Periculi di l'idrossipropil metilcellulosa
L'idrossipropilmetilcellulosa (HPMC) hè un polimeru sinteticu, non tossicu, solubile in acqua derivatu da a cellulosa. Hè comunmente utilizatu com'è agente addensante, emulsionante è stabilizzante in una varietà di prudutti alimentari è cosmetichi. L'HPMC hè generalmente cunsideratu sicuru per u cunsumu umanu, ma ci sò parechji risichi potenziali per a salute assuciati cù u so usu.
A preoccupazione più cumuna cù HPMC hè chì pò cuntene tracce di l'oxidu d'etilene, un carcinogenu cunnisciutu. L'oxidu d'etilene hè utilizatu in a produzzione di HPMC, è ancu s'è i livelli di l'oxidu di etilene in HPMC sò generalmente cunsiderati sicuru, certi studii anu truvatu chì l'esposizione à longu andà à l'oxidu d'etilene pò aumentà u risicu di certi tipi di cancru.
Inoltre, certi studii anu suggeritu chì HPMC pò avè un effettu avversu nantu à u sistema digestivu. L'HPMC ùn hè micca facilmente distruttu da u corpu, è pò causà disturbi digestivu quandu si cunsuma in quantità maiò. Pò ancu interferiscenu cù l'absorzione di certi nutrienti, cum'è u calciu, u ferru è u zincu.
Infine, HPMC hè stata ligata à reazzioni allergii in certi persone. I sintomi di una reazione allergique à l'HPMC ponu include prurito, urticaria, gonfiore è difficultà di respira. Sì avete qualchissia di sti sintomi dopu avè cunsumatu un pruduttu chì cuntene HPMC, hè impurtante di circà l'assistenza medica immediatamente.
In generale, HPMC hè generalmente cunsideratu sicuru per u cunsumu umanu. Tuttavia, hè impurtante per esse cuscenti di i risichi putenziali assuciati cù u so usu. Sè vo site preoccupatu per a sicurità di HPMC, hè megliu di parlà cù u vostru duttore o un prufessiunale di salute qualificatu prima di cunsumà qualsiasi prudutti chì cuntenenu.
Tempu di Postu: Feb-10-2023