Focus on Cellulose ethers

Prucessu di fabricazione di carboxymethylcellulose di sodiu

Prucessu di fabricazione di carboxymethylcellulose di sodiu

Carboximetilcellulosa di sodiu(SCMC) hè un derivatu di cellulosa soluble in acqua chì hè comunmente utilizatu in diverse industrii, cum'è l'alimentariu, i farmaceutichi è i cusmetichi, cum'è addensante, stabilizzante è emulsionante. U prucessu di fabricazione di SCMC implica parechji passi, cumprese l'alcalinizazione, l'eterificazione, a purificazione è l'asciugatura.

  1. Alcalinizazione

U primu passu in u prucessu di fabricazione di SCMC hè l'alcalinizazione di cellulosa. A cellulosa hè derivata da a polpa di legnu o fibri di cuttuni, chì sò spartuti in particeddi più chjuchi attraversu una seria di trattamenti meccanichi è chimichi. A cellulosa resultante hè trattata cù un alkali, cum'è l'idrossidu di sodiu (NaOH) o l'idrossidu di potassiu (KOH), per aumentà a so reattività è a solubilità.

U prucessu d'alcalinizazione tipicamenti implica di mischjà a cellulosa cù una suluzione cuncentrata di NaOH o KOH à temperature è pressioni elevate. A reazzione trà a cellulosa è l'alkali risultati in a furmazione di cellulosa di sodium o potasio, chì hè assai reattivu è pò esse facilmente mudificatu.

  1. Eterificazione

U prossimu passu in u prucessu di fabricazione di SCMC hè l'eterificazione di cellulosa di sodium o potasio. Stu prucessu implica l'intruduzioni di gruppi carboxymethyl (-CH2-COOH) nantu à a spina di cellulosa per una reazione cù l'acidu chloroacetic (ClCH2COOH) o u so sal di sodiu o potasio.

A reazione di eterificazione hè tipicamente realizata in una mistura d'acqua-etanol à temperature elevate è pressioni, cù l'aghjunzione di un catalizzatore, cum'è l'idrossidu di sodiu o metilate di sodiu. A reazione hè altamente esotermica è richiede un cuntrollu attentu di e cundizioni di reazione per evità u surriscaldamentu è a degradazione di u produttu.

U gradu di eterificazione, o u nùmeru di gruppi di carboxymethyl per molécula di cellulosa, pò esse cuntrullati per aghjustà e cundizioni di reazzione, cum'è a cuncentrazione di l'acidu chloroacetic è u tempu di reazione. I gradi più elevati di eterificazione risultanu in una solubilità in acqua più alta è una viscosità più grossa di u SCMC risultatu.

  1. Purificazione

Dopu à a reazzione di eterificazione, u SCMC resultanti hè di solitu contaminatu da impurità, cum'è cellulosa senza reazione, alkali è àcitu chloroacetic. U passu di purificazione implica a rimuzione di sti impurità per ottene un pruduttu SCMC puru è di alta qualità.

U prucessu di purificazione tipicamenti implica parechji passi di lavatu è filtrazione cù acqua o suluzioni aquosa di etanolu o metanolu. U SCMC resultante hè dopu neutralizatu cù un acidu, cum'è l'acidu clorhidric o l'acidu acìticu, per sguassà ogni alkali residuale è aghjustà u pH à u intervallu desideratu.

  1. Asciugatura

L'ultimu passu in u prucessu di fabricazione di SCMC hè l'asciugatura di u pruduttu purificatu. U SCMC seccu hè tipicamente in a forma di un polveru biancu o granule è pò esse ulteriormente trasfurmatu in diverse forme, cum'è suluzioni, gels, o film.

U prucessu d'asciugatura pò esse realizatu utilizendu diverse tecniche, cum'è l'asciugatura spray, l'asciugatura di tamburi, o l'asciugatura à vacuum, secondu e proprietà di u produttu desiderate è a scala di produzzione. U prucessu di siccà deve esse cuntrullatu currettamente per evità u calore eccessivu, chì pò esse risultatu in a degradazione di u produttu o a decolorazione.

Applicazioni di Sodium Carboxymethylcellulose

A sodium carboxymethylcellulose (SCMC) hè largamente usata in diverse industrii, cum'è l'alimentariu, i farmaceutichi, i cusmetichi è a cura persunale, per via di a so eccellente solubilità in acqua, addensante, stabilizzante è emulsionanti.

Industria alimentaria

In l'industria alimentaria, SCMC hè comunmente utilizatu cum'è addensante, stabilizzante è emulsionante in una larga gamma di prudutti alimentari, cum'è prudutti di pane, latticini, salsi, condimenti è bevande. SCMC hè ancu usatu cum'è un sustitutu di grassu in l'alimenti à pocu grassu è calurii ridotti.

Industria Farmaceutica

In l'industria farmaceutica, SCMC hè aduprata cum'è aglutinante, disintegrante è rinforzatore di viscosità in formulazioni di tablette. SCMC hè ancu utilizatu com'è agenti addensante è stabilizzante in suspensioni, emulsioni è creme.

Industria Cosmetica è Cura Personale

In l'industria di i cusmetichi è di a cura persunale, SCMC hè utilizatu com'è addensante, stabilizzante è emulsionante in parechji prudutti, cum'è shampoo, acondicionador, lotioni è creme. SCMC hè ancu utilizatu com'è un agentu filmatu in i prudutti di capelli è cum'è un agentu di sospensione in a pasta di denti.

Cunclusioni

Sodium carboxymethylcellulose (SCMC) hè un derivatu di cellulosa soluble in acqua chì hè largamente utilizatu in diverse industrii, cum'è l'alimentariu, i farmaceutichi, i cosmichi è a cura persunale, cum'è addensante, stabilizzante è emulsionante. U prucessu di fabricazione di SCMC implica parechje tappe, cumprese l'alcalinizazione, l'eterificazione, a purificazione è l'asciugatura. A qualità di u pruduttu finali dipende da u cuntrollu attentu di e cundizioni di reazione è di i prucessi di purificazione è di secca. Cù e so proprietà eccellenti è applicazioni versatili, SCMC continuarà à esse un ingredientu impurtante in diverse industrii.


Tempu di post: 19-mar-2023
Chat in ligna WhatsApp!