Focus on Cellulose ethers

Cellulosa microcristallina (MCC)

Cellulosa microcristallina (MCC)

A cellulosa microcristallina (MCC) hè un polimeru di cellulosa naturale chì hè largamente utilizatu cum'è riempimentu, ligante è disintegrante in l'industria farmaceutica è alimentaria. Hè cumpostu di particeddi chjuchi, uniformi di dimensioni chì anu una struttura cristalina, è hè pruduciutu da u trattamentu di a cellulosa d'alta purezza cù l'acidi minerali, seguita da a purificazione è l'asciugatura spray.

MCC hè un pezzu biancu, inodore è senza gustu chì hè insolubile in acqua è a maiò parte di i solventi organici. Havi una compressibilità eccellente, chì face una scelta populari per a fabricazione di tablette, postu chì pò esse usata per migliurà u flussu è l'uniformità di l'ingredienti attivi in ​​a tableta. MCC hà ancu boni proprietà di ubligatoriu, chì aiutanu à mantene a tableta inseme durante a fabricazione è u trasportu.

In più di u so usu in l'industria farmaceutica è alimentaria, MCC hè ancu utilizatu in altre applicazioni, cum'è in a produzzione di carta è cartone, è ancu in l'industria di a custruzione è di pittura. MCC hè generalmente cunsideratu sicuru per u cunsumu umanu è hè appruvatu da l'agenzii regulatori cum'è a FDA è l'EFSA.

 


Tempu di post: 19-mar-2023
Chat in ligna WhatsApp!