Focus on Cellulose ethers

L'idrossipropilmetilcellulosa si usa in pasticchi

L'idrossipropilmetilcellulosa si usa in pasticchi

L'idrossipropilmetilcellulosa (HPMC) hè un eccipiente cumuni utilizatu in i farmaceutichi, cumprese pasticchi. HPMC hè un polimeru basatu in cellulosa chì hè solubile in acqua è hà una varietà di proprietà chì u facenu utili in formulazioni di tablette. Questu articulu discuterà e proprietà di HPMC è i so diversi usi in a fabricazione di tablette.

Pruprietà di HPMC:

L'HPMC hè un polimeru idrofilu chì pò esse usatu cum'è legante, addensante, stabilizzante è emulsionante. Havi un altu pesu moleculare è un altu gradu di sustituzzioni (DS), chì afecta a so solubilità è viscosità. HPMC pò esse dissolutu in acqua o alcolu, ma ùn hè micca soluble in a maiò parte di i solventi organici. Hè ancu micca tossicu, micca irritante è micca allergenicu, facendu una scelta ideale per l'applicazioni farmaceutiche.

Usi di HPMC in pasticchi:

  1. Legante:

L'HPMC hè comunmente utilizatu cum'è legante in formulazioni di tablette. Hè aghjuntu à i granuli di tavuletta per mantene inseme è impediscenu di cascà. L'HPMC pò esse usatu solu o in cumbinazione cù altri leganti, cum'è a cellulosa microcristallina (MCC), per migliurà a durezza è a friabilità di a tableta.

  1. disintegrante:

HPMC pò ancu esse usatu cum'è disintegrante in formulazioni di tablette. I disintegranti sò aghjuntu à i pasticchi per aiutà à sparghje è dissolve rapidamente in u trattu gastrointestinali. HPMC funziona cum'è un disintegrante inchannu in l'acqua è creanu canali per l'acqua per penetrà in a tableta. Questu aiuta à scumpressà a tableta è libera l'ingredientu attivu.

  1. Liberazione cuntrullata:

HPMC hè utilizatu in formulazioni di tablette à liberazione cuntrullata per regulà a liberazione di l'ingredientu attivu. HPMC forma una capa di gel intornu à a tableta, chì cuntrolla a liberazione di l'ingredientu attivu. U gruixu di a capa di gel pò esse cuntrullata da cambià a DS di l'HPMC, chì afecta a viscosità è a solubilità di u polimeru.

  1. Rivestimentu di film:

L'HPMC hè ancu usatu cum'è un agente di film-coating in formulazioni di tablette. Film-coating hè u prucessu di applicà una fina capa di polimeru à a superficia di a tableta per migliurà a so apparenza, prutegge da l'umidità, è maschera u so gustu. HPMC pò esse usatu solu o in cumbinazione cù altri agenti di film-coating, cum'è polyethylene glycol (PEG), per migliurà e proprietà di film-forming di u revestimentu.

  1. Agente di sospensione:

L'HPMC hè ancu utilizatu com'è agente di sospensjoni in formulazioni liquidi. Pò esse usatu per suspende particeddi insolubili in un liquidu per creà una sospensjoni stabile. L'HPMC travaglia furmendu una capa protettiva intornu à e particelle, impediscendu di agglomerate è di stallà à u fondu di u cuntinuu.

Conclusioni:

L'idrossipropilmetilcellulosa hè un polimeru versatile chì hà una varietà di usi in formulazioni di tablette. Pò esse usatu cum'è aglutinante, disintegrante, agenti di liberazione cuntrullata, agenti di film-coating è agenti di sospensjoni. E so proprietà non tossiche, non irritanti è allergeniche facenu una scelta ideale per l'applicazioni farmaceutiche. E proprietà di HPMC ponu esse adattate cambiendu u gradu di sustituzione, facendu un polimeru flexible chì pò esse usatu in una varietà di formulazioni di tablette.


Tempu di Postu: Apr-04-2023
Chat in ligna WhatsApp!