Focus on Cellulose ethers

Idrossietilcellulosa (HEC) Introduce

Idrossietilcellulosa (HEC) Introduce

L'idrossietilcellulosa (HEC) hè un polimeru soluble in acqua non ionicu derivatu da a cellulosa. Hè un pezzu biancu à biancu, inodore è insapore chì hè comunmente utilizatu com'è addensante, legante, stabilizzante è agente di sospensione in una varietà di applicazioni.

L'HEC hè largamente utilizatu in l'industria alimentaria cum'è un additivu alimentariu per migliurà a struttura, a viscosità è a stabilità di i prudutti alimentari cum'è salsi, condimenti è zuppe. Hè ancu utilizatu in l'industria farmaceutica cum'è legante è cum'è agente di liberazione cuntrullata in i sistemi di consegna di droghe. Inoltre, HEC hè utilizatu in l'industria cusmetiche cum'è addensante è emulsionante in lozioni, creme è shampoo.

L'HEC hè solubile in acqua fredda è calda, è a so viscosità pò esse aghjustata variendu u gradu di sustituzzioni (DS) di i gruppi idrossilici in a molécula di cellulosa. Un DS più altu si traduce in una viscosità più alta di a suluzione HEC.

L'HEC hè cunsideratu cum'è sicuru per u cunsumu da l'Amministrazione di l'Alimentazione è Drug di i Stati Uniti (FDA) è l'Autorità Europea di Sicurezza Alimentare (EFSA). Hè un polimeru versatile è costu-efficace chì hè largamente utilizatu in diverse industrii per via di e so eccellenti proprietà di addensante è stabilizzante.


Tempu di post: 21-mar-2023
Chat in ligna WhatsApp!