Focus on Cellulose ethers

Influenza di e pruprietà di u produttu di l'etere di cellulosa nantu à l'applicazione di u mortar mischju seccu

Influenza di e pruprietà di u produttu di l'etere di cellulosa nantu à l'applicazione di u mortar mischju seccu

Cum'è l'additivu più impurtante in a custruzzione di i prudutti di u mortu mischju seccu, l'etere di cellulosa ghjoca un rolu chjave in u rendiment è u costu di u mortar mischju seccu. Ci sò dui tipi di eteri di cellulosa: unu hè ionicu, cum'è carboxymethyl cellulosa di sodiu (CMC), è l'altru hè micca ionicu, cum'è metil cellulosa (MC), hydroxyethyl cellulosa (HEC), hydroxypropyl cellulosa (HPMC), etc. . Cù a pupularità crescente di l'applicazione di i prudutti di u mortu seccu, u mo paese diventerà u più grande pruduttore di u mondu di u mortu seccu, l'appiecazione di l'etere di cellulosa aumenterà ancu, è i so fabricatori è i variità di i prudutti. U rendimentu di u produttu di l'etere di cellulosa in u mortaru mistu seccu hè diventatu u focu di l'attenzione di i pruduttori è l'utilizatori.

A pruprietà più impurtante di l'etere di cellulosa hè a ritenzione d'acqua in i materiali di custruzzione. Senza l'aghjuntu di l'etere di cellulosa, a capa fina di u mortaru frescu si secca cusì rapidamente chì u cimentu ùn pò micca idratà in u modu normale è u mortaru ùn pò micca indurisce è ottene una bona coesione. À u listessu tempu, l'aghjuntu di l'etere di cellulosa face chì u mortaru hà una bona plasticità è flessibilità, è migliurà a forza di ligame di u mortar. Parlemu di l'impattu nantu à l'appiecazione di u mortar mischju seccu da u rendiment di u produttu di l'etere di cellulosa.

1. A finezza di a cellulosa

A finezza di l'etere di cellulosa afecta a so solubilità. Per esempiu, u più bassu a finezza di l'etere di cellulosa, u più veloce si dissolve in l'acqua è a migliione di u rendiment di retenzioni di l'acqua. Dunque, a finezza di l'etere di cellulosa deve esse inclusa cum'è una di e so proprietà d'investigazione. In generale, u residuu di u sieve di finezza di l'etere di cellulosa più di 0,212 mm ùn deve esse più di 8,0%.

2. Asciugatura rata di perdita di pisu

U tassu di perdita di pisu siccatu si riferisce à u percentuale di a massa di u materiale persu in a massa di a mostra originale quandu l'etere di cellulosa hè seccu à una certa temperatura. Per una certa qualità di l'etere di cellulosa, u tassu di perdita di pisu siccatu hè troppu altu, chì riducerà u cuntenutu di ingredienti attivi in ​​l'etere di cellulosa, affetta l'effettu di l'applicazione di l'imprese downstream, è cresce u costu di compra. Di solitu, a perdita di pisu nantu à l'asciugatura di l'etere di cellulosa ùn hè micca più di 6,0%.

3. Contenutu di cendra di sulfate di l'etere di cellulosa

Per una certa qualità di l'etere di cellulosa, u cuntenutu di cendra hè troppu altu, chì riducerà u cuntenutu di ingredienti attivi in ​​l'etere di cellulosa è affetta l'effettu di l'applicazione di l'imprese downstream. U cuntenutu di cendra di sulfate di l'etere di cellulosa hè una misura impurtante di u so propiu rendiment. Cumminatu cù u statutu di pruduzzione attuale di i pruduttori di etere di cellulosa esistenti di u mo paese, di solitu u cuntenutu di cendra di MC, HPMC, HEMC ùn deve micca più di 2,5%, è u cuntenutu di cendra di l'etere di cellulosa HEC ùn deve micca più di 10,0%.

4. Viscosità di l'etere di cellulosa

A ritenzione di l'acqua è l'effettu di l'essiccamentu di l'etere di cellulosa dipende principarmenti da a viscosità è a dosa di l'etere di cellulosa stessu aghjuntu à a slurry di cimentu.

5. U valore pH di l'etere di cellulosa

A viscosità di i prudutti di l'etere di cellulosa diminuite gradualmente dopu avè almacenatu à una temperatura più altu o per un longu periodu di tempu, in particulare per i prudutti d'alta viscosità, per quessa hè necessariu limità u pH. In generale, hè cunsigliu per cuntrullà u pH di l'etere di cellulosa à 5-9.

6. Trasmittanza di luce di l'etere di cellulosa

A trasmittanza di luce di l'etere di cellulosa influenza direttamente u so effettu di l'applicazione in i materiali di custruzzione. I fatturi principali chì afectanu a trasmittanza luminosa di l'etere di cellulosa sò: (1) a qualità di a materia prima; (2) l'effettu di l'alkalizazione; (3) u rapportu di prucessu; (4) ratio di solventi; (5) effettu neutralization. Sicondu l'effettu di l'usu, a trasmittanza luminosa di l'etere di cellulosa ùn deve esse menu di 80%.

7. A temperatura di u gelu di l'etere di cellulosa

L'etere di cellulosa hè principarmenti utilizatu cum'è viscosificante, plastificante è agenti di ritenzione di l'acqua in i prudutti di cimentu, cusì a viscosità è a temperatura di u gelu sò misure impurtanti per caratterizà a qualità di l'etere di cellulosa. A temperatura di u gelu hè utilizatu per determinà u tipu d'etere di cellulosa, chì hè in relazione cù u gradu di sustituzzioni di l'altri etere di cellulosa. Inoltre, u salinu è l'impurità pò ancu influenzà a temperatura di u gel. Quandu a temperatura di a suluzione aumenta, u polimeru di cellulosa perde gradualmente l'acqua, è a viscosità di a suluzione diminuite. Quandu u puntu di gel hè righjuntu, u polimeru hè completamente disidratatu è forma un gel. Per quessa, in i prudutti di cimentu, a temperatura hè generalmente cuntrullata sottu à a temperatura iniziale di gel. Sutta sta cundizione, u più bassu a temperatura, u più altu hè a viscosità, è u più evidenti l'effettu di l'engrossi è a retenzioni d'acqua.


Tempu di Post: 29-May-2023
Chat in ligna WhatsApp!