Meccanismu di l'azzione di l'agenti riducendu l'acqua
L'agenti di riduzzione di l'acqua, cunnisciuti ancu com'è plastificanti, sò additivi utilizati in u cimentu è altri materiali cimenti per riduce a quantità d'acqua necessaria per ottene u travagliu è a forza desiderata. U miccanisimu di l'azzione di l'agenti di riduzzione di l'acqua pò esse spiegatu da u so effettu nantu à e proprietà fisiche di i materiali cimenti.
L'agenti di riduzzione di l'acqua funzionanu adsorbendu nantu à a superficia di particeddi di cimentu è cambiendu e carichi elettrostatiche nantu à e particelle. Questu reduce e forze repulsive trà e particelle, chì li permettenu di imballà inseme più strettamente. In u risultatu, i spazii vuoti trà e particelle sò ridotti, è l'acqua necessaria per riempie quelli spazii hè diminuita.
L'usu di l'agenti di riduzzione di l'acqua pò ancu migliurà a lavorabilità di u materiale di cimentu o di cimentu, facendu più faciule per manighjà è postu. Questu hè duvuta à a riduzzione di a viscosità di a mistura, chì permette un flussu megliu è cunsulidazione.
L'agenti di riduzzione di l'acqua pò esse classificatu in duie categorie principali: lignosulfonates è polimeri sintetici. Lignosulfonates sò derivati da a polpa di lignu è sò cumunimenti usati in u béton di forza bassa à moderata. I polimeri sintetici sò fabbricati da sustanzi chimichi è ponu furnisce una riduzzione più grande di a dumanda d'acqua è una lavorabilità mejorata, facendu adattati per l'usu in u cimentu d'altu rendiment.
In riassuntu, u mecanismu di l'azzione di l'agenti di riduzzione di l'acqua implica l'adsorption nantu à particeddi di cimentu è cambià a carica elettrostatica nantu à e particelle. Questu reduce e forze repulsive trà e particelle è li permette di imballà inseme più strettamente, riducendu i spazii vuoti è diminuendu a quantità di acqua necessaria. L'usu di l'agenti di riduzzione di l'acqua pò ancu migliurà a lavorabilità di u cimentu o materiale di cimentu, facendu più faciule per manighjà è postu.
Tempu di Postu: Apr-15-2023