Focus nantu à l'eteri di cellulosa

HPMC per disinfettante per e mani

HPMC per disinfettante per e mani

U disinfettante per e mani hè un pruduttu chimicu cutidianu spessu usatu in a vita di ogni ghjornu. A causa di a pandemia di COVID-19, hè diventata populari trà u publicu. L'idrossipropilmetilcellulosa HPMC, una materia prima impurtante in u gel sanitizzante, hè ancu più favurita da i pruduttori di reagenti biochimici.

L'idrossipropilmetilcellulosa HPMC hè aduprata in i gel di sanitizing di e mani principalmente per via di u so ispessimentu, viscosità è permeabilità. A maiò parte di a ghjente preferisce i gel à i disinfettanti per e mani. Hydroxypropyl methylcellulose HPMC pò trasfurmà suluzione in gels è gels sò più durable è più faciule d'utilizà cà i liquidi. A cuncentrazione di Hydroxypropyl methylcellulose HPMC hè ancu basamente in a gamma di 0,2% -0,5%. Hydroxypropyl methylcellulose HPMC pò fà chì i sistemi liquidi anu valori di rendiment speciali è proprietà reologiche. Solu una cuncentrazione assai bassa pò fà alcuni additivi insolubili (particelle, gocce d'oliu, etc.) per ottene una sospensjoni permanente.

Hè per via di a so forte capacità di sospensjoni chì Hydroxypropyl methylcellulose HPMC hè largamente utilizatu. Inoltre, Hydroxypropyl methylcellulose HPMC utilizatu in gel sanitizing hand pò ottene un bonu effettu trasparente. Dopu a neutralizazione è l'ionizazione di u gruppu carboxyl, per via di a repulsione mutuale di a carica negativa, a catena moleculare hè dispersa è allargata, chì mostra una grande espansione è viscosità. Tali caratteristiche facenu indubbiamente l'idrossipropilmetilcellulosa HPMC diventata una di e materie prime impurtanti per a sanitizazione di e mani.

A caratteristica più significativa di l'usu di gel di disinfezione senza mani hè chì evita i lavaggi ripetuti è ùn pò micca esse lavatu cù l'acqua, ma pò ancu ottene in modu efficace l'inhibizione è a rimozione di i batteri di e mani. In particulare in l'estiu, a velocità di ripruduzzione bacteriana aumenta, in particulare i patogeni intestinali, cocci piogeni, levitu è ​​altri batteri. L'ingredientu antibacteriale principalu in i geli di disinfettante per a manu hè l'etanol, altri agenti antibacterial sò dispunibuli si sò efficaci, è alcuni sò guanidine. U cuntenutu di l'agente bacteriostaticu hè uni pochi centesimi di un percentu cumunimenti, in quantu à u 23%, è u cuntenutu di ogni tipu d'agenti bacteriostaticu hà ancu esigenze chjaru in u standard naziunale.

Cum'è una nova epidemia si sparse in casa è in l'esteru, i prudutti di sterilizazione di disinfezione in pocu tempu in pocu tempu, soprattuttu quandu esce per a sterilizazione di u fluidu di lavà e mani liberi, era pazzo per arrubà, Hydroxypropyl methylcellulose HPMC cum'è unu di l'ingredienti di sapone liquidu senza, assai di fabricatore per l'aumentu di u prezzu, parte di u fabricatore perchè troppu ordini ùn ponu micca furnimentu nurmale, Tuttavia, Cum'è unu di i fabricatori di i prudutti Hydroxypropyl methylcellulose HPMC, KIMA ùn pò micca solu guarantisci l'offerta nurmale di i prudutti, ma mantene ancu u prezzu ùn cresce, chì hè u veru fabricatore di cuscenza.


Tempu di Postu: Dec-23-2023
Chat in ligna WhatsApp!