Focus on Cellulose ethers

L'idrossipropil cellulosa è tossica?

L'idrossipropil cellulosa è tossica?

L'idrossipropil cellulosa (HPC) hè un polimeru non tossicu, biodegradable è soluble in acqua derivatu da a cellulosa. Hè adupratu in una larga gamma di prudutti, cumpresi i prudutti farmaceutici, cusmetichi, alimentari è industriali. L'HPC hè generalmente cunsideratu sicuru per u cunsumu umanu è hè appruvatu per l'usu in l'alimentariu è i prudutti cusmetichi da a Food and Drug Administration di i Stati Uniti (FDA).

L'HPC hè una sustanza non tossica, non irritante è non allergénica. Ùn hè micca cunsideratu cum'è carcinogenu, mutagenu o teratogenu, è ùn provoca micca effetti avversi in l'omu o l'animali quandu s'utilice in cunfurmità cù a dosa cunsigliata. L'HPC ùn hè ancu cunnisciutu per esse un tossicu riproduttivu o di sviluppu.

Inoltre, HPC ùn hè micca cunnisciutu per esse un periculu ambientale. Ùn hè micca cunsideratu persistente, bioaccumulativu, o tossicu (PBT) o assai persistente è assai bioaccumulable (vPvB). L'HPC ùn hè ancu listatu cum'è una sustanza periculosa o contaminante sottu a Clean Air Act o Clean Water Act.

L'HPC hè aduprata cum'è addensante, emulsionante è stabilizzante in formulazioni cusmetichi cum'è shampoo, acondicionatori è lozioni.

Malgradu a so natura micca tossica, l'HPC deve sempre esse trattatu cù cura. Ingestione di grandi quantità di HPC pò causà irritazione gastrointestinali, nausea, vomitu è ​​diarrea. L'inalazione di polvera HPC pò causà irritazione di u nasu, a gola è i pulmoni. U cuntattu oculare cù HPC pò causà irritazione è rossu.

In cunclusioni, l'hydroxypropyl cellulosa hè generalmente cunsiderata sicura per u cunsumu umanu è hè appruvata per l'usu in i prudutti alimentari da a FDA. Ùn hè micca cunsideratu cum'è carcinogenu, mutagenu o teratogenu, è ùn provoca micca effetti avversi in l'omu o l'animali quandu s'utilice in cunfurmità cù a dosa cunsigliata. L'HPC ùn hè ancu cunnisciuta per esse un periculu ambientale è ùn hè micca listatu cum'è sustanza periculosa o contaminante sottu a Clean Air Act o Clean Water Act. Tuttavia, l'ingestimentu di grandi quantità di HPC pò causà irritazione gastrointestinali, nausea, vomitu è ​​diarrea, mentre chì l'inalazione di polvera HPC pò causà irritazione di u nasu, a gola è i pulmoni. U cuntattu oculare cù HPC pò causà irritazione è rossu.


Tempu di Postu: Feb-10-2023
Chat in ligna WhatsApp!