Focus on Cellulose ethers

Meccanismu d'azzione di l'etere di metilcellulosa

In a cumpusizioni di u mortaru in polvere secca, a metil cellulosa hè una quantità di additiva relativamente bassa, ma hà un additivu impurtante chì pò migliurà significativamente u mischju è a custruzzione di u mortar. Per esse simplicemente, quasi tutte e proprietà di mischju umitu di u mortaru chì ponu esse vistu à l'occhiu nudu sò furnite da l'etere di cellulosa. Il s'agit d'un dérivé de cellulose obtenu grâce à la cellulose du bois et du coton, en réagissant avec la soude caustique et en l'éthérifiant avec un agent éthérifiant.

Tipi di etere di metilcellulosa
A. L'idrossipropilmetilcellulosa (HPMC) hè principalmente fatta di cuttuni raffinati assai puri cum'è materia prima, chì hè specialmente eterificata in cundizioni alkaline.
B. L'idrossietilmetilcellulosa (HEMC), un etere di cellulosa non ionicu, hè una polvere bianca, inodore è insapore.
C. L'idrossietilcellulosa (HEC) hè un tensioattivu non ionicu, in apparenza bianca, inodore è insapore è in polvere fluida.
I sopra sò eteri di cellulosa non ionica, è eteri di cellulosa ionica (cum'è carboxymethyl cellulosa (CMC)).

Duranti l'usu di u mortaru in polvere secca, perchè a cellulosa ionica (CMC) hè inestabile in a presenza di ioni di calcium, hè raramente utilizata in sistemi di gelling inorganicu cù cimentu è calce spenta cum'è materiali di cimentu. In certi lochi in Cina, Certi putties di muru internu trasfurmatu cù amidu mudificatu cum'è u materiale di cimentazione principale è u polveru Shuangfei cum'è u filler utilizanu CMC cum'è addensante, ma perchè stu pruduttu hè propensu à muffa è ùn hè micca resistente à l'acqua, hè eliminatu gradualmente. da u mercatu. Attualmente, l'etere di cellulosa utilizatu principalmente in Cina hè HPMC.

L'etere di cellulosa hè principarmenti utilizatu com'è agente di retenzione d'acqua è addensante in materiali basati in cimentu.

A so funzione di ritenzione d'acqua pò impedisce chì u sustrato assorba troppu acqua troppu rapidamente è impedisce l'evaporazione di l'acqua, per assicurà chì u cimentu hà abbastanza acqua quandu hè idratatu. Pigliate l'operazione di plastering per esempiu. Quandu u slurry di cimentu ordinariu hè appiicatu à a superficia di u sustrato, u sustrato seccu è poroso assorbe rapidamente una grande quantità d'acqua da u slurry, è a capa di slurry di cimentu vicinu à u sustrato perderà facilmente a so idratazione. Per quessa, ùn solu ùn pò micca formate un gel di cimentu cù forza adesiva nantu à a superficia di u sustrato, ma ancu facilmente causanu deformazione è infiltrazione d'acqua, cusì chì a capa di slurry di cimentu di a superficia hè faciule da cascà. Quandu u grout appiicata hè magre, hè ancu faciule di furmà cracks in tuttu u grout. Per quessa, in l'operazione di stuccatura di a superficia passata, u materiale di basa era di solitu bagnatu cù l'acqua prima, ma sta operazione era laboriosa è longa, è a qualità di l'operazione era difficiuli di cuntrullà.

In generale, a retenzioni di l'acqua di u slurry di cimentu aumenta cù l'aumentu di u cuntenutu di l'etere di cellulosa. A più grande hè a viscosità di l'etere di cellulosa aghjuntu, megliu a retenzioni d'acqua.

In più di a retenzioni di l'acqua è di l'ingrossu, l'etere di cellulosa influenza ancu altre proprietà di u mortar di cimentu, cum'è a ritardazione, l'attrazione di l'aria è l'aumentu di a forza di ligame. L'etere di cellulosa rallenta u prucessu di indurimentu è di indurimentu di u cimentu, allargendu cusì u tempu di travagliu, per quessa hè spessu usatu cum'è regulatore.

Cù u sviluppu di u mortaru mischju seccu, l'etere di cellulosa hè diventatu un impurtante additivu di mortar di cimentu. In ogni casu, ci sò parechje varietà è specificazioni di l'etere di cellulosa, è a qualità trà lotte sempre fluttua.

Hè ancu bisognu di attentu quandu si usa:
1. E caratteristiche di travagliu di u mortar mudificatu sò strettamente ligati à u sviluppu di viscosità di l'etere di cellulosa. Ancu i prudutti cù una viscosità nominale alta anu una viscosità finale relativamente alta, per via di una dissoluzione lenta, ci vole assai tempu per ottene a viscosità finale; in più , L'etere di cellulosa cù particeddi più grossi piglia più tempu per ottene a viscosità finale, perchè u pruduttu cù una viscosità più alta ùn hà micca necessariamente caratteristiche di travagliu megliu.
2. A causa di a limitazione di u gradu di polimerizazione di e materie prime di cellulosa, a viscosità massima di l'etere di cellulosa hè ancu limitata.
3. Hè necessariu di verificà l'acquistu, u prucessu di produzzione è l'ispezione di a fabbrica per evitari fluttuazioni di qualità.


Tempu di post: 29-mar-2023
Chat in ligna WhatsApp!