L'ipromellosa hè uguale à HPMC?
Iè, l'ipromellosa hè uguale à HPMC (hydroxypropyl methylcellulose). Hypromellose hè u nome internaziunale non-proprietariu (INN) per stu materiale, mentri HPMC hè u nome cummerciale cumuni utilizatu in l'industria.
HPMC hè una cellulosa mudificata, induve alcuni di i gruppi idrossilici nantu à a molécula di cellulosa sò stati rimpiazzati cù gruppi idrossipropilici è metili. Hè un pezzu biancu o biancu, inodore è senza gustu chì hè soluble in acqua è solventi organici.
L'HPMC hè comunmente utilizatu cum'è addensante, legante è emulsionante in una varietà di applicazioni, cumprese farmaceutiche, alimenti, cosmetichi è prudutti di cura persunale. E so proprietà, cum'è a viscosità, a solubilità è a gelazione, ponu esse aghjustate variendu u gradu di sustituzzioni (DS) è u pesu moleculare (MW) di u polimeru.
L'usu di l'ipromellosa in farmacia hè particularmente diffusa per a so versatilità è biocompatibilità. Hè cumunimenti usatu cum'è un ligante di tavuletta, disintegrante è agente à liberazione sustinuta, è ancu un agente addensante è di sospensione in formulazioni liquidi. A so capacità di furmà un gel à cuncintrazioni più altu u rende ancu utile in applicazioni di liberazione cuntrullata.
Hypromellose hè ancu usatu in altre industrii. Per esempiu, pò esse usatu cum'è addensante, stabilizzante è emulsionante in i prudutti alimentari, cum'è salsi, dressings è latticini. In i prudutti di cura persunale, l'ipromellosa pò esse usata cum'è addensante è emulsionante in lozioni, shampoo è altre formulazioni cusmetichi.
Hypromellose è HPMC si riferiscenu à u listessu materiale, chì hè un polimeru versatile è largamente utilizatu in diverse industrii. E so proprietà è funziunalità ponu esse aghjustate secondu l'applicazione specifica è u pruduttu finale desideratu.
Tempu di Postu: Mar-04-2023