Focus on Cellulose ethers

A sodium carboxymethyl cellulosa hè naturali?

A sodium carboxymethyl cellulosa hè naturali?

No, sodium carboxymethyl cellulosa (CMC) ùn hè micca una sustanza naturali. Hè un polimeru sinteticu derivatu da a cellulosa, chì hè un polisaccharide naturali chì si trova in i muri di e cellule di e piante. CMC hè pruduttu da una reazzione chimica trà cellulosa è idrossidu di sodiu, chì hè una basa forte. U pruduttu risultatu hè un pezzu biancu inodore chì hè utilizatu in una varietà di applicazioni, cumprese l'alimentu, i farmaceutici è i cosmichi.

CMC hè aduprata cum'è agente addensante, stabilizzante è emulsionante in i prudutti alimentari. Hè ancu usatu cum'è un agentu di aglutinazione è di sospensione in i farmaceutichi è cum'è un agente addensante è emulsionante in i cosmichi. Inoltre, hè adupratu in l'industria di carta per migliurà a forza è a resistenza à l'acqua di i prudutti di carta.

CMC hè un additivu alimentariu sicuru è largamente utilizatu. Hè generalmente ricunnisciutu com'è sicuru (GRAS) da a Food and Drug Administration di i Stati Uniti (FDA) è hè appruvatu per l'usu in i prudutti alimentari in l'Unione Europea. Hè ancu appruvatu per l'usu in cusmetichi è farmaceutichi in i Stati Uniti è l'Europa.

CMC ùn hè micca una sustanza naturale, ma hè un additivu alimentariu sicuru è largamente utilizatu. Hè utilizatu per migliurà a struttura è a stabilità di i prudutti alimentari, è ancu per ligà è sospende i farmaceutichi è i cosmichi. Hè generalmente ricunnisciutu com'è sicuru (GRAS) da a Food and Drug Administration di i Stati Uniti (FDA) è hè appruvatu per l'usu in i prudutti alimentari in l'Unione Europea.


Tempu di post: Feb-11-2023
Chat in ligna WhatsApp!