Focus on Cellulose ethers

Inibitore - Sodium Carboxymethyl Cellulosa (CMC)

Inibitore - Sodium Carboxymethyl Cellulosa (CMC)

Sodium carboxymethyl cellulosa (CMC) pò agisce cum'è un inhibitore in diverse applicazioni industriali. L'effettu inhibitore di CMC hè dovutu à a so capacità di furmà una suluzione stabile è assai viscosa quandu si dissolve in l'acqua.

In l'industria di u petroliu è di u gasu, CMC hè utilizatu com'è inhibitore in i fluidi di perforazione. Quandu si aghjunghjenu à u fluidu di perforazione, CMC pò inibisce l'inflazione è a dispersione di particeddi di argilla, chì ponu fà chì u fangu di perforazione perde a so stabilità è a viscosità. CMC pò ancu inibisce l'idratazione è a dispersione di particelle di shale, chì ponu riduce u risicu di inestabilità di u pozzu è dannu di furmazione.

In l'industria di a carta, CMC hè utilizatu cum'è un inhibitore in a fine umida di u prucessu di fabricazione di carta. Quandu si aghjunghjenu à a pasta di polpa, CMC pò inibisce l'agglomerazione è a floculazione di particelle fini, cum'è fibri è filler. Questu pò migliurà a retenzioni è a distribuzione di sti particeddi in tuttu u fogliu di carta, risultatu in un pruduttu di carta più uniforme è stabile.

In l'industria tessili, CMC hè utilizatu com'è inhibitore in a tintura è stampa di tessuti. Quandu aghjunghje à u bagnu di tintura o a pasta di stampa, CMC pò inibisce a migrazione è u sanguinamentu di u tintu o pigmentu, risultatu in un mudellu di culore più definitu è ​​precisu nantu à a tela.

In generale, l'effettu inhibitori di CMC hè dovutu à a so capacità di furmà una suluzione stabile è assai viscosa, chì pò impedisce l'agglomerazione è a dispersione di particeddi fini. Sta pruprietà face CMC un additivu utile in una varietà di applicazioni industriali induve a stabilità di particella è a dispersione sò fattori impurtanti.


Tempu di post: 21-mar-2023
Chat in ligna WhatsApp!