Fattori influenzanti nantu à a viscosità di carboxymethylcellulose di sodiu
A viscosità di sodium carboxymethylcellulose (NaCMC) pò esse influenzata da parechji fatturi, cumprese:
- Concentrazione: a viscosità di NaCMC aumenta cù a cuncentrazione crescente. Questu hè chì e cuncentrazioni più elevate di NaCMC risultatu in un entanglement molecular più grande, chì porta à una viscosità aumentata.
- Pesu moleculare: NaCMC cù un pesu molekulari più altu in generale hà una viscosità più altu ch'è un pesu molekulari più bassu NaCMC. Questu hè chì u NaCMC di pesu molekulari più altu hà catene più longu, risultatu in un entanglement molecular più grande è una viscosità aumentata.
- Température : la viscosité du NaCMC diminue généralement à mesure que la température augmente. Questu hè chì e temperature più elevate facenu chì e catene di polimeru diventenu più mobili, risultatu in una viscosità diminuita.
- pH: NaCMC hè a più viscosa à un pH di circa 7. I valori di pH più altu o più bassu pò esse risultatu in viscosità diminuite per via di cambiamenti in l'ionizazione è a solubilità di e molécule NaCMC.
- Concentrazione di sali: A prisenza di sali pò influenzàViscosità NaCMC, cù una concentrazione di sali più altu chì generalmente porta à una viscosità diminuita. Questu hè chì i sali ponu interferiscenu cù l'interazzione trà e catene NaCMC, risultatu in una diminuzione di l'ingaghjamentu moleculare è a viscosità.
- Velocità di cisura: a viscosità di NaCMC pò ancu esse influinzata da a rata di cisura o flussu. I tassi di cisura più elevati ponu risultatu in una viscosità diminuita per via di a rottura di l'intrecciamenti moleculari trà e catene NaCMC.
Capisce questi fattori è cumu influenzanu a viscosità di NaCMC hè impurtante per ottimisà u so usu in diverse applicazioni, cum'è in l'alimentariu, i farmaceutichi è i prudutti di cura persunale.
Tempu di post: 19-mar-2023