Idrossietilcellulosa in u fluidu di frattura in a perforazione di l'oliu
L'idrossietilcellulosa (HEC) hè un polimeru soluble in acqua chì hè comunmente utilizatu in l'industria di l'oliu è di u gasu cum'è addensante è viscosificante in fluidi di frattura. I fluidi di frattura sò usati in a frattura idraulica, una tecnica utilizata per estrattà l'oliu è u gasu da e formazioni di roccia di scisto.
L'HEC hè aghjuntu à u fluidu di frattura per aumentà a so viscosità, chì aiuta à purtà proppants (particelle petite cum'è sabbia o materiale ceramicu) in e fratture create in a roccia di shale. I proppants aiutanu à aprite e fratture, chì permettenu l'oliu è u gasu per fluisce più facilmente da a furmazione è in u pozzu.
HEC hè preferitu à l'altri tipi di polimeri perchè hè stabile à alte temperature è pressioni, chì si trovanu durante u prucessu di frattura idraulica. Hè ancu una bona cumpatibilità cù altri sustanzi chimichi cumunimenti utilizati in fluidi di frattura.
L'HEC hè cunsideratu cum'è un additivu relativamente sicuru in i fluidi di frattura, perchè ùn hè micca tossicu è biodegradable. In ogni casu, cum'è qualsiasi chimica, deve esse trattatu è eliminatu bè per evità ogni impattu negativu nantu à l'ambiente.
Tempu di post: 21-mar-2023