HPMC per Film Coating
HPMC perFilm coating hè a tecnica di furmà una film fina di un polimeru nantu à una preparazione solida. Per esempiu, una strata di materiale polimeru stabile hè spruzzata uniformemente nantu à a superficia di una foglia liscia da u metudu di spraying per furmà una strata di film plastica di parechji microni di spessore, per ottene l'effettu desideratu. A furmazione di sta strata di film fora di a tableta hè chì una sola tableta aderisce à u materiale di revestimentu di polimeru dopu avè passatu per l'area di spruzzo, è dopu riceve a prossima parte di u materiale di revestimentu dopu l'asciugatura. Dopu l'aderenza ripetuta è l'asciugatura, u revestimentu hè cumpletu finu à chì a superficia sana di a preparazione hè cumpletamente cuperta. U revestimentu di film hè un film cuntinuu, spessore soprattuttu trà 8 à 100 microns, un certu gradu di elasticità è flessibilità, aderisce strettamente à a superficia di u core.
In u 1954, Abbott hà pruduciutu u primu batch di fogli di film dispunibuli cummerciale, da tandu, cù a migliione cuntinua è a perfezione di l'equipaggiu di produzzione è a tecnulugia, i materiali di film polimeru sò stati liberati, cusì chì a tecnulugia di film coating hè stata sviluppata rapidamente. Micca solu a varietà, a quantità è a qualità di l'agenti di revestimentu di culore anu aumentatu rapidamente, ma ancu i tipi, e forme è e caratteristiche di a tecnulugia di revestimentu, l'equipaggiu di revestimentu è a film di revestimentu, è ancu u revestimentu di pillole TCM sò stati assai sviluppati. Per quessa, l'applicazione di a tecnulugia di rivestimentu di film hè diventata a necessità è a tendenza di sviluppu di l'imprese farmaceutiche per migliurà a qualità di u produttu.
U principiu di l'usu in i materiali di film coating film, ci sò sempre un gran numaru di prudutti chì utilizanu HPMCidrossipropil metilcellulosacum'è materiali di membrana. Hè a purificazioneHPMCcellulosa da u filu di cuttuni o di polpa di legnu, è a suluzione di l'idrossidu di sodiu per riflette u gonfiore di a cellulosa alcalina, è dopu cù u trattamentu di cloromethane è l'ossidu di propilenu per uttene etere di cellulosa di metil idrossipropil.HPMC, u pruduttu per caccià l'impurità dopu à l'asciugatura, sfracicà, imballaggio. In generale, HPMC di bassa viscosità hè aduprata cum'èfilmumateriale di rivestimentu, è a suluzione 2% ~ 10% hè usata cum'è suluzione di rivestimentu. U svantaghju hè chì a viscosità hè troppu grande è l'espansione hè troppu forte.
A seconda generazione di materiale filmatu hè l'alcool polivininicu (PVA). L'alcoolu polivininicu hè furmatu da l'alcoolisi di l'acetate di polivinile. L'unità di ripetizione di l'alcolu di vinile ùn ponu micca esse aduprate cum'è reactanti perchè ùn anu micca a quantità è a purità necessaria per a polimerizazione. In metanol, etanol o etanol è acetate di metilu suluzione mischju cù metalli alkali o acidu inorganicu cum'è catalizzatore, l'idrolisi hè rapida.
PVA hè largamente usatu in film coating. Perchè hè insolubile in l'acqua à a temperatura di l'ambienti, hè generalmente cubierto di circa 20% di dispersione d'acqua. U vapore d'acqua è a permeabilità di l'ossigenu di PVA hè più bassu di HPMC è EC, cusì l'abilità di ubligatoriu di u vapore d'acqua è l'ossigenu hè più forte, chì pò megliu prutezzione di u core chip.
Plasticizer si riferisce à un materiale chì pò aumentà a plasticità di i materiali filmati. Certi materiali di film forming cancianu e so proprietà fisiche dopu chì a temperatura hè ridutta, è a mobilità di e so macromolecule diventa più chjuca, facendu u revestimentu duru è fragile, manca a flessibilità necessaria, è cusì faciule da rompe. U plastificante hè statu aghjuntu per riduce a temperatura di transizione di vetru (Tg) è aumentà a flessibilità di u revestimentu. I plastificanti cumunimenti usati sò polimeri amorfi cù un pesu moleculare relativamente grande è una forte affinità cù i materiali filmati. U plastificante insolubile aiuta à riduce a permeabilità di u revestimentu, aumentandu cusì a stabilità di a preparazione.
Hè generalmente cridutu chì u mecanismu di plastificante hè chì e molécule di plastificanti sò incrustate in a catena di polimeru, chì blocca l'interazzione trà e molécule di polimeru in una larga misura. L'interazzione hè più faciule quandu l'interazzione polimeru-plastificante hè più forte cà l'interazzione polimeru-plastificante. Cusì, l'opportunità per i segmenti di polimeru di spustà sò aumentati.
A terza generazione di materiali di filmazione hè u plastificante per un metudu chimicu innestatu in u polimeru di materiale filmatu.
Per esempiu, U materiale innovativu di furmazione di film Kollicoat® IR introduttu da BASF hè chì PEG hè innestatu chimicamente à a longa catena di polimeru PVA senza aghjunghje plastificanti, cusì pò evità a migrazione di u lagu dopu u revestimentu.
Tempu di Postu: Dec-23-2023