Idrossipropil metilcellulosa E464
L'idrossipropilmetilcellulosa (HPMC) hè un polimeru semi-sinteticu derivatu da a cellulosa. Hè cumunimenti usatu in l'industria alimentaria cum'è additivu alimentariu cù u numeru E E464.
L'HPMC hè fatta da u trattamentu di a cellulosa cù una cumminazione di agenti alkali è eterificazioni, chì risultatu in a sustituzione di alcuni di i gruppi idrossilici nantu à a molécula di cellulosa cù gruppi idrossipropilici è metili. U gradu di sustituzione determina e proprietà di l'HPMC resultanti, cum'è a so solubilità è e proprietà di gelazione.
In l'alimentariu, HPMC hè utilizatu cum'è addensante, emulsionante è stabilizzante, trà altre funzioni. Pò esse usatu per migliurà a tessitura di i prudutti alimentari, cum'è salsi, dressings è pane. HPMC hè ancu usatu cum'è un revestimentu per pasticchi è capsule in l'industria farmaceutica, è ancu in a produzzione di prudutti di cura persunale è cosmetichi.
L'HPMC hè generalmente cunsideratu sicuru per u cunsumu è hè statu appruvatu per l'utilizazione in l'alimentariu da parechje agenzie regulatori in u mondu, cumprese l'Food and Drug Administration (FDA) è l'Autorità Europea di Sicurezza Alimentaria (EFSA). In ogni casu, cum'è cù tutti l'additivi alimentarii, hè impurtante aduprà HPMC in cunfurmità cù i livelli è i reguli cunsigliati per assicurà a so sicurità.
Tempu di Postu: Feb-27-2023