Focus on Cellulose ethers

Proprietà di idrossietil metil cellulosa

Funzione 11 (1-6)

01
Solubilità:
Hè soluble in acqua è certi solventi organici. Pò esse dissolutu in acqua fridda. A so cuncentrazione massima hè determinata solu da a viscosità. A solubilità cambia cù a viscosità. Più bassa hè a viscosità, più grande hè a solubilità.

02
Resistenza à u sali:
U pruduttu hè un etere di cellulosa non ionicu è ùn hè micca un polielectrolyte, per quessa, hè relativamente stabile in suluzione aqueous in presenza di sali metallici o elettroliti organici, ma l'aghjunzione eccessiva di elettroliti pò causà gelazione è precipitazione.

03
Attività di superficia:
A causa di a funzione attiva di a superficia di a suluzione aquosa, pò esse usata cum'è un agente protettivu colloidale, un emulsionante è un dispersant.

04
Gel termale:
Quandu a suluzione aquosa di u produttu hè riscaldata à una certa temperatura, diventa opaca, gels, è forma un precipitatu, ma quandu hè continuamente rinfriscata, torna à u statu di suluzione uriginale, è a temperatura à a quale tali gelazione è precipitazione sò principalmente dipende. nantu à i so lubricanti. , aiutu di sospensione, colloide protettivu, emulsionante, etc.

05
metabolismu:
Metabolicamente inerte è pocu odore è aroma, sò largamente usati in l'alimentariu è a medicina perchè ùn sò micca metabolizati è anu un odore è aroma bassu.

06
Resistenza à muffa:
Hà una bona capacità antifungali è una bona stabilità di viscosità durante u almacenamentu longu.


Tempu di pubblicazione: 26-sep-2022
Chat in ligna WhatsApp!