura di strati magre è a lege di distribuzione spaziale di polimeru in a capa di mortar sottu a cundizione di perdita rapida d'acqua. In l'applicazione pratica, l'influenza di u mortaru mudificatu di l'etere di cellulosa nantu à u cambiamentu di temperatura è a so cumpatibilità cù l'altri additivi deve esse cunsideratu. U travagliu di ricerca Related hà da prumove u sviluppu di a tecnulugia di l'applicazioni di u mortaru mudificatu CE, cum'è u muru di stuccatura di u muru esternu, u putty, u mortar di cunghjunzione è l'altri mortare di strati sottili.
Tempu di post: 24-Jan-2023