A sodium carboxymethyl cellulosa hè dannosa?
A sodium carboxymethyl cellulosa (CMC) hè un additivu di l'alimentariu, addensante è emulsionante cumunimenti utilizatu. Hè ancu utilizatu in altre industrii, cumprese farmaceutica, cosmetica è tessili.
In generale, CMC hè cunsideratu sicuru per u cunsumu è l'usu in queste industrii. A Food and Drug Administration (FDA) di i Stati Uniti hà appruvatu l'usu di CMC in i prudutti alimentari, è hè classificatu cum'è generalmente ricunnisciutu com'è sicuru (GRAS). U Cumitatu Congiunta FAO / OMS d'Esperti in Additivi Alimentari (JECFA) hà ancu evaluatu CMC è cunclusu chì hè sicuru per l'usu in l'alimentariu.
In ogni casu, certi individui ponu esse sensittivi o allergii à CMC, è ponu esse riazzioni avversi, cum'è disturbi gastrointestinali, irritazione di a pelle, o prublemi respiratorii. Inoltre, alti dosi di CMC pò causà prublemi digestivu cum'è gonfiore o diarrea.
In generale, per a pupulazione generale, CMC hè cunsideratu sicuru per u cunsumu è l'usu in quantità appropritate. Tuttavia, l'individui cun sensibilità cunnisciuta o allergii à CMC anu da evità i prudutti chì cuntenenu stu additivu. Cum'è cù qualsiasi additivu o ingredientu di l'alimentariu, hè sempre megliu cunsultà cun un prufessore di a salute si avete preoccupazioni per a so sicurezza o l'effetti nantu à a vostra salute.
Tempu di Postu: Mar-11-2023