Idrossi Propil Metil Cellulosa Industrie Farmaceutiche è Alimentari
Hydroxy Propyl Methyl Cellulose (HPMC) hè un compostu chimicu versatile chì hè largamente utilizatu in diverse industrii, cumprese farmaceutica è alimentaria.
In l'industria farmaceutica, HPMC hè comunmente utilizatu com'è excipient o ingredientu inattivu in formulazioni di medicazione. Hè spessu usata cum'è legante, addensante o agente di rivestimentu in pasticchi, capsules è altre forme di dosa orale. L'HPMC hè ancu utilizatu in i preparati oftalmichi, cum'è e gocce d'occhi è unguenti, cum'è un intensificatore di viscosità è lubricante. L'HPMC hè cunsideratu sicuru per l'usu in i prudutti farmaceutichi è hè statu appruvatu da l'agenzii regulatori cum'è l'Amministrazione di l'Food and Drug Administration (FDA) è l'Agenzia Europea di Medicina (EMA).
In l'industria alimentaria, HPMC hè utilizatu com'è additivu alimentariu è hè appruvatu per l'usu in parechji paesi, cumpresi i Stati Uniti è l'UE. L'HPMC hè aduprata cum'è addensante, emulsionante è stabilizzante in una varietà di prudutti alimentarii, cumprese i prudutti di pane, i latticini è e bevande. Hè ancu utilizatu com'è una alternativa vegetariana à a gelatina in parechji prudutti. L'HPMC hè cunsideratu sicuru per l'usu in i prudutti alimentari è hè statu attribuitu un statutu Generally Recognized as Safe (GRAS) da a FDA.
In generale, HPMC hè un compostu chimicu versatile è sicuru chì hà parechje applicazioni in l'industria farmaceutica è alimentaria. E so proprietà facenu un ingredientu utile per diverse formulazioni è prudutti.
Tempu di post: 21-mar-2023